قصد خواندن بهترین کتاب ها را دارید؟ مجله بامیک سایت تخصصی معرفی انواع کتاب و رمان,از بهترین نویسندگان ایران و جهان به همراه نقد و بررسی کتاب

معرفی کامل ایمپلنت کره ای دیو

0 19

همواره به صورت روزانه تحقیقات و پژوهش های فراوانی در صنعت دندان پزشکی برای پیشرفت ایمپلنت های دندان انجام می شود و سرمایه کلانی برای این امر توسط برند های مختلف در کشور های متفاوت صرف این امر می شود. در این مقاله به بررسی ایمپلنت کره ای دیو می پردازیم.

ایمپلنت دندان چیست  ؟

ایمپلنت دندان بخش عمده ای از صنعت دندان پزشکی را به خود اختصاص داده است. برند های فراوانی در کشور های متفاوت مشغول تولید ایمپلنت دندان و تجهیزات آن هستند.

این برند ها در تلاش هستند تا محصولاتی را ارائه دهند که طول درمان کمتری را بیمار تجربه کند و عمر این درمان افزایش یابد. ایمپلنت هایی که توسط برند های سوئیسی و آمریکایی تولید می شوند دارای بالا ترین کیفیت ساخت و جدید ترین تکنولوژی تولید می باشند و در جدول جهانی صدر جدول را به خود اختصاص داده اند.

پس از این برند های آمریکایی و سوئیسی، جایگاه دوم جدول مختص برند های اروپایی می باشد و پس از آن برند های کره ای در جایگاه سوم قرار گرفته اند.

ایمپلنت های تولید شده توسط برند های کره ای دارای کیفیت مناسبی نسبت به قیمتشان هستند و حتی برخی از این برند های کره ای در حال رقابت با برند های آمریکایی و اروپایی می باشند و کیفیتی نزدیک به کیفیت ایمپلنت های آمریکایی و اروپایی را ارائه می دهند با این تفاوت که از قیمت ایمپلنت بسیار پایین تری بر خوردار هستند.

یکی از برند های محبوب و معتبر کره ای که مشغول فعالیت در زمینه تولید ایمپلنت دندان می باشند برند دیو می باشد. و ما در این مقاله قصد بررسی این محصولات، مواد به کار رفته برای تولید ایمپلنت های دیو و مزایای این ایمپلنت پرداخته ایم.

آشنایی با ایمپلنت دیو

برند ایمپلنت سازی دیو بیش از ۳۰ سال است که در صنعت دندان پزشکی فعالیت می کند. ایمپلنت های تولید شده توسط این برند به دلیل خلاقیت طراحی و تکنولوژی بالای ساخت از کیفیت چشم گیری بر خور دار هستند از همین جهت محصولات این برند نه تنها در کره بلکه در سطح جهان دارای محبوبیت فراوانی می باشد.

این محصولات در سال ۲۰۰۹ وارد سوییس شده اند و در حال حاضر در بیش از ۶۰ کشور در جهان دارای نمایندگی فعال می باشند. ایمپلنت هایی که توسط این برند تولید می شوند دارای دو ویژگی خاص می باشند که آن ها را نسبت به رقبا متمایز می نماید.

ایمپلنت های تولید شده توسط برند دیو دارای سر توپی شکل می باشند. این نوع ایمپلنت باعث کاهش هزینه های دریافت ایمپلنت می شود زیرا دندانپزشک می تواند بلافاصله پس از کاشت پایه ایمپلنت توپی، روکش موقتی را روی آن سوار کند و نیازی به پیچ کردن اباتمنت در یک جلسه جداگانه دیگر نیست. معروف ترین سیستم های ایمپلنت ارائه شده توسط دیو عبارتند از سیستم ایمپلنت submerge  یا در سطح استخوان  و همچنین سیستم ایمپلنت در سطح بافت لثه که انواع آن ifi و psi است.

همانطور که به این موضوع اشاره کردیم تولیدات این برند متعلق به کشور کره می باشد و کشور کره از فعالان قابل قبول در این صنعت دندان پزشکی است. برند دیو کیفیت و‌ قیمتی متفاوت را ارائه می دهد و محصولات تولید شده توسط این برند دارای ضمانت ۱۰ ساله می باشند.

مطالب مرتبط
1 از 79

این برند ایمپلنت سازی فعالیت خود را در سال ۱۹۹۸ شروع کرده است و زیر مجموعه شرکت DSI شناخته شده است. در شهر بوسان کره دفتر مرکزی این برند ایمپلنت سازی می باشد. این مجموعه ۱۶ ایمپلنت در سطح استخوان و بافت را با اشکال رأس مخروطی، مستقیم و مخروطی ارائه می دهد. در کره جنوبی، DIO  دومین تولید کننده بزرگ ایمپلنت و اولین تولید کننده ایمپلنت از نظر ارزش بازار است.

تولیدات برند دیو کره

خط تولید این برند مختص تولید ایمپلنت می باشد اما در کنار ایمپلنت محصولاتی از قبیل تجهیزات ایمپلنت، IT دندان و… می باشد که در ادامه این مطلب به بررسی این موارد پرداخته ایم.

  • تجهیزات ارتودنسی (به عنوان مثال الاینرهای شفاف دیجیتالی، براکت های ساخته شده با تکنولوژی چاپ سه بعدی ۱۰۰ درصد سفارشی شده)
  • UV ACTIVATOR   (دستگاه فعال کننده UV)
  • متریال چاپ سه بعدی (کست، دنچر، مدل، MAX، SG)
  • DIO PROBO Z (‌ چاپگر سه بعدی بهینه شده برای چاپ پروتز)
  • کیت جراحی (دارای ۶ نوع کیت جراحی متفاوت است که بر حسب شرایط بیمار، نوع ایمپلنت به کار رفته و قطر آن مورد استفاده قرار می گیرند.)
  • DIO Ecosystem  )یک راه حل کاملا دیجیتال برای ساخت پروتزها که در یک طراحی کاملاً جدید با ترکیب فناوری های داده های بزرگ دیجیتال و هوش مصنوعی (AI) توسعه یافته است.)
  • DIOnavi. Full Arch (مجموعه ای از ۴ تا ۶ ایمپلنت است که عملکرد کل قوس را بازیابی می کند.)

مواد به کار رفته در ایمپلنت کره ای دیو

تیتانیوم فلزی است که به دلیل سازگاری بالا با بدن انسان در تولید ایمپلنت به میزان بسیار زیاد استفاده می شود  و این برند برای تولید ایمپلنت  از تیتانیوم با کرید  ۱ الی ۵ استفاده می کند.  (گرید یک یعنی تیتانیوم خالص یکبار آبدیده شده). درجه گرید به این معناست که ایمپلنت به همان تعداد آبدیده شده است (جز در گرید ۵ که به جای آبدیده شدن با ترکیب آلومینیم و وانادیوم به یک آلیاژ بسیار سخت تر از گرید ۴ تبدیل می شود).

مستحکم ترین ایمپلنت ، ایمپلنتی می باشد که از جنس تیتانیوم خالص باشد و حداکثر مقاومت را داشته باشد در واقع از تیتانیوم گرید ۴ استفاده شود. ایمپلنت های دیو را با استفاده از تیتانیوم گرید ۴  استفاده می کنند  که دارای سازگاری بالایی با بدن انسان می باشد و به خوبی با استخوان فک جوش می خورد.

مزایای ایمپلنت کره ای دیو

محصولاتی که توسط برند دیو تولید می شوند دارای ویژگی های منحصر به فرد می باشند  و این ویژگی ها از قبیل زیر می باشد:

  • دوام و ماندگاری بالا
  • امکان کاشت راحت تر در استخوان فک به خاطر طراحی خاص پیچ ایمپلنت
  • سازگاری بالا با بافت لثه، دهان و دندان
  • بهره گیری از سیستم دیجیتالی Dio navi
  • داشتن نمایندگی در سراسر ایران و ارائه خدمات پس از فروش مطلوب
  • کیفیت قابل قبول
  • قیمت مناسب
  • به حداقل رساندن نیاز به تراش استخوان در فرایند کاشت ایمپلنت
  • تکنولوژی سطح ایمپلنت های DIO  باعث افزایش سطح تماس بین استخوان ها و ایمپلنت ها می شود و استخوان و ایمپلنت را به طور ایمن یکپارچه می کند.
  • دسترسی راحت به قطعات ایپملنت

میزان موفقیت درمان با استفاده از برند دیو چقدر است؟

عوامل زیادی در موفقیت درمان ایمپلنت تاثیر گذار می باشند.  برای مثال باید بگوییم که کیفیت ایمپلنت، نقشه جراحی، مهارت و‌ تخصص  دندان پزشک  تاثیر بسیار زیادی دارد. همچنین نکات مراقبتی بعد از عمل جراحی کاشت ایمپلنت نیز در میزان موفقیت درمان تاثیر بسیار زیادی دارد.

منبع :

https://www.dioimplant.com/

میانگین امتیاز ها 0 / 5. 0

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عضویت در کانال تلگرام بامیک

X