قصد خواندن بهترین کتاب ها را دارید؟ مجله بامیک سایت تخصصی معرفی انواع کتاب و رمان,از بهترین نویسندگان ایران و جهان به همراه نقد و بررسی کتاب

تاثیر مهم مه پاش در گلخانه ها

0 29

به عنوان یک اصل، تعادل رطوبت و دما در برابر شرایط مختلف فصلی باید به حد مطلوبی برسد تا گیاه بخوبی رشد کند. برای این منظور، با بررسی علمی که از محصولات مختلف شده است. انواع سیستم های مه پاش از نظر هزینه و راندمان بسیار مورد توجه قرار گرفته اند.

اهمیت استفاده از مه پاش در گلخانه

یکی از مهم ترین عوامل در گلخانه رطوبت سازی گلخانه ای است که به آن رطوبت گلخانه ای نیز گفته می شود. در یک سیستم گلخانه ای موفق، تعادل رطوبت و دما از اهمیت بالایی برخوردار است. هرچه تعادل دما و رطوبت پایدارتر باشد، تولیدکننده می تواند کارایی بیشتری از محصولات خود دریافت کند. سیستم های مه پاش در سراسر جهان برای رطوبت گلخانه نصب می شوند که به عنوان مرطوب سازی گلخانه نیز شناخته می شود. به لطف سیستم های مه پاش، تعادل رطوبت و دما حفظ شده و در یک مقدار ثابت نگه داشته می شود. در عین حال تمهیدات مختلفی در سیستم های گلخانه ای انجام می شود تا با توجه به تهویه و منطقه ای که گلخانه در آن استقرار دارد، بالاترین میزان بازدهی را از محصولات حاصل شود.

جهت مشاوره برای تهیه محصولات گرمایش گلخانه و سرمایش آن با شماره تماس 09124884905 حاصل فرمایید.

اهمیت وجود گلخانه ها در هر کشور

تولید سبزیجات و میوه برای هر کشوری از اهمیت بالایی برخوردار است. گلخانه ها نیز برای این که این تولید در هر چهار فصل صورت بگیرد اهمیت بالای دارد. به موازات آن، سیستم های تهویه ویژه ای برای گلخانه ها مورد نیاز است تا یک محیط رشد سالم را فراهم کند. صرف نظر از اندازه گلخانه ها، این سیستم که با پاشش قطرات آب را به طور مساوی به هر قسمت می فرستد، با روش تبخیر، رطوبت و دمای یکسانی را فراهم می کند. سیستم های مه پاش که مطابق با استانداردهای بین المللی تولید می شوند.

نیاز گلخانه به ایجاد رطوبت

مطالب مرتبط
1 از 78

گیاهان بسته به دما و تغذیه خاص در طول مراحل رشد خود رشد می کنند. دما و رطوبت نیز از نظر بیولوژیکی برای جوانه زنی گیاهان بسیار مهم است. هر چه این تعادل بهتر برقرار شود، گیاه سریعتر جوانه می زند و در این صورت روی سرعت رشد گیاه تاثیر می گذارد. آبیاری منظم ممکن است برای گیاهان گرما دوست کافی نباشد. زیرا گیاهان می توانند آب را از محیط هوایی که در آن قرار دارند نیز به دست آورند. در این حالت سیستم مرطوب سازی گلخانه وارد عمل می شود.

روش کار سیستم مه پاش گلخانه

مه پاش، آب را، به ذرات تقریبی بین پنج تا بیست میکرون به صورت پودر درآورده و آن را به صورت یکنواخت در تمام سالن گلخانه پخش می نماید. در این روش رطوبت مورد نیاز گیاهان و میوه جات بدون خیس شدن سطح آنها فراهم می گردد . مخصوصاً در فصل تابستان که رطوبت سالن های گلخانه پایین بوده و یا گرمای داخل سالن زیاد میباشد به صورت موثری راهگشا میباشد.

در این فناوری، آب با فشار بالا را از طریق شیلنگ ها به نازلها منتقل نموده و از این طریق ذرات ریز آب در هوا پخش میگردد. بنابراین نازل ها از اجزای مهم دستگاه میباشند. تعداد نازل ها با توجه به مساحت ابعادی گلخانه، محاسبه شده و در طول سالن گلخانه در ردیف های مشخص توزیع میگردند.

مشاوره و تهیه مه پاش

از مونتاژ تا نصب دستگاه، کارشناسان حرفه ای ما بهترین پشتیبانی را به شما ارائه می دهند و در کنار شما هستند. علاوه بر این، به لطف خط مشی خدمات پس از فروش، می توانید هر زمان که بخواهید بهترین خدمات را در زمینه تعمیر مه پاش از ما دریافت کنید.

آدرس وب سایت : https://garmataaban.com      شماره تماس : 09124884905

میانگین امتیاز ها 0 / 5. 0

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عضویت در کانال تلگرام بامیک

X