قصد خواندن بهترین کتاب ها را دارید؟ مجله بامیک سایت تخصصی معرفی انواع کتاب و رمان,از بهترین نویسندگان ایران و جهان به همراه نقد و بررسی کتاب

جلوگیری از ورود آب باران از پنجره با شرکت جهان فرود و میهن راپل

0 418

آنچه خواهید خواند

جلوگیری از ورود آب باران از پنجره و سنگ و نمای ساختمان در تهران و کرج

جلوگیری از نفوذ آب باران از نما به داخل خانه: با ضمانت و تضمین

به دلیل ساخت و سازهای امروز به صورت سنگی که زیبایی دارد اشکالات و دردسرهای خاص خودش را نیز دارد.

یکی از این مشکلات نفوذ اب باران زمان بارندگی از درزهایی است که روی سنگ های نما کار گذاشته شده است.برای جلوگیری از تکرار این اتفاق باید هر نمایی در هر شکلی اب بندی گردد.

جلوگیری از ورود و نفوذ آب باران و رطوبت همچنین شیشه و پنجره های قرارداده شده روی نما تاثیر زیادی در جذب اب از روی نما دارد.

طریقه جلوگیری کردن از ورود اب و رطوبت از سنگ به داخل ساختمان

در بعضی نماها ممکن است که سنگ ترک خورده باشد و اب از خود سنگ به داخل ساختمان نفود کند که در این مواقع باید کل سنگ ها را به مواد عایق بندی اغشته کنیم.

در مواردی دیگر اب از طریق بندکشی سنگ ها که طبیعت نمای سنگ است نفوذ میکند در این مواقع باید ابتدا بندکشی را با مواد قوی انجام دهیم و در اخر محل بندکشی را با دستمال مرطوب تمیز کنیم تا نما کثیف نشود.

در مواردی که نما شیشه ای و کامپوزیت باشد طریقه کار فرق میکند و مواد مصرفی هم با متفاوت میباشد.

جلوگیری از ورود و نفوذ آب باران
ذرزگیری پنجره برای باران

درزگیری پنجره برای باران

بعد از بارندگی میبینید که اب از پنجره به داخل نفوذ میکند و این یک اخطار است که سریعا برای رفع این نم زدگی اقدام کنید. درزگیری با مواد مناسب و مقاوم در مقابل افتاب و سرما باشد که سالها دوام بیاورد.

اشتباه در جلوگیری نشت اب از نما

بعضی افراد به دلیل نا بلد بودن کار از رزین برای اب بندی نما استفاده میکنند که بسیار اشتباه میباشد و بعد از مدتی نما به صورت عجیبی زشت و زرد رنگ میشود.

ویدیو نحوه اب بندی کردن نمای ساختمان

اب دیواره داخل را به چه شکل در می اورد؟

دیواره داخل وقتی خیس میشود مانند یک ماده میپوسد و خراب میشود.این خرابی باعث خرد شدن و ریختن نقطه نم زده میگردد.شما می بایست ابتدا مشکل را از روی نمابرطرف کنید و در ادامه دیوار داخل را از طریق گچ دوباره بازسازی کنید.

حال از خود میپرسید که باید چه کار انجام بدهیم؟

ما با مهارت های چندین ساله خود به راحتی و به وسیله راپل که همان طناب میباشد این کارهارا به راحتی برایتان انجام میدهیم.

ما با انجام اببندی سالانه بسیاری از خانه ها و اپارتمانها میتوانیم تخصصی ترین مهارت خود را برای شما انجام بدهیم و شما را از نگرانی نفوذ اب از پنجرهای اهنی و شیشه ها برطرف کنیم.

نفوذ اب از پنجره اهنی در تهران و کرج

پنجره های اهنی به دلیل قدیمی بودن و باز بودن لای درزهایش به راحتی اب را به سمت داخل سوق میدهد.امروزه از پنجره های دوجداره که بسیار مناسب در برابر باران و اب میباشد را استفاده میکنند.

اما انهایی ک پنجره قدیمی دارند چه کار کنند؟

ما میتوانیم از ورود اب به داخل ساختمان از پنجره های اهنی که بسیار غیر استاندارد است جلوگیری کنیم.اگر این کار برای شما سخت است میبایست که پنجره خود را تعویض کنید و دوجداره استفاده کنید.

چگونه از نشت اب باران از پنجره جلوگیری کنیم؟؟

با استفاده از خمیرها و دوغاب های با کیفیت که بسیار قوی میباشند میتوانیم از ورود اب به داخل خانه جلوگیری شود.اب باران به دلیل اسیدی بودن ، تمام رو ساخت های یک ساختمان را به مرور زمان از بین میرد.

قیمت جلوگیری نشت اب به داخل نما با طناب و بدون داربست

قیمت خدمات ما برای اببندی نمای ساختمان به صورت چکی و کنتراتی انجام میگیرد.هزینه خرید لوازم مصرفی برای جلوگیری از ورود اب باران از پنجره ها و شیشه ها و سنگ ها گران است و ما با ترکیب چندین چسب یه ماده قوی برای درزبندی نقاط باز از ورود اب باران جلوگیری میکنیم.

قیمت برای خورده کاری ها از ۳۰۰ تا ۶۰۰براورد میشود.برای کارهای بزرگ و کل نماها هزینه با دیدن عکس یا بازدید شخصی اعلام میگردد.

درزبندی یا درزگیری سنگ نما

سنگ ها به دلیل داشتن بند هایی از جنس سیمان سفید مقاومت کمی دارند بعد از چند سال دچار باز شدگی و درز میشوند که باعث نفوذ اب به داخل خانه میشوند.ما تمام درزهای موجود در نمای شما را با روش خودمان ک چندین سال است در حال انجام ان هستیم درست میکنیم که یک قطره اب باران به داخل نفوذ نکند.

جلوگیری از ورود اب به شیشه در تهران و کرج

شیشه ها وقتی در چهارچوب پنجره نصب میشوند دارای محفظه های بسیار کمی هستند که اب از انجا ممکن است بعد از مدتی نفوذ کند.یا اینکه دارای پلاستیک هایی هستند که درز بین شیشه ها نصب میکند که بعد از مدتی فرسایش در انها ایجاد میشود و موجب رد شدن اب درود ساختمان میگردد.برای جلوگیری ازین فاجعه ابتدا ما شیشه را ترمیم میکنیم و بعد از ان چسب اکواریوم که مخصوص شیشه میباشد را دور تا دور پنجره ها میزنیم تا درزگیری انجام داده باشیم.

جلوگیری از نشت نماهای کامپوزیتی و کامپوزیت

تمام کامپوزیت ها دارای دزهای پلاستیکی هستند که اکثرا دارای حاشیه مشکی میباشند.این لاستیک ها بر اثر تابش افتاب از بین میروند و باید بعد از چندین سال تعویض گردد.تویض نکردن انها باعث نفوذ اب از نمای کامپوزیتی میگردد که خسارت را در داخل نما ایجاد میکند.

بستن راه نفود اب از پنجره دو جداره از روی نما

برای اب بندی چنین پنجره هایی از چسب های شیشه ای استفاده میشود.دقت داشته باشید باید برای اببندی در هرنمایی از چسب های بیرنگ با مقاومت بالا استفاده کنید.

انواع چسب ها برای جلوگیری از ورود کردن اب از نمای ساختمان

برای درزگیری سنگ از چسب z90 و بتن و کاشی استفاده میشود.

برای اببندی کردن شیشه نما از چسب اکواریوم استفاده میکنیم.برای اب بندی نمای ساختمان از جنس سیمان از خمیر و ملات قوی که ترکیب بین چندین چسب است استفاده میگردد.

ژل پیشگیری از نشت کردن اب از نمای ساختمان بدون داربست

 

برای اطلاعات بیشتر نسبت به ژل ها و چسب های اب بندی باما تماس بگیرید تا به شما توضیحات تخصصی بدهیم.

جلوگیری از نفوذ رطوبت از نما به ساختمان با عایق نانو تهران کرج

 

امروزه فناوری نانو به قدری گسترش یافته است که جایگزین بسیار مناسبی برای فرآورده های ایزوگام می باشد. عایق نانو سطح را در برابر رطوبت، حرارت، ضربه مقاوم می سازد و این توع عایق بر عکس سایر عایق های دیگر دارای وزن زیادی نیست و نحوه ی نصب آن بسیار آسان می باشد. به خصوص که به کمک طناب ،بدون داربست در ارتفاع توسط متخصصین نصب گردد. از ویژگی بارز نانو سازگاری با محیط زیست می باشد به همین دلیل بیشتر شرکتهای معتبر خدمات نما در سراسر کشور آن را به عنوانی پوششی محکم و مقاوم در برابر نم و رطوبت به سایر افراد معرفی می کنند و از آنها می خواهند از این نوع تکنولوژی روز دنیا استقبال نمایند. یکی از مشکلات مهمی که ممکن است در طی سالیان سال برای یک ساختمان پدید آید مشکل ورود نم و رطوبت از سطح نما به داخل ساختمان است که با ورود رطوبت به درون بسیاری از مشکلات مانند به وجود آمدن خسارت های مالی هنگفت و حتی جانی را به همراه خواهد آورد.اما برای پیشگیری از وقوع چنین مواردی استفاده از عایق های مستحکم پیشنهاد می گردد از جمله عایق نانو یکی از مهمترین آنهاست که در ادامه ی مطالب در این باره به بررسی بیشتری خواهیم پرداخت.

روش های پیشگیری از ورود نم و رطوبت به داخل ساختمان چیست؟

بهتر است پیش از انجام کار ،به این فکر باشیم که علت ورود نم، رطوبت به درون ساختمان چه بوده است؟ و مشکل اصلی وارد شدن آب به چه علت است؟

پس از یک تجزیه و تحلیل مناسب و بررسی مشکل، حالا به فکر راه کار مناسب برای حل مشکل ورود آب به درون ساختمان باشیم. بهتر است بدانید هر یک از مصالحی که در نمای ساختمان مورد استفاده قرار گرفتند قدرت جذب آب مختلفی دارند.در بیشتر موارد وجود یک درز، شکاف روی سطح نمای ساختمان سیمانی یا سنگی و حتی وجود درز بین فضای شیشه و در علت اصلی ورود آب به داخل ساختمان خواهد بود.
استفاده از چسب های پلی یورتان به علت داشتن خاصیت مقاوم ،قدرت چسبندگی بالا، سرعت سریع برای خشک شدن بر روی سطح، مقاوم در برابر اشعه فرابنفش نور برای آببندی نمای کامپوزیت و شیشه پیشنهاد می گردد.اما برای آب بندی نمای سنگ، سیمان، آجر از موادی مانند نانو، رزین ،عایق دوجزیی، مایع پلیمری ،نانو استفاده می نمایند. البته نانو از بین همه ی عایق ها دارای ارجحیت می باشد.

منبع مطلب: جلوگیری از ورود آب باران از پنجره

 

میانگین امتیاز ها 0 / 5. 0

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عضویت در کانال تلگرام بامیک

X