قصد خواندن بهترین کتاب ها را دارید؟ مجله بامیک سایت تخصصی معرفی انواع کتاب و رمان,از بهترین نویسندگان ایران و جهان به همراه نقد و بررسی کتاب

تبلیغات گوگل ادز بهترین راهکار افزایش فروش اینترنتی

0 29

تبلیغات گوگل ادز

در این سال‌ها دیگر اهمیت داشتن کسب‌وکار اینترنتی و همچنین سئو کردن سایت برای بسیاری از فعالان بازار مشخص شده است. ازآنجایی‌که همیشه ما آدم‌ها نسبت به مسائل جدید کمی گارد داریم، باید بگوییم که تبلیغات گوگل ادز هم از این قاعده مستثنا نبوده است. حالا در ادامه می‌خواهیم اطلاعات بیشتری در مورد گوگل ادز ارائه بدهیم تا با آن آشنایی بیشتر داشته باشید.

تبلیغات گوگل ادز چیست؟

خوب اولین سؤال همین است که دقیقاً گوگل ادز چیست و چه کارهایی را انجام می‌دهد. احتمالاً با مفهوم سئو آشنا هستید که به معنی بهینه‌سازی سایت برای کسب رتبه بهتر در موتور جستجوگر گوگل است. نباید این واقعیت را نادیده گرفت که اکثر مشتری‌های آنلاین از طریق گوگل جذب سایت می‌شوند.

حالا تبلیغات گوگل به این معنی است که هزینه تبلیغ را به شرکت گوگل بپردازید و بتوانید رتبه بهتری در این موتور جستجو داشته باشید. مثلاً تصور کنید که یک شرکت ماهیانه مبلغ X تومان را هزینه خدمات سئو می‌کند تا رتبه خوبی به دست آورد.

حالا شرکت رقیب همان هزینه را صرف خدمات تبلیغات گوگل کرده و رتبه بالاتری هم به دست می‌آورد. البته به این موضوع هم توجه داشته باشید که این جمله را نباید این‌طور تفسیر کرد که تبلیغات گوگل ادز نسبت به سئو برتری دارد، این دو موضوع با هم متفاوت هستند، اگرچه وجه اشتراک بسیار زیادی دارند.

تبلیغات گوگل ادز چه ویژگی‌های مثبتی دارد؟

در اینجا به هفت مورد از ویژگی‌های این سرویس اشاره می‌کنیم؛

  • نتیجه سریع

هنگامی‌که از سئو برای معرفی سایت خود استفاده می‌کنید، باید زمان مشخصی را صرف کنید تا به نتیجه دلخواه برسید. استفاده از تبلیغات گوگل ادز در زمان سریع‌تری شما را به نتیجه می‌رساند.

  • ارزیابی راحت

هنگامی‌که هزینه‌ای را برای تبلیغ صرف می‌کنید، باید بتوانید نتایج را به‌طور دقیق ارزیابی کنید. استفاده از گوگل ادز این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد.

مطالب مرتبط
1 از 79
  • تبلیغات متناسب با نیاز کاربر

اینکه تبلیغاتی را متناسب با نیاز کاربر انجام بدهید، باعث می‌شود که نتیجه برای شما رضایت‌بخش باشد. تبلیغات گوگل این ویژگی مثبت را دارند.

  • مدیریت بودجه

شما می‌توانید متناسب با بودجه خودتان از سرویس‌های مختلف تبلیغات گوگل استفاده کرده و از نتایج آن لذت ببرید.

  • افزایش فروش در زمان کوتاه

همان‌طور که گفتیم با تبلیغات گوگل می‌توانید در زمان کوتاهی به نتیجه دلخواه برسید، پس در همین زمان کوتاه فروش خود را هم افزایش خواهید داد.

  • معرفی بیشتر برند

تبلیغات گوگل به شما کمک می‌کند که بتوانید برند خودتان را بهتر و بیشتر به مخاطب معرفی کنید. توجه داشته باشید که این روزها حجم عظیمی از مخاطبان و مشتری‌ها در گوگل وجود دارند.

  • هدف‌گیری مشخص

با کمک تبلیغ در گوگل می‌توانید هدف‌گیری خود را به‌طور دقیق مشخص کنید و این موضوع مزیت بسیار مهمی به‌حساب می‌آید.

نتیجه‌گیری

در مطالب بالا سعی بر این داشتیم که توضیحاتی خلاصه اما کاربردی و مهم در مورد تبلیغات اینترنتی  گوگل ادز بیان کنیم. اگر به دنبال افزایش فروش اینترنتی خود هستید، این سرویس را فراموش نکنید. هر سؤال دیگری هم که دارید در ادامه مطرح کنید تا در اسرع وقت به آن پاسخ دهیم.

میانگین امتیاز ها 0 / 5. 0

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عضویت در کانال تلگرام بامیک

X