قصد خواندن بهترین کتاب ها را دارید؟ مجله بامیک سایت تخصصی معرفی انواع کتاب و رمان,از بهترین نویسندگان ایران و جهان به همراه نقد و بررسی کتاب

معرفی و بررسی کتاب ««هنر ظریف رهایی از دغدغه ها»»اثر مارک منسن

0 572

کتابیو که میخوام بهت معرفی کنم یکی از بهترینایی بود که خونده بودم به قول معروف آب در کوزه و ما… کتابیه که توش حرف حساب زده شده.

کتابی که دست خیلی از این کتابای خودیاری که مثبت اندیشی قلابی رو ترویج میدن رو میکنه.میگین چطور؟؟!؟پس این نقد و بررسی را از دست ندید.

بخوانید|اوضاع خیلی خراب است

معرفی کتاب هنر ظریف رهایی از دغدغه ها

این کتاب ابتدا با عنوانی منشوری(هنر رندانه به ***گرفتن) به طور زیر زمنی چاپ شد اما بعد ها با تغییر عنوان های مختلف ناشران به یک عنوان قابل هضم و مثبت تری رسیدند.

این کتاب که تو سال اولش تا حدود دو میلیون نسخه اش به فروش رفت در مورد معنای زندگیه از دیدگاه آدمی که پستی و بلندی های زیادی تو زندگیش داشته.کلی سفرکرده،بی بندو باری و تعهد رو تجربه کرده،به قولی طنازو بددهنه,همینطور خیلی هم خوب داستان تعریف میکنه.

این کتاب بعضی وقتا تو رو به جلو هلت میده بعضی قسمتاش ناراحت کنندس چون حقیقت خیلی اوقات تلخه.

مطالب مرتبط

پنج قدم فاصله

1 از 3

کتاب هنر ظریف رهایی از دغدغه ها

کتابش خیلی روان،و خواندنیه.به محض شروعش شدیدا درگیرش میشید.در مورد اخراج گیتارست گروه متالیکارو تعریف میکنه و از ارزش های اشتباهی که واسه خودش داشته صحبت میکنه. به اِل اِس دی زدنش اشاره میکنه و معنای فلسفی ای که راجع به  زندگی تعریف میکنه؛خیلی هم تو کتابش بددهنی میکنه و اصلا براش مهم نیست!

مرتبط-معرفی کتاب پسران نیکل

شاید فکر کرده باشین که این کتاب آدمو بیخیال میکنه نسبت به خیلی از چیزا ولی اینطور نیست مارک منسون اتفاقا کسایی که دنیارو با قوانینش کنار بزارن و خیلی چیزا رو بی اهمیت جلوه بدن شدیداٌ مورد حمله قرار داره و بارها و بارها تو کتابش اونارو خود محق بین خطاب کرده. آدمایی که میخوان همیشه ی خدا حالشون خوب باشه هرچقدر هم که فاجعه بودن اوضاع غیر قابل چشم پوشی باشه.

خلاصه که میخواد اینو بگه که زندگی پر از مشکله و اصلا بهمون میگه که نباید توقع زندگی بدون مشکلو داشته باشیم (به هیچ وجه)در عوض کمکی که میکنه اینه که یادمون میده تا برای چه چیز هایی تره خورد کنیم یا اینکه مواردی تو زندگیمون هستن که اصلا نیازی نداره خودمونو براشون به آبو آتیش بزنیم.

یک جاهایی ممکنه با حرفای نویسنده مخالف باشین ولی در نهایت اینو قریب به یقین میگم که بعد خوندنش آدم باحال تری میشید.

خرید کتاب هنر ظریف رهایی از دغدغه ها با تخفیف ویژه

میانگین امتیاز ها 5 / 5. 1

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عضویت در کانال تلگرام بامیک

X