قصد خواندن بهترین کتاب ها را دارید؟ مجله بامیک سایت تخصصی معرفی انواع کتاب و رمان,از بهترین نویسندگان ایران و جهان به همراه نقد و بررسی کتاب

شرایط زندگی برندگان لاتاری در امریکا

0 66

به برندگان لاتاری گرین کارت چه چیزهایی تعلق می گیرد؟ امتیازات برنده شدن در لاتاری چیست؟ آیا به برندگان لاتاری خانه، ماشین و پول هم می دهند؟ به برنده لاتاری کار می دهند؟ آیا می دانید برندگان لاتاری از چه امتیازاتی در خاک ایالات متحده امریکا برخوردار خواهند شد؟ مزایای و معایب مهاجرت به آمریکا چیست؟ در این مقاله قصد داریم پاسخ کامل و روشنی در مورد تمامی این سوالات خدمت شما ارائه دهیم.

مطالب مرتبط
1 از 78

با ما همراه باشید.

شرایط زندگی برندگان لاتاری در آمریکا

مزایای برنده شدن در لاتاری آمریکا

یکی از مهمترین سوالاتی که در ذهن متقاضیان ثبت نام در لاتاری گرین کارت آمریکا شکل می گیرد این است که فواید برنده شدن در لاتاری چیست و چرا اینقدر تقاضا برای شرکت در لاتاری گرین کارت آمریکا وجود دارد؟ شاید برای شما جالب باشد که شرایط زندگی برندگان لاتاری گرین کارت آمریکا هم چنان به یافتن کار و یا دانشگاهی برای تحصیل وابسته است و دولت این کشور هیچ گونه الزامی بر در اختیار قرار دادن خانه، ماشین و پول به برندگان لاتاری ندارد.

اما جای نگرانی وجود ندارد چرا که کشور ایالات متحده آمریکا یکی از پیشرفته ترین و ثروتمند ترین کشور های جهان می باشد و شهروندان آن از سطح رفاه بسیار خوبی برخوردار هستند. این کشور نرخ پایینی در بیکاری دارد و تولید ناخالص این کشور با عددی نزدیک 20 تریلیون دلار مقام اول را در میان کشور های جهان در اختیار دارد که نشان دهنده توانمندی اقتصادی بالای این کشور ابر قدرت می باشد.

از سوی دیگر آمریکا یک کشور مهاجرپذیر است و سالانه مهاجران زیادی را از سرتاسر جهان در ایالت های خود سکنی می دهد. دریافت گرین کارت ایالات متحده امریکا در واقع اجلزه سکونت دائم در این کشور را به فرد برنده لاتاری گرین کارت آمریکا اعطا می کند و این فرد از تمامی حقوق و مزایای یک شهروند آمریکایی برخوردار خواهد شد.

برندگان لاتاری
برندگان لاتاری

امتیازات برنده شدن در لاتاری

همانطور که گفته شد اخذ گرین کارت آمریکا به شما حق سکونت دائم در امریکا را خواهد داد و شما عملا با یک شهروند آمریکایی که در این کشور متولد شده است، برابر خواهید بود.

همچنین برندگان لاتاری گرین کارت ایالات متحده آمریکا امتیازات زیر را خواهند داشت:

  • حق کار در بخش های دولتی و خصوصی آمریکا (امکان یافتن مشاغل فدرال)
  • حق تحصیل و استفاده از امکانات نظام آموزش عالی آمریکا
  • حق گرفتن شهروندی آمریکا
  • حق گرفتن پاسپورت آمریکایی پس از اخذ شهروندی
  • حق استفاده بیمه و نظام بهداشت و درمان ایالات متحده آمریکا
  • حق برخورداری از خدمات شهروندی آمریکا
  • حق خروج و ورود مجدد به آمریکا (بدون نیاز به ویزا)
  • حق مهاجرت به همراه همسر و فرزندان مجرد زیر 21 سال

شرایط زندگی برندگان لاتاری در آمریکا

همانطور که در بخش های قبلی اشاره شد برندگان لاتاری در امریکا از حقوقی برابر با سایر شهروندان آمریکا برخوردار هستند در نتیجه از سطح رفاه قابل قبولی برخوردار هستند چرا برندگان لاتاری امکان یافتن هر شغلی و هر جایگاهی (حتی بخش های دولتی و فدرال) در ایالات متحده آمریکا دارند.

با توجه به سطح درآمد بالا در این کشور پهناور و وجود فرصت های شغلی بسیار زیاد مسلما شرایط برندگان لاتاری در آمریکا بسیار مناسب خواهد بود. ذکر این نکته ممکن است بسیار جالب باشد که بر اساس آمار منتشر شده از سوی اداره مهاجرت آمریکا، برندگان لاتاری ایرانی جز اقشار تحصیل کرده و ثروتمند در آمریکا هستند و سطح زندگی آنان در مقایسه با تعدادشان در این کشور بسیار قابل قبول است.

در واقع، در مقایسه با جمعیت مهاجران دیگر کشورها، ایرانیان دارای مدارک تحصیلی بالاتر، درآمد بیشتر و مهارت زبانی بسیار بهتری هستند.

مزایای برنده شدن در لاتاری
مزایای برنده شدن در لاتاری

مزایا و معایب زندگی در آمریکا برای برندگان لاتاری

با اینکه برنده شدن در لاتاری گرین کارت آمریکا یکی از بهترین و سریعترین راه های مهاجرت به آمریکا می باشد اما مهاجرت به این کشور بزرگ و ابرقدرت اقتصادی دارای معایب و مزایای است که برندگان لاتاری باید از آن با خبر باشند. در ادامه خلاصه ای از مزایا و معایب مهاجرت به ایالات متحده امریکا را با هم بررسی می کنیم:

مزایای مهاجرت به آمریکا عبارتند از:

  • اقتصاد قوی و متوسط درآمد بالای مشاغل
  • جامعه چندملیتی با تنوع فرهنگی مختلف
  • کم بودن میزان نژادپرستی خصوصا در سال های اخیر
  • عدم وجود تضاد طبقاتی فاحش
  • امکان تحصیل در بهترین دانشگاه ها و مرکز تحصیلی دنیا
  • رفاه و آسایش اجتماعی
  • نرخ کم بیکاری
  • نرخ مالیاتی کمتر نسبت به دیگر کشورهای توسعه یافته

معایب مهاجرت به آمریکا عبارتند از:

  • تفاوت هزینه زندگی و همچنین درآمد در شهرها و ایالت های مختلف
  • تراکم جمعیتی بالا البته در بعضی از کلان شهرها
  • سیستم حمل و نقل عمومی نه چندان مطلوب از لحاظ تعداد و کیفیت
  • هزینه بالای تحصیل و درمان
  • فاصله زیاد بین شهرها و ایالت های مختلف

عوامل موثر بر زندگی برندگان لاتاری آمریکا

یکی از مهمترین بخش هایی که برندگان لاتاری گرین کارت ایالات متحده آمریکا باید همواره در نظر داشته باشند، هزینه زندگی در آمریکا است و انتخاب ایالت مناسب برای اسکان می تواند یک عامل مهم و تاثیرگذار در شرایط زندگی برندگان لاتاری آمریکا باشد. هزینه زندگی در هر ایالت آمریکا متفاوت است. با این حال  برندگان لاتاری می توانند خودشان ایالت محل زندگیشان را انتخاب کنند و برخلاف تصور خیلی از افراد اجباری برای زندگی در ایالتی خاص وجود ندارد.

از دیگر عوامل موثر می توان به آگاهی از بازار کار رشته تحصیلی یا شغل فعلی شما در آمریکا اشاره کرد که این عامل هم همانند هزینه زندگی در هر ایالت متفاوت خواهد بود. زیرا ممکن است شما شغلی داشته باشید که در یک ایالت درآمد بالایی داشته باشید اما درآمد شما در ایالتی دیگر پایینتر از آن مقدار باشد.

شرایط آب و هوایی نیز یکی از فاکتور های اثرگذار در زندگی برندگان لاتاری آمریکا می باشد. همانطور که می دانید کشور ایالات متحده آمریکا پهناور ترین کشور در قاره آسیا می باشد که از سمت شرق به اقیانوس اطلس و از غرب به اقیانوس آرام محدود شده است و از نظر آب و هوایی کشوری چهار فصل محسوب می شود.

برای مثال اگر در جنوب ایران  و در آب و هوای گرم بزرگ شده اید ایالت های داکوتای شمالی و آلاسکا که نقاط سردسیر آمریکا می باشد مناسب شما نخواهند بود و بالعکس اگر در نقاط سردسیر ایران بزرگ شده اید فلوریدا و هاوایی که جزو مناطق گرم در این کشور بزرگ است؛ انتخاب مناسبی برای شما نخواهند بود. در این راستا، می توانید پکیج مکمل برندگان لاتاری یا راهنمای زندگی، کار و تحصیل در آمریکا را دریافت کنید تا بتوانید مناسب ترین شرایط را برای خود و خانواده در ایالات متحده فراهم آورید.

کلام پایانی

با تمام این تفاسیر، به افراد برندخ لاتاری آمریکا اکیدا توصیه می شود قبل از اقدام به مهاجرت در مورد کشور و ایالت مقصد اطلاعات لازم را کسب نمایند تا بتوانند با آگاهی کامل مناسب ترین گزینه را برای زندگی انتخاب کنند.

زیرا معمولا افراد با هدف داشتن زندگی بهتر اقدام به مهاجرت می کنند غافل از آنکه می توانستند انتخاب بهتری داشته باشند یا حتی در کشور خود موفق تر می بودند. علت اصلی وقوع این حالت این است که آن ها قبل از مهاجرت آگاهی لازم را ندارند و یا از افراد بی تجربه و ناآگاه کمک می گیرند و پس از مهاجرت با سرخوردگی مواجه می شوند. بنابراین هرگاه تصمیم به مهاجرت به هر کشوری از جمله آمریکا گرفتید، کلیه اطلاعات لازم را پیش از اقدام کسب کنید و جوانب را بسنجید تا در پایان بتوانید بهترین نتیجه را به دست آورید.

منبع: Carte Sabz

میانگین امتیاز ها 0 / 5. 0

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عضویت در کانال تلگرام بامیک

X