قصد خواندن بهترین کتاب ها را دارید؟ مجله بامیک سایت تخصصی معرفی انواع کتاب و رمان,از بهترین نویسندگان ایران و جهان به همراه نقد و بررسی کتاب

آیا خرید پیج اینستاگرام خوبه یا ربات افزایش فالوور اینستاگرام؟

0 35

دغدغه اصلی افراد برای موفقیت و دیده شدن بیشتر در اینستاگرام عددی است که تعداد فالوورهای پیج اینستاگرام شان را نشان می دهد. البته شاید این نظریه اشتباه باشد اما واقعیت همین است که تعداد فالوورهای پیج تان زیاد باشد. یعنی هرچقدر بالاتر باشد شانس دیده شدن و افزایش درآمدتان بیشتر خواهد بود.

اما به شرط اینکه دنبال کنندگان پیج تان واقعی باشند. به هیچ وجه فیک نباشند! همین قضیه چالش بزرگی را برای صاحبین کسب و کارهای اینستاگرام ایجاد کرده که خیلی ها را مجبور به خرید فالوور کرده است. چون می خواهند سریع تعداد فالوورهایشان را افزایش دهند و به قول خودشان به درآمد بالا از طریق پیج شان برسند.

مطالب مرتبط
1 از 78

اما خرید فالوور دقیقا مساوی است با ریختن فالوورهای فیک و غیرفعال به داخل پیج است. گزینه های دیگری مثل خرید پیج اینستاگرام آماده و ربات هوشمند اینستاگرام هم وجود دارند که با توجه به شرایط موجود ازش استفاده می شود. در حال حاضر امن ترین و بهترین روش برای افزایش فالوور واقعی اینستاگرام اتصال پیج به ربات اینستاگرام است.

اما در این مقاله قصد داریم خرید پیج اینستاگرام و استفاده از ربات اینستاگرام را برای افزایش فالوور هدفمند بررسی کنیم. این دو در حال حاضر گزینه های اول کاربران برای سرمایه گذاری در اینستاگرام است. خرید پیج و استفاده از ربات هر دو مزایای و معایب خودشان را دارند که در این مقاله به بررسی هر یک می پردازیم. پس تا آخر این مقاله همراه ما باشید.

خرید پیج اینستاگرام چه مزایا و معایبی دارد؟

اولین مزیتی که خرید پیج اینستاگرام برای شما دارد این است که در مدت زمان خیلی کوتاهی می توانید یک پیج اینستاگرام با تعداد فالوور بالا داشته باشید. مزیت دیگر آن این است که برند سازی در اینستاگرام برای شما با سرعت بیشتری انجام می شود چون یکی از مولفه های برندینگ در اینستاگرام داشتن پیجی با تعداد فالوورهای بالاست!

موضوع بعدی این است که اگر پیج اینستاگرام تان فالوورهای بالایی داشته باشد خیلی از افرادی که قصد دارند از محصولات و خدمات تان استفاده کنند اعتماد بیشتری به شما می کنند چون واقعیت این است که در اینستاگرام هر پیجی که فالوورهای بیشتری داشته باشد مورد اعتماد تر است. البته همانطور که عرض کردم این از دید عموم مردم است. با خرید پیج اینستاگرام با تعداد فالوورهای بالا خیلی راحت می توانید به هدف اصلی تون برسید.

اما اجازه بدهید به سراغ عنوان کردن معایب خرید پیج اینستاگرام برویم. بزرگترین عیب این روش این است که فالوورهای پیج تان غیرفعال یا فیک هستند. در واقع 90 درصد از پیج هایی که خرید و فروش می شوند دارای فالوورهای فیک هستند. این موضوع به شدت روی نرخ تعامل پیج تان تاثیر گذار خواهد بود. به عنوان مثال اگر قصد فروش محصول در پیج تان داشته باشید هرگز موفق نخواهید بود چون فالوورهای فیک نمی توانند مشتری واقعی شما باشند.

از معایب خرید پیج اینستاگرام می توان به قیمت بالای آن، امنیت پایین، خطر بسته شدن پیج برای همیشه، نرخ تعامل خیلی پایین بعد از خرید پیج، کاهش شدید ریچ پیج با عوض کردن موضوع پیج و … اشاره کرد.

اگر پیج واقعی اینستاگرام گیر آوردید حتما بخرید چون پیج هایی که فالوورهای واقعی دارند قطعا ارزش سرمایه گذاری دارند. هدف اصلی ما رشد و پیشرفت در اینستاگرام است. اگر پیجی خریداری کنید که فالوورهای واقعی داشته باشد همه چیز حله.

آیا استفاده از ربات اینستاگرام واقعا گزینه خوبی است؟

اگر به دنبال رشد سریع و یک شبه در اینستاگرام هستید استفاده از ربات اینستاگرام پیشنهاد نمی شود. تنها را شما خرید پیج اینستاگرام با تعداد فالوورهای بالاست. اما اگر واقعا دوست دارید فالوورهای واقعی و هدفمند به صورت اورگانیک برای پیج تان جذب کنید استفاد از ربات افزایش فالوور اینستاگرام قطعا پیشنهاد می شود.

از مزایای ربات افزایش فالوور اینستاگرام این است که بدون دخالت شما فالوورهای واقعی برای پیج تان جذب می کند. حال چطور این اتفاق می افتد؟ ربات های اینستاگرام به صورت کاملا هوشمندانه فعالیت های تعاملی را با پیج های دیگر انجام می دهند. فقط کافی است اکانت اینستاگرام خود را درون ربات لاگین کنید و انجام یکسری کارها را برایش تنظیم کنید. مثلا فالوورهای فلان پیج را فالور کند، پست های جدیدی که با هشتگ فلان منتشر می شود را لایک کند، کسانی را که زیر فلان پست ها کامنت می گذارند را لایک و فالو کند و از این مدل فعالیت ها…

این فعالیت های تعاملی باعث جذب فالوورهای واقعی برای پیج تان می شود که در دراز مدت اثرگذار خواهد بود. یعنی مدام باید از ربات اینستاگرام استفاده کنید.

اما بزرگترین عیب ربات های اینستاگرامی حساس بودن اینستاگرام بهشان است. یعنی احتمال غیرفعال یا شادوبن شدن پیج شما که به ربات وصل کردید زیاد است. امکان داره هر لحظه این خطر پیج شما را تهدید کند.

خرید پیج اینستاگرام ارزان برای چه کسانی خوب است؟

اگر دنبال خرید پیج اینستاگرام ارزان قیمت هستید باید بدانید که اکثر پیج های ارزان، فالوورهای فیک دارند. از این رو اگر بیزینس شما طوری است که فروش محصولات و خدمات انجام می دهید هیچ سودی برایتان نخواهد داشت! چون فالوور فیک وجود خارجی ندارد و به هیچ وجه نمی تواند به مشتری شما تبدیل شود.

اما اگر به دنبال برندسازی در اینستاگرام هستید و مثلا یک پیجی می خواهید که فالوورهایش 500 کا باشند، فیک و واقعی بودنش همم براتون مهم نیست پیشنهاد می کنم حتما پیج اینستاگرام ارزان قیمت بخرید.

نتیجه گیری و پایان

در این مقاله سعی کردیم فرق خرید پیج اینستاگرام و استفاده از ربات اینستاگرام برای جذب فالوور را به شما بگوییم. هر کدام مزایا و معایب خودشان را داشتند که الان با آنها آشنا شدید.

به طور کلی اگر واقعا دنبال موفقیت در اینستاگرام هستید به فالوور واقعی نیاز دارید. تنها راه شما برای جذب فالوور واقعی هم استفاده از ربات افزایش فالوور اینستاگرام است. اما اگر دنبال یک شبه معروفیت در اینستاگرام هستید خرید پیج اینستاگرام آماده گزینه بهتری برای شما خواهد بود. هر چند که فالوورای فیک دارند.

امیدوارم از این مقاله هم استفاده کرده باشید. قبل از هر چیز تصمیم خود را برای خرید پیج اینستاگرام یا استفاده از ربات اینستاگرام بگیرید. چون واقعا قضیه مهمی است.

میانگین امتیاز ها 5 / 5. 1

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عضویت در کانال تلگرام بامیک

X