قصد خواندن بهترین کتاب ها را دارید؟ مجله بامیک سایت تخصصی معرفی انواع کتاب و رمان,از بهترین نویسندگان ایران و جهان به همراه نقد و بررسی کتاب

خدمات بی نظیر شارژ کپسول آتش نشانی توسط آرتان فایر را بشناسید ؟

0 12

با توجه به خطرات احتمالی در محیط کار، می بایست از وسایل و تجهیزاتی استفاده نمود. یکی از این تجهیزات کپسول آتش نشانی می باشد. در این مقاله در مورد شارژ کپسول آتش نشانی و نحوه استفاده از آن می پردازیم.

به گزارش بامیک، عمده خطراتی که در تمامی اماکن احتمال اتفاق افتادن را دارد، آتش سوزی می باشد. به همین سبب شما می بایست از کپسول آتش نشانی استفاده نمایید. توجه داشته باشید که کپسول شما باید اعتبار داشته باشد تا از عملکرد صحیح آن مطمئن باشید. شارژ کپسول آتش نشانی خدمتی است که توسط تیم آرتان فایر به درست ترین و با کیفیت ترین حالت ممکن صورت می پذیرد. این شرکت در تمامی مناطق تهران اعم از غرب، شرق، شمال و جنوب خدمات خود را ارائه می دهد.

مطالب مرتبط
1 از 78
آرتان فایر
آرتان فایر

در ادامه به انواع کپسول آتش نشانی و نحوه استفاده از آن می پردازیم. کپسول ها به چهار دسته کلی می توان تقسیم کرد. 1- کپسول پودر و گاز 2- آب و گاز 3-co2  4- بیوورسال که هر کدام کاربرد متفاوتی نسبت به دیگری دارد به طور مثال کپسول co2 برای حریق های برقی استفاده می شود و برای حریق هایی مثل بنزین مناسب نیستند و باید از کپسول پودر و گاز استفاده کرد. برای چوب و کارتن از کپسول های آب و گاز یا آب و فوم استفاده می کنند تا به داخل چوب نفوذ کند و از ریشه حریق را اطفا کند. برای اطلاعات بیشتر در مورد انواع کپسول آتش نشانی می توانید به سایت آرتان فایر مراجعه کنید.

جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در مورد شارژ کپسول آتش نشانی و انواع کپسول با شماره 02146129623 با ما در ارتباط باشید.

میانگین امتیاز ها 0 / 5. 0

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عضویت در کانال تلگرام بامیک

X