قصد خواندن بهترین کتاب ها را دارید؟ مجله بامیک سایت تخصصی معرفی انواع کتاب و رمان,از بهترین نویسندگان ایران و جهان به همراه نقد و بررسی کتاب

معرفی 5 فیلم برتر اکشن تاریخ سینما – بهترین فیلم های اکشن

0 49

تماشای فیلم همیشه می‌تواند به عنوان یک سرگرمی مفید انتخاب شود، گاهی ممکن است شما بهترین فیلم اکشن خود را تنها تماشا کنید یا برای افزایش بیشتر آدرنالین و سرگرم­شدن یک دورهمی دوستانه، آن را به صورت دسته جمعی ببینید و اوقاتی خوش را در کنار یکدیگر سپری کنید. اما اگر برای دیدن و پیدا کردن بهترین فیلم با مشکل مواجه شده‌اید و می‌خواهید وقت خود را برای دیدن یک فیلم خوب سپری کنید، می‌توانید از اطلاعات ارائه شده در این مقاله استفاده کنید و یکی از 5 فیلم برتر اکشن تاریخ سینما را تماشا نمایید.

 

هر ساله فیلم‌های اکشن متعددی به عنوان بهترین فیلم اکشن معرفی می‌شوند؛ فیلم‌های اکشنی که ترکیب آن‌ها با ژانرهای علمی-تخیلی، کمدی و مهیج و مخصوصا رزمی می‌تواند توجه شما را بیش از پیش به خودش جلب کند و شما را مبهوت پرده سینما سازد.

مطالب مرتبط
1 از 79

ترکیب کردن فیلم‌های اکشن با ژانرهای دیگر ایده بسیار خوب و جالبی بود تا بتواند تعداد تماشاگران را دو چندان کند؛ چرا که این ترکیب باعث خلق صحنه‌های بی‌نظیر شده و باعث می‌شود شما خودتان را جای نقش اصلی فیلم تصور کنید و لذت تماشای فیلم را با پوست و استخوان خود حس کنید.

اگر می‌خواهید با لیستی از بهترین فیلم‌ اکشن آشنا شوید، تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید.

 

آشنایی با بهترین فیلم های اکشن

بی‌شک تعداد فیلم‌های اکشنی که با ژانرهای دیگر ترکیب شده باشند، کم نیست و ما قصد داریم در ادامه برخی از بهترین‌های آن را باتوجه به بودجه، دنباله‌های موفق و همچنین با هدف یادآوری هنرنمایی ابر قهرمان‌های ماهر و فراموش­نشدنی به شما معرفی کنیم. قابل ذکر است که بدانید بهترین فیلم‌های اکشنی که می‌خواهیم به شما معرفی کنیم براساس نمرات IMDb چیدمان شده‌اند.

 

1-تبعیض (Elysium)

این فیلم یکی از بهترین فیلم اکشن به همراه ژانر تخیلی است و به دلیل سکانس‌های مهیجی که دارد، توانسته است طرفداران زیادی را به سمت خود بکشاند و امتیاز نسبتا خوبی در IMDB به دست آورد. موضوع این فیلم به آینده زمین اشاره دارد؛ زمینی که بر اثر تخریب‌ها و نابودی‌های انسان از بین رفته و حالا افراد ثروتمند قصد دارند تا زندگی خود را در یک اقامتگاه فضایی ادامه دهند.

این اقامتگاه فضایی السیوم نام داشته و شهری بسیار پیشرفته به حساب می‌آید. شخصیت اصلی این فیلم شخصی به اسم مکس است و فیلم هم با این شخص آغاز می‌شود؛ مکس در اول فیلم همچنان در شهر نابود شده و در یک کارخانه ربات سازی مشغول به کار و فعالیت است که ناگهان با رادیواکتیو آلوده می‌شود.

حال مکس تنها می‌تواند 5 روز با رادیواکتیو بجنگد و دوام بیاورد و در غیر این صورت باید به شهر السیوم سفر کند تا توسط دستگاه بزرگ و شفابخش این شهر مداوا و درمان شود و در اصل انتخاب مکس بین زندگی و مرگ و راهی شدن به سمت السیوم، داستان اصلی این فیلم که به عنوان بهترین فیلم اکشن شناخته می­شود، مهیج است.

مشخصات این فیلم عبارت‌اند از:

کشور سازنده: آمریکا

سال ساخت: 2013

زبان: انگلیسی

ژانر: اکشن، درام و عملی-تخیلی

مدت زمان فیلم: 1 ساعت و 49 دقیقه

دوبله فارسی: موجود است

کارگردان: نیل بلوم کمپ (Neill Blomkamp)

بازیگران اصلی: مت دیمون (Matt Damon) و جودی فاستر (Jodie Foster)

امتیاز IMDB: 6/6 از 10

 

2-بلوند اتمی (Atomic Blonde)

این فیلم اکشن براساس یک رمان گرافیکی به اسم سردترین شهر ساخته شده است و تمامی این فیلم درباره یک شخصی است که ماموریت دارد لیستی از اسامی ماموران دو جانبه که از قاچاقچیان بزرگ ناحیه غرب هستند را پیدا کرده و گزارش دهد. به جرات می‌توان آن را بهترین فیلم اکشن دانست.

 

مشخصات این فیلم عبارت است از:

کشور سازنده: آمریکا

سال ساخت: 2017

زبان: انگلیسی و روسی

ژانر: اکشن و دلهره‌آور

مدت زمان فیلم: 1 ساعت و 55 دقیقه

کارگردان: دیوید لیج (David Leitch)

بازیگران اصلی: شارلیز ترون ( Charlize Theron)، جیمز مک‌آوی (James McAvoy) و ادی مارسن (Eddie Marsan)

امتیاز IMDB: 7/6 از 10

 

3-هانا (Hanna)

هانا را به عنوان بهترین فیلم اکشن می‌شناسند؛ هانا دختری است که توسط پدرش آموزش دیده است تا به خوبی از خودش دفاع کند و از آدم‌کش‌های حرفه‌ای باشد. پدر هانا که به عنوان یک مامور اسبق سازمان سیا است، متوجه می‌شود که یکی از افسران این سازمان قصد گرفتن جان او را دارد و حالا هانا می‌خواهد تا از طریق تکنیک­هایی که یاد گرفته است، از جان پدرش محافظت کند و چالش‌های مرگ و زندگی هانا صحنه‌های هیجان‌انگیز این بهترین فیلم می‌تواند به خوبی شما را جذب کند.

 

مشخصات این فیلم عبارت است از:

کشور سازنده: آمریکا، انگلستان، آلمان

سال ساخت:2011

زبان: انگلیسی، آلمانی، اسپانیایی، فرانسوی و مراکشی

ژانر: اکشن، درام و ماجراجویی

مدت زمان فیلم: 1 ساعت و 51 دقیقه

دوبله فارسی: موجود است

کارگردان: جو رایت (Joe wright)

بازیگران اصلی: سورشا رونان (Soirse Ronan) و کیت بلانشت (Cate Blanchett)

امتیاز IMDB: 8/6 از 10

 

4-پسران بد (Bad Boys)

پسران بد به عنوان بهترین فیلم اکشن شناخته می‌شود و ماجرای آن درباره دو کارگاه مواد مخدر است که توسط خودروی فراری خود ماجراهایی هیجانی و اکشن را به تصویر در می‌آورند. مارتین و اسمیت دو شخصیت اصلی این فیلم پا به پای هم پیش می‌روند و صحنه‌های مملو از اکشن و کمدی را برای شما تماشاچیان محترم خلق می‌کنند. با دانلود فیلم اکشن جدید ، لحظه‌های خود را با بالاترین هیجان ممکن سپری کنید.

مشخصات و اطلاعات این فیلم شامل موارد زیر است:

کشور سازنده: آمریکا

سال ساخت: 1995

زبان: انگلیسی

ژانر: اکشن، جنایی و کمدی

مدرت زمان فیلم: 1 ساعت و 59 دقیقه

دوبله فارسی: موجود است

کارگردان: مایکل بی (Michael Bay)

بازیگران اصلی: مارتین لارنس (Martin Lawrence) و ویل اسمیت (Will Smith)

امتیاز IMDB: 8/6 از 10

 

5-جک ریچر (Jack Reacher)

کارگردان فیلم جک ریچر شخصی به اسم کریستوفر مک کوری است که ازجمله بهترین کارگردان‌های سینما محسوب می‌شود و توانسته است بهترین فیلم اکشن (جک ریچر) را در کارنامه کاری خود ثبت کند. ریچر یک کارآگاه نظامی است که تمامی ماجراهای او تنها از دستگیری جیمزبار شروع می‌شود که تیراندازی محکوم به قتل است.

اگر به دنبال فیلمی مملو از صحنه‌های هیجان‌انگیز و رمزآلود هستید، می‌توانید فیلم جک ریچر را ببینید؛ در این فیلم ریچر دائما در تلاش است تا گره‌های داستان را باز کند. ریچر یا همان تام کروز در نقش جک ریچر برای اینکه به گناهکاری یا بی‌گناهی جیمز بار پی ببرد، صحنه‌های فوق‌العاده و مهیج را خلق می‌کند.

ازجمله مشخصات و اطلاعات این فیلم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

کشور سازنده: آمریکا

سال ساخت: 2012

زبان: انگلیسی

ژانر: اکشن، رمزآلود و دلهره‌آور

مدت زمان فیلم: 2 ساعت و 10 دقیقه

دوبله فارسی: موجود است

کارگردان: کریستوفر مک کوری (Christopher McQuarrie)

بازیگران اصلی: تام کروز (Tom Cruise) و رزموند پایک (Rosamund Pike)

امتیاز IMDB: 7 از 10

جمع بندی

همانطور که در اول مقاله هم اشاره کردیم، تماشا کردن بهترین فیلم اکشن می‌تواند برای شما بسیار سرگرم کننده و مفید باشد؛ زیرا هر فیلمی بیان­کننده یک درس یا نکته آموزشی است که تنها با دیدن فیلم قادر به کشف و یادگیری آن هستید. برای ساختن بهترین فیلم نوع اکشن هزینه‌های زیادی خرج شده و بازیگران زیادی زحمت کشیده‌اند تا صحنه‌های جذاب و سرگرم کننده برای شما بینندگان عزیز خلق کنند. به همین خاطر بسیار مهم است که با دانلود فیلم­های اکشن از این فیلم‌ها و سازندگان آن حمایت کنید

میانگین امتیاز ها 0 / 5. 0

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عضویت در کانال تلگرام بامیک

X