قصد خواندن بهترین کتاب ها را دارید؟ مجله بامیک سایت تخصصی معرفی انواع کتاب و رمان,از بهترین نویسندگان ایران و جهان به همراه نقد و بررسی کتاب

ارزانترین هدایای تبلیغاتی امسال

ارزان ترین هدیه
0 23

 

آیا می‌دانید حتی با ارزانترین هدایای تبلیغاتی چه تاثیر بزرگی در کسب‌وکار خود خواهید گذاشت؟ در همین لحظه 80 درصد از مردم بین 1 تا 10 هدیه تبلیغاتی دارند و از آن‌ها نگهداری می‌کنند.

مطالب مرتبط
1 از 78

این آمار شگفت‌انگیز شما را برای استفاده از این روش تبلیغاتی مشتاق می‌کند. اما بسیاری از افراد با وجود اینکه نسبت به این روش تبلیغاتی علاقه نشان می‌دهند، همچنان با تصور هزینه‌های بالا از به کارگیری این روش امتناع می‌کنند.

ما قصد داریم در این مقاله هدایای تبلیغاتی ارزان را برای تبلیغات به شما معرفی کنیم. هدایایی که با کمترین هزینه بیشترین تاثیر را در تجارت شما می‌گذارند. با ما همراه باشید و این گزینه‌ها را به خاطر بسپارید.

خودکار از ارزانترین هدایای تبلیغاتی

هر جا که صحبت از ارزانترین هدایا برای تبلیغات می‌شود، اولین چیزی که به ذهن همه خطورمی کند، خودکار است. این گزینه اگرچه سالهاست که در لیست هدایای تبلیغاتی می‌درخشد، اما همچنان نیز از پرکاربردترین هدایای تبلیغاتی به شمار می‌آید.

شاید زمانی که خودکار را به شما برای بازاریابی کسب‌وکارتان پیشنهاد می‌دهند، به سادگی از این گزینه بگذرید. اما باید بدانید که خودکار همراهی همیشگی برای همه است که در تمام روزهای زندگی به آن نیاز خواهیم داشت. حال تصور کنید که نام برند شما بر این همراه همیشگی حک شده باشد؛ چه اتفاقی می‌افتد؟

نام تجاری کسب‌وکار شما در ناخودآگاه ذهن مخاطبان ثبت خواهد شد و شما با هزینه‌ای ناچیز مشتری وفادار به دست آوردید.

کلاه؛ گزینه‌ای ارزان و متفاوت

بهترین راه برای انتخاب هدایای تبلیغاتی مناسب این است که پا در کفش مخاطبان خود کنید. زمانی که از دید آن‌ها به هدایای تبلیغاتی نگاه می‌کنید، بهترین انتخاب‌ها را خواهید داشت. اگر مخاطبان شما افراد جوان هستند، بهترین انتخاب برای شما کلاه است.

کلاه یکی از متفاوت‌ترین و ارزانترین هدایای تبلیغاتی به شمار می‌آید که قطعاً مخاطب شما را شگفت‌زده خواهد کرد.

جاکارتی؛ کاربردی و ارزان

اگر به دنبال دیده شدن بیشتر هستید، باید سراغ گزینه‌های کاربردی‌تری بروید. بهترین انتخاب‌ها گزینه‌هایی هستند که در روزمره زیاد استفاده می‌شوند. جاکارتی یکی از این گزینه‌ها است.

این روزها دیگر کسی پول نقد با خود حمل نمی‌کند و اکثر افراد تمام خریدهای خود را با کارت انجام می‌دهند. از این رو جاکارتی انتخابی صحیح و کاربردی به نظر می‌رسد که بدون شک مخاطب شما از آن استفاده خواهد کرد.

جاکارتی‌ها در انواع مختلف و با جنس‌های متنوع تولید می‌شوند. جاکارتی‌های فلزی و چرمی به خصوص در حوزه تبلیغات بسیار طرفدار دارند.

ست هدیه خودکار و جاکلیدی

شاید ارزانترین هدایای تبلیغاتی به نظر شما تاثیر چندانی در بازاریابی نداشته باشند. در این صورت پیشنهاد می‌کنیم که با ترکیب چند هدیه ارزان، بازخورد بهتری از مخاطبان دریافت کنید. به این ترتیب شانس بیشتری نیز برای موفقیت در بازاریابی خواهید داشت.

ست خودکار و جاکلیدی یکی از بهترین ترکیبات در حوزه هدایای تبلیغاتی ارزان است که توجه بسیاری از مخاطبان را به خود جلب می‌کند.

با کیف سفری همراه لحظه‌های خوش مخاطب خود باشید

اگر می‌خواهید که شانس موفقیت خود را در بازاریابی بالا ببرید، بهتر است که احساسات مخاطب را در نظر بگیرید. تصور کنید که کیف سفری را به عنوان هدیه تبلیغاتی انتخاب کرده‌اید. در این صورت زمانی که مخاطب شما این هدیه را دریافت می‌کند، احتمالاً به این فکر می‌افتد که در چه زمان و چه مکانی از این کیف استفاده کند.

حتی ممکن است که به فکر مسافرتی یک روزه بیفتد و خاطره‌ای خوش از این سفر برای او باقی بماند. اما اگر چنین اتفاقی نیز نیفتد، این هدیه تبلیغاتی همراه روزهای خاطره‌انگیز مخاطب شما خواهد بود. از این رو مطمئن باشید که نام برند شما همراه با خاطراتی خوش ماندگار خواهد شد.

ساعت رومیزی

یکی از ارزانترین هدایای تبلیغاتی که سلیقه تمام مخاطبان را نیز دربرمی‌گیرد، ساعت رومیزی است. با انتخاب این گزینه هیچ تردیدی در استقبال از آن نخواهید داشت.

اگرچه برای تهیه ساعت رومیزی به عنوان هدایای تبلیغاتی نیازی به هزینه‌های زیاد ندارید، اما این ساعت برند شما را در هر زمان و ثانیه‌ای به مخاطب یادآوری می‌کند. بهتر است فکر کنید که ساعت رومیزی دقیقاً مثل یک بیلبورد در اتاق مخاطب شما عمل می‌کند. این بیلبورد در هر لحظه برند تجاری شما را تبلیغ می‌کند.

سررسید؛ ارزانترین هدایای تبلیغاتی برای برند شما

اگر تنها به هزینه هدیه تبلیغاتی خود فکر می‌کنید، باید بگوییم که سخت در اشتباه هستید. مهمترین فاکتور برای انتخاب هدیه تبلیغاتی ماندگاری و کاربردی بودن آن است. سررسید یکی از هدایای تبلیغاتی پرکاربرد است. این هدیه برای مدت طولانی در معرض دید مخاطب شما قرار می‌گیرد و برند تجاری شما را به او یادآوری می‌کند. چه چیزی بهتر از این هدیه تبلیغاتی سراغ دارید؟

نگهدارنده موبایل و تبلت رومیزی

این روزها گجت‌های دیجیتال تمام زندگی روزمره ما را درگیر کرده‌اند. شاید در روزها ساعت‌ها به تماشای فیلم یا سریال با گوشی یا تبلت مشغول باشید.

شاید حتی نیاز باشد که فیلم‌های آموزشی را در گوشی خود ببینید. در این صورت گوشی را باید برای مدت طولانی در دست نگه دارید که کار خیلی سختی خواهد بود. یکی از بهترین راهکارها برای فرار از این موقعیت استفاده از نگهدارنده‌های موبایل و تبلت رومیزی است.

چه خوب می‌شود اگر شما به عنوان یک صاحب کسب‌وکار به این نیاز در مخاطب خود دقت کنید و هدیه‌ای را برای بازاریابی و تبلیغات انتخاب کنید که کاربردهای خوبی در زندگی روزمره مخاطب داشته باشد.

جاکلیدی

اگر به دنبال هدایای تبلیغاتی ارزان باشید، حتماً به جاکلیدی فکر کرده‌اید. اما پیش از آنکه از این گزینه به سادگی عبور کنید، می‌خواهیم شما را با تنوع این هدیه تبلیغاتی آشنا کنیم.

شاید در ابتدا تنها جاکلیدی‌های ساده فلزی به ذهن شما رسیده باشد؛ اما اگر این جاکلیدی‌ها برای تبلیغات برند خود دوست ندارید، گزینه‌های دیگری نیز برای شما وجود دارد. جاکلیدی‌های چرمی اگرچه جز ارزانترین هدایای تبلیغاتی به شمار می‌آیند، اما جذابیت زیادی دارند.

این جاکلیدی‌ها در تمام موقعیت‌های زمانی و مکانی برای مخاطب شما قابل استفاده هستند. از این رو برند شما رد هر لحظه به مخاطب یادآوری می‌کنند.

ماگ؛ از پرطرفدارترین هدایای تبلیغاتی

حتماً شما نیز دیده‌اید که بسیاری از برندها برای تبلیغ کار خود از ماگ تبلیغاتی استفاده می‌کنند. ماگ‌هایی که روی آن نام تجاری کسب‌وکار یا طرح لوگوی شما به شکلی متفاوت و زیبا طراحی شده است.

این هدیه تبلیغاتی توجه بسیاری از مخاطبان را به خود جلب می‌کند. شما با انتخاب این گزینه به عنوان هدیه تبلیغاتی با مخاطب خود در بسیاری از زمان‌های شادی و غم شریک می‌شوید.

متر؛ بهترین گزینه برای مخاطبان فنی‌کار

اگر می‌خواهید در انتخاب ارزانترین هدایای تبلیغاتی متفاوت باشید، ما ایده خلاقانه‌ای برای شما داریم. متر ایده‌ای متفاوت است که در بازاریابی برای برند شما عملکرد خوبی دارد. این ابزار به خصوص در جذب مخاطبان فنی‌کار فوق‌العاده خواهد بود.

اما نکته قابل توجه در مورد این هدیه تبلیغاتی این است که امکان چاپ نام برند شما روی این ابزار کاربردی وجود دارد.

دفترچه یادداشت

یکی از ساده‌ترین و ارزانترین هدایای تبلیغاتی دفترچه یادداشت است. شاید این گزینه به نظر شما بسیار معمولی به نظر برسد، اما با انتخاب طرح‌های متنوع و زیبا در دفترچه‌های یادداشت توجه بسیاری از مخاطبان خود را جلب خواهید کرد.

توجه داشته باشید که دفترچه یادداشت یکی از کاربردی‌ترین گزینه‌ها برای هدایای تبلیغاتی به شمار می‌آیند. این گزینه کاربردی در هر لحظه یادآوری توجه شما به مخاطبتان می‌شود.

ماشین حساب

تا به حال به ماشین حساب به عنوان یکی از گزینه‌ها برای تبلیغات فکر کرده‌اید؟ تقریباً با انتخاب این گزینه به عنوان هدیه تبلیغاتی توجه اکثر افراد جامعه را به برند خود جلب می‌کنید؛ زیرا ماشین حساب برای بسیاری از افراد جامعه انتخابی کاربردی به شمار می‌آید. ماشین حساب به خصوص برای بازاری‌ها، محصلین و مهندسان یکی از بهترین گزینه‌ها محسوب می‌شوند.

تنها کافیست که گوشه‌ای از این هدیه تبلیغاتی را به نام برند خود اختصاص دهید، به مرور زمان مخاطبان شما تبدیل به مشتریان دائمی خواهند شد که برند شما را به سایر تجارت‌های رقیب ترجیح می‌دهند.

جا یادداشتی

به دنبال هدیه‌ای ساده و کاربردی هستید؟ جا یادداشتی بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. اما می‌دانید که چرا جا یادداشتی به عنوان یکی از ارزانترین هدایای تبلیغاتی در بازاریابی کسب‌وکار شما تاثیر می‌گذارد؟

اگرچه این گزینه یکی از ساده‌ترین گزینه‌های تبلیغاتی به شمار می‌آید، اما از آنجا که در روزمره به صورت مداوم مورد استفاده قرار می‌گیرد، همیشه در مقابل چشمان مخاطبان شما است. از این رو گزینه ایده‌آلی برای تبلیغات به شمار می‌آید؛ به خصوص که امکان چاپ برند تجاری خود را بر این وسیله کاربردی دارید.

اگر در خرید این هدیه تبلیغاتی گزینه‌هایی که تولید ملی هستند را انتخاب کنید، هزینه کمتری متحمل خواهید شد. این گزینه با قیمت مناسب یکی از بهترین‌ها برای تبلیغات برند شما محسوب می‌شود.

کلام آخر

تصور کنید که با یک خودکار ساده به چه اندازه کسب‌وکار شما دچار تحول می‌شود. اگر باور نمی‌کنید، نگاهی به اطراف خود بیندازید؛ چند نفر از اطرافیان شما از خودکارهای تبلیغاتی استفاده می‌کنند؟

هدایای تبلیغاتی حتی با وجود ارزان قیمت بودن، تاثیر مثبت خود را برای معرفی برند و تجارت شما خواهند گذاشت. چه بهتر که هدایای تبلیغاتی انتخابی شما کاربردی نیز باشد؛ در این صورت حتماً تاثیری دوچندان خواهد داشت.

بنابراین توصیه می‌کنیم حتی شده با انتخاب ارزانترین هدایای تبلیغاتی ، تاثیر این روش بازاریابی را از دست ندهید. در بدترین حالت ممکن مخاطب شما حداقل به مدت یک سال از هدایای تبلیغاتی کاربردی شما استفاده خواهد کرد.

میانگین امتیاز ها 0 / 5. 0

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عضویت در کانال تلگرام بامیک

X