قصد خواندن بهترین کتاب ها را دارید؟ مجله بامیک سایت تخصصی معرفی انواع کتاب و رمان,از بهترین نویسندگان ایران و جهان به همراه نقد و بررسی کتاب

معروف‌ترین هتل های ایران

0 21

میان همه این شگفتی‌ها، ایرانیان به مهمان‌نوازی شهرت دارند و همین امر باعث شده تا اقامتگاه‌های مهمان‌نواز و هتل‌های برجسته‌ای برای پذیرایی از مسافران در هر نقطه از ایران ایجاد شود. هتل‌هایی که هرکدام نشان‌دهنده هنر و معماری منحصربه‌فرد این سرزمین بی‌نظیر هستند. مهمان‌نوازی در ایران به قدمت تمدن آن است و شما با رزرو هتل در یکی از شهرهای زیبای این سرزمین می‌توانید روزهای خوبی را به خاطرات سفرهای خود اضافه کنید. در این مقاله سعی کرده‌ایم برخی از معروف‌ترین هتل‌های ایران را باتوجه‌به نظرات کاربران و بازدیدکنندگان سال 2023 معرفی کنیم.

مطالب مرتبط
1 از 78

به گفته اکثر بازدیدکنندگان، ایران و زیبایی‌های آن به‌قدری جذاب و منحصربه‌فرد است که بازدیدکنندگان از سراسر جهان را به سفر به این سرزمین ترغیب می‌کند. یک کشور چهارفصل که در هر گوشه‌ای از آن قدم می‌زنید، شگفتی‌های آن شما را مجذوب خود می‌کند. از شاهکارهای معماری گرفته تا گشت‌وگذار در جنگل‌های سرسبز منطقه خزر و حتی لذت خوابیدن زیر آسمان پر‌ستاره کویر، انواع و اقسام مناظر پدید آمده‌اند که در هیچ کجا دیده نمی‌شوند.

هتل اسپیناس پالاس، تهران

هتل پنج‌ستاره اسپیناس پالاس یکی از شیک‌ترین و بزرگ‌ترین هتل های تهران با معماری مدرن و منحصربه‌فرد است. اگر قصد رزرو هتل در تهران دارید این گزینه را فراموش نکنید. هتل اسپیناس پالاس در آبان 1394 در زمین‌های مرتفع منطقه سعادت‌آباد تهران ساخته شد. این هتل 20 طبقه با 400 اتاق و سوئیت‌های مجلل را در خود جای داده است. با طراحی داخلی فوق‌العاده و همه امکانات مدرن این هتل یکی از بهترین گزینه‌ها برای اقامت در تهران است. هتل مجلل اسپیناس پالاس با امکانات و خدمات بی‌نظیر در نوع خود آماده پذیرایی از شما است.

هتل عباسی، اصفهان

معروف‌ترین هتل های ایران

اقامت در یک کاروان‌سرای تاریخی سنتی در قلب اصفهان را می‌توانید در هتل عباسی تجربه کنید. این هتل بهترین هتل اصفهان و همچنین قدیمی‌ترین و مجلل‌ترین هتل با معماری باشکوه ایرانی دوران صفویه به شمار می‌رود. اولین سازه این هتل در قرن هجدهم به دستور شاه سلطان حسین صفوی به‌عنوان هدیه به مادرش بود. در سال 1345 بازسازی و به هتل عباسی فعلی تبدیل شد که دارای 231 اتاق، سوئیت و آپارتمان است. برخی از اتاق‌های هتل در اطراف حیاط اصلی قرار دارند و از طریق بالکن یا پنجره روبه باغ هستند. هر اتاق هتل معماری منحصربه‌فرد خود را دارد. این هتل فاصله چندانی با جاذبه‌های تاریخی اصلی اصفهان ندارد. برای رزرو هتل در ایران، بررسی این گزینه را از دست ندهید.

هتل پارسیان آزادی، تهران

هتل پنج‌ستاره و باسابقه و مطابق با استانداردهای جهانی بدون شک بهترین، پرطرف‌دارترین و معتبرترین هتل کشور و تهران است. هتل پارسیان آزادی به دلیل قرارگرفتن در آب‌وهوای مطبوع و چشم‌انداز دیدنی شهر تهران از موقعیت خاصی دارد. هتل آزادی یا حیات اکس از سال 1370 زیر نظر گروه هتل های پارسیان فعالیت می‌کند. این هتل 475 واحد اقامتی و 26 طبقه با دکوراسیون و تزیینات زیبا مشرف به رشته‌کوه‌های البرز و شهر زیبای تهران دارد که فضایی آرام و دلنشین را برای شما عزیزان فراهم می‌کند. دسترسی آسان به شریان‌های اصلی شهر شلوغ تهران بزرگ‌ترین مزیت این هتل است که نمی‌توان از آن چشم‌پوشی کرد.

هتل بزرگ شیراز، شیراز

اگر می‌خواهید اقامتی مجلل و دلنشین در سرزمین کوروش، در شهر باستانی شیراز داشته باشید، هتل بزرگ شیراز بهترین گزینه است. نمای زیبای این هتل برجسته در ورودی شیراز و گذر از دروازه‌های قرآن هر بیننده‌ای را به خود جذب می‌کند. هتل بزرگ شیراز بهترین امکانات رفاهی و خدماتی مانند رستوران‌های بین المللی مجلل و مجهز، بهترین مراکز تفریحی و مجموعه‌ای منحصربه‌فرد در کنار آب دارد. جالب است بدانید این هتل بزرگ‌ترین رستوران ایران را نیز به مسافران ارائه می‌دهد.

همه اتاق‌های هتل بسیار مجلل، مجهز و راحت هستند. این هتل دسترسی خوبی به دروازه‌قرآن، باغ شیراز و همچنین بسیاری از  بناهای تاریخی و مناطق تفریحی را فراهم می‌کند.

هتل سالار دره، ساری

هتل سالار دره ساری برای مسافرانی که مایل به ورود به طبیعت و استراحت در جنگل‌های منطقه خزر هستند، بهترین انتخاب است. هتلی بسیار آرامش‌بخش در دل جنگل که در نزدیکی رودخانه‌ای به همین نام ساخته شده است. هتل موقعیت مکانی بی‌نظیری دارد. آب‌وهوای عالی و اتاق‌های مشرف به جنگل، آرامشی بی‌نظیر را به مهمانان می‌بخشد. هتل سالار دره حیاط سرسبز بزرگ و زیبا با امکاناتی مانند زمین تنیس، رستوران سنتی با چشم‌انداز خیره‌کننده و فروشگاه سوغاتی برای مسافران فراهم کرده است.

هتل دریایی ترنج، کیش

جزیره کیش بین ایرانیان بسیار محبوب است و یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در ایران است. به همین دلیل هم از نظر اقامتی و هم از نظر تفریحی امکانات منحصربه‌فرد خود را دارد. هتل ترنج یکی از زیباترین هتل های ایران و جزیره کیش و اولین هتلی است که روی آب در خاورمیانه ساخته شد. طراحی جسورانه آن از هتل‌های مالدیو و کارائیب الهام گرفته شده است.

این هتل زیبا که در دوفاز ساخته شده است، یک فاز با سوئیت، با کف‌های شیشه‌ای روی آب‌های خلیج‌فارس دارد و می‌توانید دنیای شگفت‌انگیز زیر آب را از اتاق خود ببینید. یکی دیگر از ویژگی های جذاب این سوئیت‌ها، بالکن‌های اختصاصی آن‌ها است که غروب زیبایی در جزیره کیش را به مهمانان خود هدیه می‌دهد. فاز دوم هتلی چهارطبقه است که در ساحل زیبای کیش ساخته می‌شود و اتاق‌های زیبا و امکانات رفاهی بی‌نظیری دارد. استخر بالای پشت‌بام ساختمان یکی دیگر از جاذبه‌های این هتل است که تجربه شنای فراموش‌نشدنی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

میانگین امتیاز ها 0 / 5. 0

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عضویت در کانال تلگرام بامیک

X