قصد خواندن بهترین کتاب ها را دارید؟ مجله بامیک سایت تخصصی معرفی انواع کتاب و رمان,از بهترین نویسندگان ایران و جهان به همراه نقد و بررسی کتاب

کدام تبلیغ اینترنتی انتخاب شماست؟

0 15

هنگامی که صحبت از تبلیغات می شود، ذهنیت ما به یکجا متمرکز نخواهد بود. این موضوع را می توانیم بر این دلیل بدانیم که در زمینه تبلیغات تنوع بسیار است، یک کسب و کار وقتی تصمیم به تبلیغات می گیرد می تواند از روش ها و ابزارهای مختلفی استفاده کند. با ما همراه باشید تا شما را با برخی از این موارد آشنا سازیم.

اگر به وب سایت های مختلف طراحی، از جمله پارسی طرح ایرانیان رجوع کرده باشید می دانید یکی از انواع تبلیغات، تبلیغات بنری است. تبلیغات بنری هم می تواند به صورت اینترنتی باشد هم به صورت یک تصویر چاپ شده بر روی کاغذ یا هر کدام بافتی که قابلیت نمایش بهتر تصویر را دارد. معمولا ما بنرهای تبلیغاتی غیر اینترنتی یا فیزیکی را قالب بیلبورد یا استندهای خیابانی مشاهده می کنیم.

کدام نوع تبلیغات انتخاب شماست؟

اینکه شما در میان این تنوع چه تصمیمی میگیرید و بر چه اساس و مدل تبلیغاتی پیش می روید، انتخاب شماست و این اختیار را دارید با توجه به سلیقه، سرمایه و اهداف خود یک مدل را انتخاب کنید. در این میان شاید رایج ترین مدل تبلیغ، تبلیغ از طریق بنر باشد. همانطور که در پاراگراف های قبلی به این موضوع اشاره کردیم.

تبلیغات بنری:

مطمئنا حداقل برای چند بار، با بنرهایی که در صفحات سایت نشان داده می شود آشنا شده اید. این بنرها در هر وب سایت جایگاه متفاوتی دارد، انتخاب این جایگاه ابتدا بر عهده صاحب و مالک وب سایت است و دوم شمایی که بررسی می کنید آیا جایگاه تعریف شده برای نمایش تبلیغ شما مناسب است یا خیر. وقتی صفحه ی وب سایتی طراحی می شود، قائدتا بخش هایی برای تبلیغات بنری و همچنین تبلیغاتی که از طریق متن به کاربر نمایش داده می شود تعریف خواهد شد.

برخی سایت ها تبلیغات بنری را در ستون های کناری قرار می دهد، برخی در ستون های میانی صفحه، برخی دیگر علاوه بر این بخش ها، در قسمت های هدر یعنی اصلی ترین بخش یک سایت هام محلی را برای نمایش آگهی بنری در اختیار مخاطب و تبلیغ دهنده قرار می دهند که شما خواهید توانست در میان این تنوعات انتخاب خود را انجام دهید.

تبلیغات اینستاگرامی

مطالب مرتبط
1 از 78

تبلیغات اینستاگرامی:

به باور خیلی اینستاگرام امروزه تنها یک اپلیکیشن نیست، بلکه مرکز تجمع میلیون ها مردم است که می توانید، در آن زندگی، کار و ارتباط بر قرار کنید. در بخش تجارت الکترونیک در کشور این اپلیکیشن محبوب و کامل تر از بسیاری نمونه های مشابه است. تا امروز اپلیکیشن یا پلتفرمی در ایران ساخته نشده است که برای مخاطب تا این میزان جذاب و کاربردی باشد.

از این رو؛ تبلیغات در اینستاگرام برای مشاغل مهمترین عامل کسب در آمد شده است. و علاوه بر تبلیغات بنری در وب سایت ها، شما می توانید با طراحی بنر اینستاگرام و نمایش آن در صفحات پربازده درآمد و اثر بخشی بالایی بدست آورید. تبلیغ در اینستاگرام هم از طریق استوری، هم پست میسر است.

تبلیغات متنی:

تا حدود زیاد غیر مفید. این مدل تبلیغ خیلی کم مورد استفاده قرار میگیره، چون خیلی در دید مخاطب نیست و نمی تواند جلوه ی مناسبی داشته باشد، استفاده از این مدل تبلیغ تنها در شرایطی خاص پیشنهاد می شود، ابتدا اینکه وب سایتی که برای درج آگهی متنی در نظر میگیرید مخاطب بالایی داشته باشد، دوم، در محل مناسب نمایش داده شود. خود را به جای کاربر بگذارید، اگر لینک در انتهای یک صفحه باشد و ظاهر و عنوان مناسبی هم نداشته باشد می تواند برای کلیک جذابیت داشته باشد. طبیعاتا خیر.

تبلیغات همسان:

ساده، ارزان، موثر. این مدل را می توان در این سه جمله خلاصه کرد. روش انجام این مدل آگهی به این شکل است که شما کافی است مبلغی را در حساب کاربری خود در شبکه تبلیغات کلیکی شارژ کنید و به ازای هر کلیکی که بر روی آگهی نمایشی شما می شود مبلغی از حساب شما کسر خواهد شد. تبلیغات همسان مورد توجه زیادی قرار گرفته است و ما شاهد این هستیم که از کسب و کارهای کوچک و نوپا گرفته تا برند های بزرگ این مدل تبلیغ را گاها در اولویت خود قرار می دهند.

شیوه و کیفیت نمایش به گونه ای است که شما یکی بنر در یک ابعاد و سایز استاندارد شده طراحی می کنید و این بنر را در اختیار شبکه تبلیغات می گذارید و با انتخاب سایت های مورد علاقه و هدف خود جهت نمایش تبلیغ، گزینه استارت تبلیغات را میزنید و نمایش بنر شما شروع و به ازای هر کلیک کاربر مبلغ آن پرداخت و کسر می شود.

 

نتیجه می گیریم، علاوه بر این موارد، روش های زیاد دیگری هم هستند که در فرصتی دیگر به آن ها خواهیم پرداخت. برای تبلیغ کردن باید فکر کنید، ایده خود را رقیب خود پخته تر و حرفه ای تر پیاده سازی کنید. با اینکار یک پا جلو تر میروید و می توانید موفقیت بیشتری بدست آورید.

میانگین امتیاز ها 0 / 5. 0

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عضویت در کانال تلگرام بامیک

X