قصد خواندن بهترین کتاب ها را دارید؟ مجله بامیک سایت تخصصی معرفی انواع کتاب و رمان,از بهترین نویسندگان ایران و جهان به همراه نقد و بررسی کتاب

ماشین ظرفشویی صنعتی کجا کاربرد دارد؟

0 56

یکی از دستگاه های ضروری برای آشپزخانه های صنعتی ماشین ظرفشویی صنعتی هستند. آشپزخانه های مدرن نیاز به شست و شوی سریع تری دارند از این رو نیاز استفاده از این دستگاه را برای آشپزخانه ها ضروری کرده است. ماشین ظرفشویی های صنعتی مدرن تجهیزاتی هستند که از سال 2000 به بعد در آشپزخانه ها رونق گرفتند.

ماشین های ظرفشویی صنعتی دستگاههایی هستند که ظروف آشپزخانه را می شورند. این دستگاه باعث شده است هم از نیروی کار کمتری در آشپزخانه استفاده شود و هم اینکه امور شست و شو با سرعت بیشتری انجام شود.

مطالب مرتبط
1 از 78

ما در این مقاله به کمک شرکت نگین طبخ خاورمیانه، انواع و اقسام ماشین های ظرفشویی رستورانی را مورد بررسی قرار می دهیم و با کاربرد هر یک از آنها بیشتر آشنا می شویم.

ماشینهای ظرفشویی که در منازل استفاده می شوند و به اصطلاح خانگی هستند ماشین هایی هستند که برای حجم از طروف استفاده می شوند و همچنین نهایتا روزی 2 الی 3 بار ظروف خانه را می شورند. اما ماشین ظرفشویی صنعتی باید قدرت تحمل بیشتری داشته باشد و بتواند روزانه به صورت نامشخصی کار کند و ظروف را بشورد. از این رو نمی توان ماشین ظرفشویی خانگی را در رستوران ها، هتل ها یا کافی شاپ ها استفاده کرد.

انواع ماشین ظرفشویی صنعتی

آشپزخانه های تجاری و سایر مشاغل حرفه ای خدمات غذایی مانند بارها، هتل ها و کافی شاپ ها به انواع مختلف ماشین ظرفشویی تجاری نیاز دارند. انواع مختلفی از ماشین‌های ظرفشویی در بازار وجود دارد و برخی از مدل‌ها بیشتر از سایرین مناسب دسته‌های تجاری خاصی هستند. بیایید نگاه دقیق تری داشته باشیم.

ماشین ظرفشویی صنعتی زیر پیشخوان

مزیت اصلی این نوع خاص از ماشین ظرفشویی تجاری اندازه جمع و جور آن است: ماشین های ظرفشویی زیر پیشخوان از نظر اندازه با ماشین ظرفشویی های خانگی قابل مقایسه هستند، اما چرخه شستشوی سریع تری برای رفع نیازهای حرفه ای آشپزخانه دارند. با این حال، تعداد ظروفی که می توانند در ساعت تمیز کنند معمولاً بسیار کمتر از سایر ماشین های ظرفشویی تجاری استاندارد است.

این ماشین‌های ظرفشویی برای رستوران‌ها یا هتل‌های کوچک، یا هر تجارت غذایی که در آن فضا در بالاترین حد است، مناسب‌تر هستند و آنها را مجبور می‌کند تا عملکرد را فدای فضا کنند.

ماشین ظرفشویی تجاری نوع درب یا هود

این نوع لوازم، دستگاه هایی با دمای بالا هستند که می توانند ظروف را سریعتر از دستگاه زیر پیشخوان بشورد. می‌توانید در یا کاپوت دستگاه ماشین ظرفشویی صنعتی را باز بگذارید تا زمانی که یک قفسه را با ظروف غذاخوری و ظروف شیشه‌ای پر کنید. سپس قفسه را داخل دستگاه بلغزانید، در را ببندید یا کاپوت را پایین بکشید، منتظر بمانید تا دستگاه آنها را بشویید و آبکشی کنید، سپس دوباره در را باز کنید. همه این شست و شوها به سرعت و با تعداد زیادی قفسه در ساعت انجام می گیرد.

ماشین ظرفشویی صنعتی هودتایپ کوچک

برای آشپزخانه های تجاری استاندارد و آشپزخانه های بسیار بزرگ مناسب هستند. آنها کاملاً حجیم هستند، اما کار با آنها سریع و آسان است، بنابراین کار را سریع تر انجام می دهند مدت زمان شست و شو را به شدت کاهش می دهند و اعضای کمتر با تجربه یا به اصطلاخ آماتور در امور استفاده از تجهیزات آشپزخانه صنعتی می توانند با اطمینان از آنها استفاده کنند.

ماشین ظرفشویی قفسه ای | ماشین ظرفشویی صنعتی هودتایپ بزرگ

ماشین ظرفشویی قفسه ای یا نوار نقاله پدر بزرگ همه ماشین های ظرفشویی تجاری و صنعتی است. آن‌ها می‌توانند خیلی سریع حجم زیادی از ظروف کثیف را کنترل کنند، اما بیشترین حجم را نیز دارند. این ماشین ظرفشویی با دمای بالا دارای سریع ترین توان عملیاتی در کل ماشین های ظرفشویی صنعتی است. به آنها ماشین ظرفشویی نوار نقاله نیز می گویند زیرا دارای یک تسمه انتقال دهنده هستند که قفسه ها را به داخل محفظه هدایت می کند، جایی که ظروف شسته، آبکشی و خشک می شوند.

ماشین ظرفشویی قفسه ای یا نوار نقاله برای مصارف سنگین در آشپزخانه هایی که نیاز به شستشوی حجم بالایی از ظروف غذاخوری در هر سرویس دارند و فضای زیادی در دسترس دارند، مناسب هستند.

ماشین ظرفشویی تجاری برای مصارف خاص

برخی از مشاغل مواد غذایی از لیوان های زیادی یا انواع شیشه های شکننده استفاده می کنند. کافی‌شاپ‌ها، کوکتل‌بارها یا رستوران‌ها و شراب‌سازی‌های سطح‌بالا تنها برخی از مشاغلی هستند که ممکن است به ماشین ظرفشویی اختصاصی برای شیشه نیاز داشته باشند: شیشه‌شوی با دمای بالا و فشار آب پایین‌تر، می‌تواند ظریف‌ترین ظروف شیشه‌ای را تمیز، سریع و بدون عیب و نقص دریافت کند.

نگین طبخ خاورمیانه

نگین طبخ خاورمیانه یکی از بهترین شرکتهای طراح و تولید کننده تجهیزات تجهیزات شستشو می باشد.  ماشین ظرفشویی صنعتی یکی از مدرن ترین تجهیزات شست و شوی ظروف است و خرید یک ماشین ظرفشویی با کیفیت ترین و مقرون به صرفه بسیار اهمیت دارد خریداران و متقاضیان این دستگاه میتوانند انواع تجهیزات شست و شو،انواع ماشینهای ظرفشویی صنعتی و همچنین بهترین سینک های استیل صنعتی را از سایت نگین طبخ خاورمیانه به نشانی https://negin-tabkh.com/ بررسی، مشاهده و خریداری نمایند.  ماشین های ظرفشویی صنعتی نگین طبخ خاورمیانه دارای گارانتی 10 ساله می باشند و این شرکت به صورت مادام العمر از محصولات خود پشتیبانی می کند.

میانگین امتیاز ها 5 / 5. 1

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عضویت در کانال تلگرام بامیک

X