قصد خواندن بهترین کتاب ها را دارید؟ مجله بامیک سایت تخصصی معرفی انواع کتاب و رمان,از بهترین نویسندگان ایران و جهان به همراه نقد و بررسی کتاب

کیمیاگر

0 823

کتاب کیمیاگر اثر پائولو کوئیلو

خرید کتاب کیمیاگر با تخفیف ویژه

لینک دانلود به دلیل حمایت از ناشر گرامی حذف شد

بیوگرافی پائولو کوئیلو

پائولو کوئیلو یک ترانه سرا و رمان نویس مشهور برزیلی میباشد. رمان کیمیاگر که قصد معرفی آن را داریم دومین کتابی است که وی نوشته است و این رمان جذاب تا کنون توسط بیش از 62 میلیون خواننده خوانده شده و در 74 کشور در سرتاسر جهان چاپ شده و در لیست پرفروش ترین کتاب های آن کشور ها نیز قرار گرفته است.پائولو کوئیلو از همان کودکی رویایی نویسنده شدن را در سر داشت اما خانواده او که پدرش مهندس بود اصرار بر این داشتند که او یک وکیل مجرب شود.و در خاطراتش نقل میکند که مادرش همواره به او میگفت: «عزیز من، پدر تو یک مهندس است. او یک منطق گراست، انسانی منطقی با چشم‌اندازی بسیار مشخص از جهان. آیا تو واقعاً می‌دانی اینکه تو یک نویسنده بشوی چه معنایی دارد؟» و جالب است که بدانید برای آنکه خانواده او پائولو کوئیلو را از تصمیمش منصرف کنند؛او را به پیش روانپزشک بردند که پائولو کوئیلو از آنجا سه بار فرار کرد. و تنها پس از یک سال درس خواندن در رشته حقوق آن را هم رها کرد.بدون شک خانواده پائولو کوئیلو نمیدانستند قرار است پسر بچه لجبازشان تصور خیلی از افراد از زندگی را عوض کند:)

|بخوانید-دانلود کتاب سرباز خوب به همراه معرفی و بررسی|

پائولو کوئیلو
دانستن هدف زندگی یا دانستن بهترین راه خدمت به خدا کافی نیست، افکار خودت را به عمل درآور؛ راه، خودش را نشان میدهد.

پس از رها کردن دانشگاه پائولو کوئیلو زندگی خود در سفر به آمریکای جنوبی و آفریقای شمالی گذارند.و زمانی که به برزیل بازگشت برای مشهور ترین موسیقی دان ها ترانه نوشت.  و از این راه درآمد بسیاری ایده آلی را کسب کرد. اما در سال ۱۹۷۴، کوئلیو به جرم فعالیت‌های «خرابکارانه» توسط دولت نظامی حاکم دستگیر شد، دولتی که حدود ده سالی بود که قدرت را به دست گرفته بود و اشعار کوئیلو را به عنوان جناح چپ برای خود تهدید آمیز تلقی می‌کرد.اما زندگی پائولو کوئیلو سرانجام پس از رویایی  که در سال 1986 دید تغییر کرد و به مسیر نویسنده شدن روی آورد. وی در رویایی خود مردی را دید که سبب شد وی بارها مسیر زیارتگاه سانتیاگو را طی کند و تصمیم نهایی خود را برای نویسنده شدن بگیرد.

|بخوانید-دانلود کتاب ساعت شوم|

معرفی کتاب کیمیاگر اثر پائولو کوئیلو

داستان رمان درباره پسری به نام سانتیاگو ،چوپان جوانی که در تپه های اندلس زندگی می کند میباشد.والدین سانتیاگو می خواستند  که او یک کار معمولی را انجام دهد و او مدتی را در یک مدرسه دینی گذارند.با این حال ، سانتیاگو عاشق مسافرت بود ولی  چوپان شد. در زمان چوپانی وی به اندلس زیاد سفر میکرد و در باره کار خود چوپانی نیز دانش زیادی بدست آورد.اما او احساس میکرد زندگی اش بیش تر از داشتن یک خانه و  یک گله گوسفند ارزش دارد.

همیشه به یاد داشته باش که خواستن از دانستن جدا نیست پس باید بدانی که چه می‌خواهی.

کتاب کیمیاگر

یک روز در یک کلیسای ویران شده ، او در رویای خود کودکی را دید  که گنج های پنهانی را در اهرام مصر به او نشان می داد.ملكسیدك یا پادشاه سلیم نیز  او را به فروش گوسفندان خود برای دنبال كردن رویای اش تشویق کرد.سانتیاگو سفر خود را در شمال آفریقا آغاز می کند ، زمانی که شاید برای سانتیاگو تلخ باشد به سبب از دست دادن زندگی اش و هم شیرین باشد به سبب دنبال کردن رویای اش. گاهی اوقات اعتماد به نفس خود را در این مسیر از دست می دهد و در بعضی مواقع آنچه را که ممکن است فکر کنیم به عنوان ضعف یا توقف در این مسیر تجربه  کند ، تجربه می کند.بخش اصلی داستان زمانی است که او با کیمیاگر (که نام این کتاب را به خود اختصاص داده است) شاگرد می شود. در این بخش از کتاب سانتیاگو با خواندن علائم و نشان های مصری آشنا میشود.

|دانلود کتاب پاییز پدر سالار|

تحقق بخشیدن به افسانه ی شخصی یگانه وظیفه ی آدمیان است. همه چیز تنها یک چیز است. و هنگامی که آرزوی چیزی را داری، سرار کیهان همدست می شود تا بتوانی این آرزو را تحقق بخشی.
کتاب کیمیاگر

سانتیاگو همچنین عاشق فاطیما ، دختر عرب نیز شده است ، اما بیش تر او را ترغیب می کند که به دنبال رویای خود برود. اینجاست که او این درس را می آموزد که حتی اگر کسی را دوست داشته باشیم ، نباید جلوی اهداف خود را بگیریم و یا خود را از پیروی از رویاهای خود متوقف کنیم.

وقتی زبان عشق را یاد بگیری، کسی که منتظرت است را به آسانی خواهی شناخت، چه در دل کویر باشد چه وسط شهری بزرگ.
کتاب کیمیاگر

رویاهایت را هرگز رها نکن!

در این مطلب همانند بررسی های گذشته قصد افشا کردن کتاب و اتفاقات مهم آن را نداریم.اما یکی از مهمترین چیزهایی که می توانیم از سانتیاگو یاد بگیریم اهمیت تغییرپذیری ، ماجراجویی و غلبه بر مشکلات است.اگر در زندگی خود به بن بست های رسیده اید و احساس میکنید دیگر مطمئن نیستید میخواهید چیکار کنید یا حتی ترس شما بر عملکرد شما غلبه میکند حتماً این کتاب را بخوانید.کتاب کیمیا گر به ما اثبات میکند که آنچنان که فکر میکنیم رویاهای ما دست نیافتنی و دور نیستند. در ادامه چند قاچ از کتاب را میخوانیم.🍉

|بخوانید-دانلود کتاب عقاید یک دلقک|

زمانی که واقعا خواستار چیزی هستی، باید بدانی که این خواسته در ضمیر جهان متولد شده است و تو، فقط مأمور انجام دادنش بر روی زمین هستی.
کتاب کیمیاگر

وقتی گنج بزرگی را زیر چشم داریم، هرگز آن را نمی‌بینیم، می‌دانی برای چه؟ برای این‌که انسان افسانه گنج` را باور ندارد.

کتاب کیمیاگر

وقتی خواستار چیزی هستی، همه جهان در تکاپوی آن است که تو به خواسته‌ات برسی.

کتاب کیمیاگر

زمین هم یک پدیده زنده است و دارای روان. بنابراین ما جزیی از این روان هستیم، اما غالبا نمی‌دانیم که روان دنیا به نفع ما در حرکت است…
کتاب کیمیاگر

فکر کرد بهتر است کتاب‌های پرحجم‌تری بخواند تا هم دیرتر تمام شوند و هم بالش‌های راحت‌تری برای شب‌ها باشند.

کتاب کیمیاگر

بدی و شرارت، آن چیزی نیست که از راه دهان وارد جسم انسان می‌شود، چیزی است که از راه آن خارج می‌شود…

کتاب کیمیاگر

      مشخصات کتاب

  • مترجم:حسین نعیمی
  • انتشارات:نشر ثالث
  • تعداد صفحه:244

      مشخصات فایل دانلودی

  • مترجم:فریبا ریاضی
  • تعداد صفحه:155

خرید کتاب کیمیاگر با تخفیف ویژه

لینک دانلود به دلیل حمایت از ناشر گرامی حذف شد


میانگین امتیاز ها 5 / 5. 2

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عضویت در کانال تلگرام بامیک

X