قصد خواندن بهترین کتاب ها را دارید؟ مجله بامیک سایت تخصصی معرفی انواع کتاب و رمان,از بهترین نویسندگان ایران و جهان به همراه نقد و بررسی کتاب

معرفی بسته منابع آزمون زبان دانشگاه تهران UTEPT

0 154

دانشجویان مقطع دکتری دانشگاه تهران برای شرکت در آزمون جامع و دفاع از رساله دکتری بایستی در یک آزمون انگلیسی بنام utpet شرکت کنند. در این نوشته شما را با منابع کسب موفقیت در این آزمون آشنا خواهیم کرد.

مطالب مرتبط
1 از 78

معرفی آزمون زبان دانشگاه تهران

آزمون utpet شامل 100 تست چهار گزینه‌ای از مباحث گرامر، واژگان و درک متن انگلیسی است. سطح این آزمون مشابه آزمون تافل کاغذی است و برای کسب نتیجه در آن بایستی سطح متوسط به بالا داشته باشید.

منابع قبولی در آزمون

برای کسب نتیجه در آزمون زبان دانشگاه تهران منابع فست زبان که تالیف استاد مهرداد زنگیه وندی هستند پرفروش‌ترین و کاملترین منابع این آزمون در کشور هستند و تاکنون بیش از 100 هزار جلد از آنها به فروش رسیده است. این بسته شامل 4 کتاب جامع و کاربردی برای مباحث مختلف آزمون می باشد.

کتاب فست گرامر

کتاب گرامر جامع آزمون های زبان یا Fast Grammar شامل مطالب و نکات مهم برای یادگیری گرامر انگلیسی ویژه آزمون زبان دانشگاه تهران است. در این کتاب مطالب به زبان فارسی و ساده توضیح داده شده‌اند و در هر سطحی باشید می‌توانید براحتی آن را مطالعه کنید و سطح گرامر خود را ارتقا دهید. این کتاب در حال حاضر پرفروش‌ترین منبع آموزش گرامر در ایران است.

کتاب واژگان جامع آزمون های زبان یا Fast Vocab

برای تقویت واژگان انگلیسی چندین منبع مختلف وجود دارد. اما مطالعه همه آنها شاید به چندین ماه زمان نیاز دارید. در کتاب فست وکب مهمترین لغات مورد نیاز آزمون های زبان دکتری گردآوری و در قالب 87 درس ارائه شده است. این کتاب 2200 لغت مهم انگلیسی را از چندین منبع مختلف آورده است و برای آنها ترجمه روان و کاربردی، مترادف، متضاد و مثال با ترجمه فارسی آورده شده است.

کتاب درک مطلب Fast Reading

این کتاب نکات و مهارت‌های پاسخگویی به سوالات درک متن آزمون را به شما آموزش می‌دهد. مطالب کاملا ساده و به زبان فارسی توضیح داده شده است. در انتهای کتاب Fast Reading، نمونه متن آزمون‌های مختلف با ترجمه فارسی و پاسخ تشریحی آورده شده است.

کتاب بانک سوالات آزمون‌های زبان دکتری

در این کتاب نمونه سوالات گرامر و درک مطلب آزمون‌های مختلف زبان دکتری ازجمله UTEPT گردآوری شده است. برای هر سوال توضیحات کامل همراه با ارائه نکات تستی و ارجاع به منابع Fast آورده شده است.
این کتاب تنها مرجع سوالات واقعی آزمون‌های زبان دکتری در ایران است.

دوره آفلاین آموزش گرامر استاد زنگیه‌وندی

این دوره شامل 18 ساعت آموزش ناب گرامر و درک متن انگلیسی با تدریس استاد مهرداد زنگیه‌وندی است که در کنار منابع می‌تواند شما را از هر دوره و کلاسی بی‌نیاز کند. در این دوره که 10 جلسه است علاوه بر آموزش نکات گرامر و درک مطلب، نکات تستی و در آزمون نیز گفته می شود و در پایان هر مبحث تست مرتبط با آن نیز کار می‌شود. این دوره ویدیویی بصورت یک نرم افزار قابل نصب بر روی ویندوز، مک و گوشی‌های اندرویدی قابل استفاده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد منابع، دوره و دانلود نمونه آنها به سایت فست زبان به نشانی fastzaban.com مراجعه نمایید.

میانگین امتیاز ها 0 / 5. 0

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عضویت در کانال تلگرام بامیک

X