قصد خواندن بهترین کتاب ها را دارید؟ مجله بامیک سایت تخصصی معرفی انواع کتاب و رمان,از بهترین نویسندگان ایران و جهان به همراه نقد و بررسی کتاب

معرفی و خرید انواع یو پی اس

0 19

یوپی اس به عنوان یک منبع تغذیه الکترونیکی شناخته می‌شود و عمده وظیفه‌ی آن تأمین توان مورد نیاز بار مصرفی است. در واقع از یو پی اس برای حفاظت از دستگاه‌های مختلف در زمان‌ نوسانات برق به کارگیری خواهد شد که البته علاوه بر این مورد به تثبیت و تنظیم برق شبکه نیز کمک می‌کند تا کمتر شاهد اختلالات شبکه و نفوذ نویز به وسایل حساس باشیم. اما همانطور که می‌دانید انواع و اقسامی از ups در بازار فروش، عرضه شده است که طبیعتاً خرید نوع مناسب، افراد را دچار سردرگمی کرده است. به همین دلیل ما در این مقاله قصد داریم به مواردی اشاره کنیم تا با استفاده از آنها بتوانید بهترین نوع یو پی اس را خریداری کنید. در صورت تمایل پیشنهاد می‌کنیم تا انتها همراه ما باشید.

مطالب مرتبط
1 از 78

بهترین مزایای استفاده از یوپی اس

همانطور که می‌دانید این محصول دارای مزیت‌های مختلفی است که از مهم‌ترین آنها می‌توان به مراقبت از دستگا‌ه‌های برقی اشاره کرد. این در حالی است که موارد زیر از دیگر مزایای به کارگیری از ups هستند:

– جلوگیری از حذف داده‌ها. این وسیله در زمان قطع برق، امکان استفاده از دستگاه‌های مختلف را به شما عزیزان خواهد داد. این موضوع سبب می‌شود که کارهایتان بدون هیچ گونه وقفه‌ای انجام شود. برای مثال اگر با یک کامپیوتر در حال فعالیت هستید، اطمینان خواهید داشت که داده‌هایتان را همیشه در دسترس دارید.

– کاهش نویز. ممکن است به دلایل مختلفی در وسیله‌های برقی نویز وجود داشته باشد که این مورد به اختلال عملکرد دستگاه منجر می‌شود. بنابراین برای جلوگیری از این اتفاق استفاده از یو پی اس بهترین راه‌کار خواهد بود. البته دقت کنید که خرید ups باید از مراکز معتبر انجام شود.

– جلوگیری از ایراد در لوازم برقی. همانطور که می‌دانید برق شهری ممکن است با مشکلات زیادی روبرو شود که از جمله می‌توان به کاهش یا افزایش ناگهانی ولتاژ اشاره کرد که در صورت رخ دادن چنین اتفاقی، احتمال اینکه به دستگاه‌های برقی شوک وارد شود وجود دارد که به کارگیری از یوپی اس می‌تواند تا حد زیادی از شکل‌گیری ایراد در این نوع وسایل جلوگیری کند.

موارد موثر در زمان خرید یو پی اس

فروش یوپی اس در مراکز مختلفی انجام می‌شود اما باید در نظر داشته باشید که خرید هر مدل ups نمی‌تواند کارآیی مناسبی داشته باشد. در واقع به طور کلی اگر قصد خرید این محصول را دارید، حتماً باید به موارد زیر توجه کنید:

– بررسی توان مورد نیاز. دقت کافی در انتخاب ups با توان حداقل 500 تا 200 ولت‌آمپر بسیار دارای اهمیت است چرا که توان دستگاه‌هایی که به این منبع تغذیه بدون وقفه متصل می‌شوند، نباید بیشتر از 70 درصد توان اسمی یو پی اس باشد چرا که در غیر این صورت مشکلات عدیده‌ای در عملکرد دستگاه‌های برقی اتفاق خواهد افتاد.

– بررسی کیفیت برق شبکه. همانطور که می‌دانید برق شهری ممکن است دارای مشکلات زیادی از جمله نویز، افت و خیزهای آنچنانی ولتاژ و مواردی از این دست باشد که همه‌ی اینها سبب آسیب به دستگاه‌های مختلف خواهد شد. لذا باید در زمان خرید منبع تغذیه بدون وقفه به این مورد نیز توجه کنید تا بتوانید بهترین نوع یوپی اس و باتری یو پی اس را خریداری نمایید.

– بررسی ظرفیت یوپی اس. اگر در مناطقی زندگی می‌کنید که احتمال خاموشی‌های زیاد و نامنظم وجود دارد، شاید بهتر باشد که از انواع منبع تغذیه استفاده‌ کنید که از ظرفیت بیشتری برخوردار است. برای این منظور کافی است که از افراد باتجربه در این زمینه بهره ببرید تا در نهایت بهترین نوع این محصول را داشته باشید.

انواع برندهای یو پی اس

پر واضح است که upsها دارای مدل‌های مختلفی هستند که طبیعتاً باید بر اساس نیاز، بهترین آن را تهیه و استفاده کرد. حال برای آشنایی بیشتر شما عزیزان با برندهای معتبر این محصول، در ادامه به مهم‌ترین برند و مدل‌های منبع تغذیه بدون وقفه اشاره می‌کنیم:

·       ups ایرانی

در ایران شرکت‌های مختلفی به تولید انواع ups مشغول هستند که از جمله می‌توان به برندهایی مانند آماک، رسام، تکام، صاهیراد، فاراتل، فاران و هژیر صنعت اشاره کرد. در واقع هر کدام از این شرکت‌ها سابقه‌ی درخشانی در تولید و عرضه منبع تغذیه بدون وقفه دارند که در صورت نیاز می‌توانید از آن بهره ببرید.

·       Ups  ساخت آمریکا

در آمریکا نیز شرکت‌های مختلفی به تولید این محصول پرداخته‌اند که از جمله می‌توان به برندهای apc، powerware، ge، chloride و mge اشاره کرد. به طور کلی هر کدام از این برندها به عرضه‌ی مدل‌های مختلفی از یو پی اس اقدام کرده‌اند که کیفیت عالی از مهم‌ترین ویژگی‌های آنها به شمار می‌رود.

·       ups اروپایی

در اروپا نیز مانند سایز نقاط دنیا شرکت‌های زیادی دست به تولید انواع یوپی اس زده‌اند که جمله می‌توان به برندهای مک پاور(MACPOWER)، astrid، eximpower، مکلسان، riello و bpc اشاره کرد. گفتنی است که هر کدام از این انواع منبع تغذیه بدون وقفه را می‌توانید از مراکز معتبر تهیه کنید.

خرید انواع یو پی اس از شرکت تخصصی یوپی اس رسام

حال با توجه به موارد عنوان شده در این مقاله، چنانچه نیاز به انواع یوپی اس داشتید، کافی است که از شرکت رسام یو پی اس استفاده کنید. این شرکت در حال حاضر با برندهای معتبر دنیا به جهت فروش یوپی اس همکاری دارد که مزیت آن کیفیت فوق العاده‌ی محصولات است. ناگفته نماند که حتی در کنار یوپی اس، به راحتی می‌توانید به باتری یو پی اس نیز دسترسی داشته باشید که این محصول نیز در انواع مختلف قابل خرید خواهد بود. بنابراین برای اینکه بتوانید از کلیه‌ی خدمات یوپی‌اس رسام استفاده کنید، کافی است که از راه‌های ارتباطی قرار داده شده در انتهای مطلب بهره ببرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به آدرس اینترنتی https://rasamups.com مراجعه نمایید.

میانگین امتیاز ها 0 / 5. 0

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عضویت در کانال تلگرام بامیک

X