قصد خواندن بهترین کتاب ها را دارید؟ مجله بامیک سایت تخصصی معرفی انواع کتاب و رمان,از بهترین نویسندگان ایران و جهان به همراه نقد و بررسی کتاب

منابع زبان عمومی کنکور

0 529

بهترین منابع زبان عمومی کنکور کدام است؟

نقش دروس عمومی در بهبود رتبه کنکور بر هیچکس پوشیده نیست.زبان انگلیسی نیز یکی از دروسی میباشد که دانش آموزان اغلب به سبب پایه ضعیف در کسب درصد مناسب در آن مشکل دارند.و در سال کنکور قصد تغییر این رویه را دارند تا با کسب درصدی بالاتر به رتبه دلخواه خود برسند.اما در این وسط کسانی هم هستند که دانش زبانی خوبی دارند اما در دام سوالات گیر میکنند و در تست زنی مشکل دارند.در این مطلب قصد معرفی دو منبع آموزشی پرفروش و نامدار در مبحث زبان عمومی کنکور را برای شما داریم.

زبان انگلیسی جامعه مولف شهاب اناری و روزبه شهلایی انتشارات مبتکران

زبان انگلیسی جامع مبتکران
زبان انگلیسی جامع مبتکران

شهاب اناری و روزبه شهلایی دو مولف نام آشنا در حوزه ادبیات زبان انگلیسی کنکور میباشند.در معرفی این کتاب ذکر شده است که،در این کتاب تمامی آنچه برای زبان انگلیسی نیاز دارید به صورت یکجا ارائه شده است.زبان دوازدهم،زبان یازدهم،زبان دهم،درک مطلب،نکات مهم زبان انگلیسی سال های هفتم تا یازدهم،واژه نامه کامل،دی وی دی و کلاس تست رایگان.همانطور که گفت شد این کتاب تمامی مباحث سه سال دبیرستان حتی ماقبل از آن را جمع آوری کرده است.توضیح گرامر برای هر درس حاوی نکات کلیدی و پس از آن تست های جامع برای سطح ساده تا پیشرفته تهیه شده است و همین کار نیز برای لغات انجام شده است.و در پاورقی هر درس نیز نکاتی کنکوری با توجه به موضوع هر مبحث بیان شده است و هر درس چهار بخش گرامر، واژگان، درک مطلب، آزمون‌های نمونه تستی دارد.در فهرست کتاب ابتدا دروس سه درس زبان سال دوازدهم به طور جامعه کامل تدریس میشود و پس از آن مرور جامع زبان انگلیسی سالهای 10 و 11 (آموزش تمام نکته ها و خلاصه درس) و تعداد بسیار زیادی پرسش چهارگزینه ای با پاسخ تشریحی برای زبان انگلیسی دهم و یازدهم آمده است.کتابی مجزا نیز شهاب اناری در مورد درک متن تحت عنوان کتاب درک متن به زبان ساده  تالیف کرده است که قبلا به آن پرداخته ایم.

خرید کتاب زبان انگلیسی جامعه مبتکران

کتاب پرسش های چهارگزینه ای جامع انگلیسی اثر دکتر رضا کیاسالار انتشارات خیلی سبز

زبان جامعه خیلی سبز
زبان جامعه خیلی سبز

رضا کیاسالار نیز یکی از خوشنام ترین و یکی از قدیمی ترین مدرسان و مولفان زبان انگلیسی کنکور میباشد. کتاب جامعه ی زبان انگلیسی خیلی سبز.شامل دروس سه سال دهم،یازدهم و دوازدهم میباشد.و شامل تست های گرامر،تست های واژگان،متن های کلوز،و متن های درک مطلب است.مباحث گرامری در این کتاب ساده و خلاصه بیان شده است و مولف میگویید سعی کرده است مباحث مفصل و پیچیده نباشد.و تمام مثال های ساده یا پیچیده ای  گرامری که در کتاب درسی بیان شده و مولف اصلی کتاب درسی  توضیحی نداده است بررسی و نکات آن گفته شده است.و تست های گرامر به صورت ترکیبی طرح شده است و تا تمام مباحث درس را پوشش بدهد. و پاسخ هر درس به همراه نکات آن بیان شده است.در بخش لغات نیز نکاتی راجع به شیوه حدس زدن لغات و نکات تستی و خلاصه ای از لغات و معانی هر درس آورده شده است. و بخش متن و کلوز تست نیز با تست های ساده و پیچیده و تکنیک های درک مطلب نیز بیان شده است. و یک دفترچه لغت نیز در کنار کتاب نیز وجود دارد.کیاسالار همچنین کتاب تخصصی در حوزه درک مطلب تحت عنوان و نترسیم از متن  را تالیف کرده است که قبلا به بررسی آن پرداخته ایم.

خرید کتاب پرسش چهارگزینه ای جامعه خیلی سبز

جمع بندی بهترین منابع کدام است؟

زبان انگلیسی یک زبان رسمی در سرتاسر جهان میباشد.اما کتاب درسی آموزش پرورش میتواند گفت یک منبع ناقص برای آموزش زبان است اما از همین منبع ناقض سوالات پیچیده و سخت طرح میشود:) در معرفی منابع بالا هردو کتاب دارای مباحث سه سال درسی میباشند.کتاب مبتکران مباحث را مفصل تر و با جزئیات تر بیان کرده است و در کتاب خیلی سبز مباحث سعی شده خیلی مفصل نباشد اما مهم ترین نکات به زبانی ساده بیان شود.شما کدام منبع را انتخاب میکنید؟

[poll id=”2″]


تصویر بنر

میانگین امتیاز ها 5 / 5. 2

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عضویت در کانال تلگرام بامیک

X