قصد خواندن بهترین کتاب ها را دارید؟ مجله بامیک سایت تخصصی معرفی انواع کتاب و رمان,از بهترین نویسندگان ایران و جهان به همراه نقد و بررسی کتاب

معرفی دستگاه لیزر الکس دایود 2022

0 34

دستگاه لیزر الکس دایود 2022

دستگاه لیزر الکس دایود ، یکی از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های لیزر موجود در بازار است که علاوه بر درمان موهای زائد، کاربردهای دیگری ازجمله درمان زائده‌های عروقی و رنگدانه‌ای، افزایش سرعت کلاژن سازی و جوان‌سازی پوست را دارد.

دستگاه لیزر الکس دایود 2022

مجهز به دو طول‌موج لیزر دایود و الکساندرایت

دستگاه لیزر الکس دایود به دلیل مجهز بودن به دو طول‌موج دایود 808 و الکساندرایت 755 نانومتری، برای تیپ های پوستی روشن و سبزه مناسب است. طول‌موج بلند دایود، با انرژی و قدرت نفوذ بالا، توسط رنگ‌دانه‌های سطحی پوست، به صورت مستقیم، به عمق پوست نفوذ می‌کند. در نتیجه این دستگاه لیزر، بهترین گزینه برای درمان پوست‌های برنزه و سبزه است.

انتخابی مقرون به‌صرفه

با خرید دستگاه لیزر الکس دایود، به دلیل دارا بودن دو طول‌موج، لیزر موهای زائد را برای انواع تیپ پوستی آسان کرده است. استفاده از دستگاه لیزر الکس دایود، به دلیل سرعت بالای درمان و کم درد بودن آن، یکی از بهترین گزینه‌های انتخابی برای افرادی است که قصد دارند عمل لیزر موهای زائد را انجام دهند.

ویژگی‌های دستگاه لیزر الکس دایود 2022

طراحی دستگاه لیزر الکس ‌دایود، به‌ شکلی است که انرژی زیادی به‌صورت متناوب و یکنواخت، به لایه‌های پوست می تابد. نور تابیده شده، توسط هندپیس، به انرژی حرارتی تبدیل می‌شود و به وسیله ملانین و فولیکول‌های موجود در ریشه مو جذب می‌شوند. در طی درمان، تابش خروجی، به جز پوست و مو، روی هیچ یک از اعضا و جوارح بدن تأثیر نخواهد داشت. همان‌طور که قبلاً گفته شد، دستگاه لیزر الکس ‌دایود با طول‌موج 755 و 808 نانومتر، برای درمان موهای تیره و پوست‌های روشن نیز بسیار مناسب است.

امکان لیزر موهای زائد افراد با پوست‌ بسیار روشن و سفید، مانند نژاد اروپایی، با اکثر لیزر‌ها فراهم ‌است. نژاد ایرانی، به دلیل داشتن پوست گندمی و سبزه ، می بایست از دستگاه‌هایی با طول‌موج‌های بلندتر استفاده کنند. دستگاه الکس دایود با دارا بودن دو طول‌موج 755 و 808 نانومتر، می‌تواند نیاز افراد با پوست تیره تر را، برای لیزر موهای زائد، برطرف کند.

مجهز به سیستم خنک‌کننده قوی TEC

مکانیزم اصلی دستگاه‌های لیزر برای انجام لیزر موهای زائد، ایجاد حرارت در لایه‌های پوست و تحت تأثیر قرار دادن فولیکول‌های موجود در ریشه مو است. با استفاده نادرست از دستگاه لیزر شاهد سوختگی‌های متعدد بر روی پوست بدن و صورت خواهیم بود. دستگاه لیزر الکس دایود، با دارا بودن سیستم خنک‌کننده قوی TEC، احتمال سوختگی در حین درمان را بشدت کاهش می دهد.

شرکت دانش بنیان بین‌المللی طاهر تاج مادر با هدف خدمت به جامعه پزشکی و ایجاد شغل و کارآفرینی در زمینه تولید، واردات و صادرات تجهیزات حوزه سلامت (به ویژه در زمینه‌های پزشکی، درماتولوژی و زیبایی) فعالیت خود را آغاز کرده است. این شرکت با استفاده از توان مجموعه فنی مهندسی و همچنین واحد تحقیق و توسعه خود، اقدام به تولید تجهیزات پزشکی در زمینه پوست و زیبایی نمود و موفق به اخذ مجوزهای لازم از سازمان ملی استاندارد و اداره کل تجهیزات پزشکی سازمان غذا و دارو وزارت بهداشت کشور گردید.

زمینه اصلی فعالیت شرکت، تولید لیزرهای پزشکی است و تاکنون موفق به تولید دستگاه‌های پزشکی در زمینه پوست، مو و زیبایی گردیده است. از مهمترین دستاوردهای برجسته این شرکت، می‌توان به تولید اولین دستگاه لیزر دایود سه طول‌موج در کشور اشاره کرد. این مجموعه، با استفاده از تجربه افراد مجرب در زمینه مدیریت روز دنیا و همچنین تیم جوان مهندسین پزشکی، فیزیک لیزر، برق و الکترونیک در زمینه فنی و بالینی مرتبط با حوزه فعالیت پیشرو باشد.

ما برای جلب رضایت مشتری و ارائه بهترین خدمات به پزشکان محترم و آرامش خاطر این عزیزان در زمینه حمایت و پشتیبانی های لازم در جهت خدمات پس از فروش و انتقال تکنولوژی و علم دستگاه های مورداستفاده ایشان به کمک مهندسین، برنامه های مدونی را گردآوری و اعمال کرده-ایم. انجام خدمات پس از فروش در کمترین زمان و با بهترین کیفیت با به‌روزترین و پیشرفته ترین تجهیزات اندازه گیری، تست و عیب یابی توسط کارشناسان فنی خبره، تأمین به‌موقع قطعات و تضمین خدمات فنی، برگزاری دوره های آموزشی مستمر در زمینه های فنی و بالینی با کادر آموزشی قوی و استانداردسازی و ایمن سازی محیط های به‌کارگیری لیزرهای پزشکی ازجمله مواردی است که در جهت کسب رضایت مشتری تدوین و اجرا نموده ایم .

همچنین این شرکت در این راستا تمامی الزامات قانونی ملی را نیز با موفقیت پشت سرنهاده که می توان به موارد ذیل اشاره نمود.

دفتر مرکزی : 02188200440

خانم عابدینی: 09123438253

آقای سایله: 09127716257

آقای دوستی: 09127241871

میانگین امتیاز ها 0 / 5. 0

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عضویت در کانال تلگرام بامیک

X