قصد خواندن بهترین کتاب ها را دارید؟ مجله بامیک سایت تخصصی معرفی انواع کتاب و رمان,از بهترین نویسندگان ایران و جهان به همراه نقد و بررسی کتاب

پروپولیس / بره موم، دارویی معجزه آسا از دل طبیعت

پروپولیس
0 23

عسل هزاران سال قابل نگهداری است. آیا میدانستید عسلی که در اهرام مصر از 3500 سال پیش تا کنون مانده بود، همچنان قابل خوردن است؟ آنچه چنین خواص معجزه‌آسایی به عسل میدهد وجود مقادیر ناچیزی پروپولیس یا بره موم است. بره‌موم توسط زنبور عسل در کندو برای محافظت کندو از قارچ، باکتری و ویروس تولید می شود. زنبور عسل با جمعاوری صمغ برخی گیاهان و ترکیب آن با آنزیم های معده خود این ماده را تولید میکند.

آنتی بیوتیک طبیعی

کندو عسل
کندو عسل
مطالب مرتبط
1 از 78

در این تصویر به بالای تصویر دقت کنید. بسیاری موم را با بره‌موم به علت تشابه اسمی اشتباه میگیرند. موم آن چیزی است که زنبور ها در حال ذخیره عسل در آن هستند و بره‌موم در قسمت چوبی توسط زنبور برای عایق بندی کندو و ضدعفونی کندو ساخته و استفاده شده است.

پروپولیس سرشار از فلاونوید با خواص درمانی متعدد است که بیشترین و جدی ترین خاصیتی که آن مورد توجه است خاصیت آنتی بیوتیک آن است. پروپولیس یا تقویت سیستم ایمنی با گیاه کشنده هلیکوباکترپیلوری و حتی ویروس ها در بردن می پردازد و هیچگونه عوارضی ندارد.

از آنجا که این فراورده هضم و جذب سختی دارد به تازگی شرکت بادرنگ طب توانسته آن را فراوری کند و که علاوه بر خالص شدن این فراورده از آلودگی ها مانند خاک و خاشاک، به راحتی هضم و جذب می شود. برای اطلاعات بیشتر به سایت کرویا به آدرس www.keroya.ir مراجعه کنید.

میانگین امتیاز ها 0 / 5. 0

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عضویت در کانال تلگرام بامیک

X