قصد خواندن بهترین کتاب ها را دارید؟ مجله بامیک سایت تخصصی معرفی انواع کتاب و رمان,از بهترین نویسندگان ایران و جهان به همراه نقد و بررسی کتاب

راهنمای انتخاب هتل و اقامتگاه در سنندج

0 29

سنندج، مرکز استان کردستان بوده و به‌واسطه تاریخ غنی، طبیعت زیبا و مردم خون‌گرمی که دارد، بسیاری از گردشگران این مقصد را برای مسافرت انتخاب می‌کنند. جهت داشتن اقامتی به‌یادماندنی، بهتر است تا قبل از شروع سفر، یکی از هتل های سنندج را رزرو کرده و از محل اقامت خود اطمینان حاصل کنید. با توجه به این موضوع، تصمیم گرفتیم تا در این مطلب به معرفی و بررسی بهترین هتل هایی که در سنندج مشغول به کار هستند بپردازیم.

مطالب مرتبط
1 از 78

هتل های ۳ ستاره سنندج

هر کدام از هتل ها، بسته به میزان و کیفیت خدماتی که به مهمانان خود ارائه می‌دهند، درجه‌بندی شده و این درجات به‌وسیله ستاره‌ها مشخص می‌شوند. بدین صورت که هرچقدر تعداد ستاره‌های یک هتل بیشتر باشد، امکانات آن نیز بیشتر است. هتل های ۳ ستاره به‌عنوان اقامتگاه‌های لوکس شناخته نمی‌شوند اما از کیفیت خوبی برخوردار هستند و اگر قصد دارید تا سفری اقتصادی داشته باشید، رزرو این دسته از هتل ها را پیشنهاد می‌دهیم.

هتل جهانگردی

هتل های ایرانگردی و جهانگردی، مجموعه‌ای از هتل ها هستند که با هدف جذب گردشگران خارجی و توسعه صنعت توریسم احداث شده‌اند. یکی از باسابقه‌ترین هتل های این مجموعه، هتل جهانگردی سنندج بوده که سالانه از تعداد زیادی مسافر میزبانی می‌کند. تاریخ افتتاح این هتل، به سال ۱۳۴۰ باز می‌گردد و در سال ۱۳۹۴، مورد بازسازی قرار گرفته است. هتل جهانگردی دارای ۶۴ اتاق و ۱۷۴ تخت بوده و تنوع سوییت‌های آن به نحوی است که قطعا می‌توانید سوییتی مطابق با شرایط خود را پیدا کرده و رزرو کنید.

گوناگونی و کیفیت امکانات رفاهی این هتل بسیار بالا بوده و به هیچ عنوان کمبود چیزی را احساس نخواهید کرد.

تمامی اتاق‌ها دارای تلویزیون، تهویه، اینترنت وای‌فای، بالکن و… هستند و علاوه بر این، امکاناتی مانند سرویس خشک‌شویی و سالن بدن‌سازی نیز برای رفاه حال بیشتر مسافران در نظر گرفته شده‌اند. یک زمین تنیس و یک زمین بازی برای کودکان هم در این مجموعه وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کرده و اوقات شیرینی را برای خود رقم بزنید. لازم به ذکر است که اقامت کودکان زیر ۷ سال (تنها ۱ کودک)، در این هتل رایگان بوده و نیازی به پرداخت هزینه نیست.

همچنین کیفیت رستوران و کافی شاپ هتل جهانگردی، توانسته تا نظر اغلب گردشگران را به خود جلب کرده و می‌توانید با خیالی راحت، از خدمات آن‌ها استفاده کنید.

هتل سنگی اورامان

هتل سنگی اورامان، یکی دیگر از هتل های سنندج است که در کنار قیمت مناسب، امکانات نسبتا خوبی را ارائه می‌دهد. معماری این هتل برخلاف باقی اقامتگاه‌های مرسوم، یک معماری سنتی بوده و سعی شده است تا سبک خانه‌سازی کردی در آن نمایش داده شود؛ به همین دلیل، اگر علاقه دارید تا از فضاهای عادی فاصله گرفته و اقامتی متفاوت را تجربه کنید، هتل سنگی اورامان می‌تواند گزینه مناسبی باشد. این هتل ۱۹ اتاق دارد و کارکنان آن در هر ساعت از شبانه‌روز، پذیرای مهمانان جدید خواهند بود.

برای هر کدام از اتاق‌ها، علاوه بر سرویس بهداشتی کامل، امکاناتی از جمله تلویزیون‌های LCD و اینترنت رایگان از طرف این مجموعه ارائه می‌شوند که برای یک سفر کوتاه، مناسب هستند؛ همچنین اقامت کودکان زیر ۵ سال نیز به‌صورت رایگان بوده و نیازی به پرداخت هزینه وجود ندارد.

متاسفانه یکی از نقاط ضعف این هتل، نداشتن پارکینگ است؛ مهمانان مجبور هستند تا خودروهای خود را در فضای اطراف پارک کنند که البته این موضوع چندان دردسرساز نخواهد بود؛ چرا که موقعیت این هتل از لحاظ امنیت، موقعیت خوبی است.

لازم به ذکر است این مجموعه در شهرستان سروآباد قرار داشته و تقریبا فاصله‌ای ۸۰ کیلومتری با شهر سنندج دارد؛ اما به دلیل نزدیک بودن به این شهر، همواره به‌عنوان یکی از هتل های سنندج شناخته می‌شود.

تنها هتل ۴ ستاره سنندج

اگر قصد دارید تا اقامتی لوکس را تجربه کنید، رزرو یک هتل ۴ ستاره می‌تواند انتخاب بسیار خوبی باشد. تنها هتل ۴ ستاره‌ای که در سنندج وجود دارد، هتل شادی بوده و خوشبختانه، بیش از ۸۰ درصد مهمانان این هتل از خدمات آن رضایت کامل داشته‌اند.

هتل شادی از سال ۱۳۸۲ فعالیت خود را شروع کرده است و امروزه به‌عنوان بهترین هتل سنندج شناخته می‌شود. این مجموعه ۶ طبقه داشته و ۷۴ اتاق برای اقامت گردشگران در نظر گرفته شده‌‌اند. تمامی اتاق‌ها از امکانات متنوعی مانند سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی باکیفیت، تهویه مطبوع، تلویزیون LCD، سرویس‌های بهداشتی بسیار تمیز و… برخوردار هستند و تقریبا مشکلی از لحاظ خدمات رفاهی نخواهید داشت.

علاوه بر این، امکانات دیگری از جمله پارکینگ اختصاصی، سرویس خشک‌شویی، سالن بدن‌سازی، محیط بازی کودکان، استخر شنا، سونا و… نیز برای رفاه حال مسافران در نظر گرفته شده‌اند. جدا از این‌ها، کافه و رستوران این هتل نیز از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و انواع غذاها و نوشیدنی‌های ایرانی و خارجی، در آن‌ها سرو می‌شوند.

از دیگر نقاط مثبت هتل شادی، دسترسی آسان آن به مراکز خرید و جاهای دیدنی شهر است. این امکان وجود دارد که به‌راحتی و حتی بدون نیاز به وسیله نقلیه، به این مراکز رفته و از آن‌ها دیدن کنید.

نحوه رزرو هتل در سنندج

امروزه شرکت‌ها و آژانس‌های مسافرتی بسیاری در زمینه رزرو هتل فعالیت کرده و می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت آن‌ها، نسبت به رزرو هرکدام از هتل هایی که مدنظر دارید، اقدام کنید؛ اما اگر می‌خواهید سفری مطمئن و به‌یادماندنی را داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم تا برای دریافت این خدمات، به فلای‌تودی مراجعه کرده و از امکانات این مجموعه بهره بگیرید. فلای‌تودی یکی از بهترین آژانس‌های مسافرتی کشور بوده و سالانه گردشگران بسیاری به‌وسیله خدماتی که این شرکت فراهم کرده است، سفر خود را برنامه‌ریزی می‌کنند. با مراجعه به وب‌سایت فلای‌تودی، می‌توانید علاوه بر رزرو هتل، انواع بلیط اتوبوس، قطار و هواپیما را نیز خریداری کنید. پیشنهاد می‌کنیم که اگر قصد سفر به سنندج را دارید، با توجه به کم بودن تعداد اقامتگاه‌های این شهر، حتما یکی از هتل های سنندج را از طریق فلای‌تودی رزرو کرده و محل اقامت خود را از پیش تعیین کنید.

میانگین امتیاز ها 0 / 5. 0

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عضویت در کانال تلگرام بامیک

X