قصد خواندن بهترین کتاب ها را دارید؟ مجله بامیک سایت تخصصی معرفی انواع کتاب و رمان,از بهترین نویسندگان ایران و جهان به همراه نقد و بررسی کتاب

تاثیر تبلیغات گوگل در طراحی سایت چیست؟

0 7

اولین شرکتی که وقتی به تبلیغات دیجیتال فکر می کنیم به ذهن ما خطور می کند گوگل ادز است. این در درجه اول به این دلیل است که گوگل سهم بزرگی از بازار موتورهای جستجو را در اختیار دارد. از 147 میلیارد دلاری که این شرکت درآمد کسب می کند، موتورهای جستجو 108 میلیارد دلار هستند. به لطف ابزارهای تبلیغاتی خود که به شما امکان می دهد کاربران را در پلتفرم هایی مانند YouTube، Maps و وب سایت های شخص ثالث هدف قرار دهید، این شرکت رهبر بازار در تبلیغات آنلاین است. بنابرین اگر به دنبال طراحی سایت یا طراحی فروشگاه آنلاین هستید؛ یکی از بهترین فضاها برای نمایش محصولات در تبلیغات گوگل است.

مطالب مرتبط
1 از 78

ارتباط تبلیغات گوگل با طراحی فروشگاه آنلاین

Google Ads به کسب و کارها اجازه می دهد تا برای برجسته کردن وب سایت خود هزینه پرداخت کنند. بر اساس کلمات کلیدی که برای آنها پیشنهاد می دهند، امتیاز کیفیت و سایر عوامل، وب سایت ها می توانند در نتایج جستجوی مختلف گوگل ظاهر شوند.

آیا طراحی سایت شما واقعاً به تبلیغات گوگل نیاز دارد؟

شما بهترین کسی هستید که می توانید به این پاسخ دهید. آیا مخاطبان هدف شما کاربران فعال اینترنت هستند؟ آیا می خواهید کسب و کار شما حضور آنلاین بهتری داشته باشد؟ آیا از نتایج شیوه های سئو شرکت خود راضی هستید؟

مزایای گوگل ادز به شرح زیر می باشد:

1. قابلیت های هدف گیری

بازاریابان و فروشندگان اهمیت سرنخ های با کیفیت را می دانند. در پایان روز، کمپین تبلیغاتی شما باید اهداف برند شما را برآورده کند. با بهبود الگوریتم های گوگل در هر روز، می توانید مطمئن باشید که به مخاطبان هدف خود می رسید.

می‌توانید برای کلمات کلیدی خاص یا کوتاه‌تر پیشنهاد قیمت بدهید. در حالی که اولی به شما امکان می‌دهد مشتریان بالقوه را با قصد بالا هدف قرار دهید، دومی ممکن است با سرنخ‌های کمتر، کشش بیشتری را برای شما به ارمغان آورد.

2. توانایی اهرم سازی قصد مخاطب

آیا تا به حال احساس کرده اید که گوگل بیشتر از بهترین دوست شما در مورد سلیقه شما می داند؟ الگوریتم‌های هوشمند گوگل می‌توانند نیت کاربر را تشخیص دهند و همان چیزی را که در یک بشقاب به آن نیاز دارند ارائه دهند.

فرض کنید در رسانه های اجتماعی یا وب سایت هایی تبلیغ می کنید که هدف اصلی کاربر مرور وب یا مشارکت در رسانه های اجتماعی است. تبلیغ شما باید به اندازه کافی هیجان انگیز و قدرتمند باشد تا کاربران را تحت تأثیر قرار دهد.

با تبلیغات گوگل، می توانید کاربرانی را که به دنبال محصولی هستند که کسب و کار شما ارائه می دهد، هدف قرار دهید. این به شما برتری نسبت به سایر کانال‌های تبلیغاتی می‌دهد و به شما امکان می‌دهد سرنخ‌های بیشتری به دست آورید.

اصول طراحی سایت فروشگاهی

اگر در خصوص استفاده از گوگل ادز متقاعد شده اید، بهتر است نکات زیر را در طراحی سایت خود رعایت کنید تا بهترین نتیجه را از تبلیغات گوگل دریافت کنید.

  • حواس کاربران را پرت نکنید

طراحی وب سایت تجارت الکترونیک شما باید برای ایجاد فروش بهینه شود. خوب است که اطلاعات اضافی را در مورد داستان برند خود، یک وبلاگ یا حتی گزینه ای برای ثبت نام بازدیدکنندگان وب سایت در خبرنامه ایمیلی قرار دهید.

فقط مطمئن شوید که این اطلاعات اضافی، مردم را از خرید منحرف نکنند. به عنوان مثال، فرمی در صفحه تماس شما، یا در پایین صفحه اصلی شما، که افراد می توانند برای پیوستن به لیست ایمیل شما پر کنند، مشکلی ندارد. فقط یک پنجره پاپ آپ ایجاد نکنید که از کاربران درخواست کند برای خبرنامه شما ثبت نام کنند، زیرا ممکن است تأثیری برعکس آنچه می خواهید داشته باشد.

تبلیغات گوگل

  • عکس های با کیفیت

احتمالاً بزرگترین مشکل برای خریداران آنلاین این است که نمی توانند محصولات را قبل از خرید شخصاً ببینند. برای کاهش این مشکل، باید طراحی وب تجارت الکترونیک خود را با تصاویر یا حتی ویدئو محصول با کیفیت بالا ارتقا دهید. داشتن عکس هایی با وضوح بالا یک الزام مطلق است. هر گونه تاری یا پیکسلی می تواند مشتریان بالقوه را که فکر می کنند محصول شما ارزان است دور کند.

ایجاد گالری عکس برای هر محصول را در نظر بگیرید تا کاربران بتوانند روی آنها کلیک کرده و چندین زوایای هر محصول را ببینند. یکی از ویژگی‌های محبوب یک کادر پاپ‌آپ است که در آن افراد می‌توانند روی یک تصویر خاص زوم کنند و جزئیات دقیق را ببینند.

این تقریباً تا آنجایی که می توانید به بازدیدکنندگان اجازه دهید تا به صورت فیزیکی یک محصول را برداشته و قبل از خرید آن را بررسی کنند، نزدیک است در صورت امکان، از تصاویر سبک زندگی افرادی که واقعاً از محصولات شما استفاده می کنند یا با آنها تعامل دارند، استفاده کنید. زمانی که لباس‌ها توسط یک مدل پوشیده می‌شوند، به جای اینکه صاف یا روی مانکن باشند، بسیار جذاب‌تر هستند.

طراحی سایت

جمع بندی

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی  مانند احداث شعبه جدیدی از فروشگاه شما می باشد و باید برای دیده شدن آن تلاش کنید. یکی از بهترین کار ها برای نمایش طراحی فروشگاه آنلاین خود می تواند استفاده از تبلیغات گوگل باشد.

به منظور طراحی سایت بهتر است به یک متخصص در این حوزه مراجعه کنید تا از صفر تا صد طراحی آن در کنار شما باشد و در رفع ایرادات احتمالی به شما کمک کند. شرکت طراحی ایران سایت؛ اولین و قدیمی ترین مجموعه تخصصی طراحی سایت است که در راستای ارائه بهترین خدمات طراحی سایت به مشتریان متعهد شده است که بهترین کیفیت را در اختیار آنها قرار دهند و حتی پس از طراحی اولیه، پشتیبانی خود را ادامه دهد. در صورتی که از طراحی سایت خود راضی نیستید یا قصد ایجاد سایتی جدید را دارید؛ می توانید با کارشناسان ایران سایت iransite.com تماس بگیرید.

میانگین امتیاز ها 0 / 5. 0

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عضویت در کانال تلگرام بامیک

X