قصد خواندن بهترین کتاب ها را دارید؟ مجله بامیک سایت تخصصی معرفی انواع کتاب و رمان,از بهترین نویسندگان ایران و جهان به همراه نقد و بررسی کتاب

خرید تور دبی لحظه آخری ویژه تابستان 1401

0 16

شاید این سوال برای شما هم پیش بیاید که چرا تورهای لحظه آخری نسبت به سایر تورها، ارزان تر هستند؟

تورهای لحظه آخری به تور گردشگری گفته می شود که فقط چند روز به آغاز آن ها مانده و هنوز تکمیل ظرفیت نشده اند. مسئولانی که این تورها را برگزار می کنند برای پیشگیری از ضرر و پر کردن ظرفیت تور، آن ها را با تخفیف هایی حتی تا ۷۰ درصد، در سایت ها برای فروش می گذارند تا قبل از آغاز تور، ظرفیت آن را تکمیل کنند.

معتبرترین سایت های ارائه دهنده تور دبی

سایت های زیادی به فروش بلیط یا تورهای دبی می پردازند؛ اما نکته مهم این است که از میان آن ها سایتی معتبر و قابل اعتماد را برای خرید تور، انتخاب کنید. لحظه آخر آن انتخاب مطمئنی است که به دنبالش هستید. برای اطمینان از کیفیت تور انتخابی، می توانید به بخش نظرات سایت مراجعه کرده و نظر دیگران را درباره آن تور بخوانید.

بهترین فصل تور دبی چه زمانی است؟

اگر به دنبال خرید در دبی هستید، باید در فصل حراجی ها یا فستیوال های خرید کوله بار سفر ببندید. به طور کلی در روزهای مناسبتی خاص مانند عید نوروز، روز ولنتاین، روز زن، مناسبت های مذهبی، مراکز خرید دبی تخفیف های قابل توجهی را ارائه می دهند.

تاریخ خرید بهاری دبی: خرداد

تاریخ خرید تابستانی دبی: 11 خرداد الی 24 تیر

مطالب مرتبط
1 از 78

تاریخ خرید پاییزی دبی: حراجی ندارد

تاریخ خرید زمستانی دبی: دی و اسفند

میتوانید برای دیدن قیمت تور دبی روی این لینک کلیک کنید و از قیمت تورهای این شهر لاکچری باخبر شوید.

لحظه آخر مرجع تورهای با کیفیت

اگر از روزمرگی های همیشگی خسته شدی و برای سفر رفتن هم محدودیت زمانی داری یا نمی تونی مرخصی بگیری، لحظه آخر برات یه پیشنهاد ویژه داره، تورهای یک روزه با قیمت های استثنایی!

رزرو تور به معنای سفر از پیش تعیین شده با امکانات و خدمات منحصر به فرد است. تور انواع مختلفی دارد که مهم ترین آن ها عبارتند از:

  • تور لحظه آخری: تورهای لحظه آخری به تورهایی گفته می شود که در حداقل فاصله زمانی تا برگزاری تور، هنوز تکمیل ظرفیت نشده اند؛ از همین رو برگزارکننده تصمیم می گیرد تخفیف قابل توجهی روی آن تورها اعمال کند تا مردم ترغیب به سفر شوند. در تورهای لحظه آخری گاهی می توان سفری را با 70 درصد تخفیف انجام داد. خوب است بدانید که اکثر تورهای لحظه آخری به مقاصدی برگزار می شوند که نیز به ویزا ندارند یا ویزای آن ها هنگام ورود به فرودگاه صادر می شود.
  • تور آفری: تورهای آفری به تورهایی گفته می شود که در زمان افت شدید بازار سفر با تخفیف های چشمگیر ارائه می شوند.
  • تور یک روزه: تورهای یک روزه اغلب به نزدیک ترین شهرها یا مناطق بکری از شهر خودتان برگزار می شود. این تورها با وجود این که مدت زمان کمی دارند ولی بسیار مهیج و پرشور می باشند.
  • تور طبیعت گردی: همان طور که از نام این نوع از تورها مشخص است، سفری در دل طبیعت را تجربه می کنید. مقصد این تورها اغلب جنگل های بکر با مناظر تماشایی می باشد.
  • تور زیارتی و …

میانگین امتیاز ها 0 / 5. 0

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عضویت در کانال تلگرام بامیک

X