قصد خواندن بهترین کتاب ها را دارید؟ مجله بامیک سایت تخصصی معرفی انواع کتاب و رمان,از بهترین نویسندگان ایران و جهان به همراه نقد و بررسی کتاب

کتاب شعر این عشق هیولایی

کتاب این عشق هیولایی اثر محسن چاوشی
0 4,909

خرید کتاب شعر این عشق هیولایی اثر محسن چاوشی 🛒 

زندگینامه محسن چاوشی

محسن چاوشی متولد مرداد 1358 از دیار خرمشهر و کرد تبار خواننده، ترانه‌نویس، آهنگساز و تهیه‌کننده موسیقی اهل ایران میباشد.وی به سبب کار های احساسی و اهتمام و توجه ای که به ترانه و تنظیم به خصوص اشعار شاعران به نام ایران زمین داشت توانست به جایگاه و شهرت بالایی در عرصه موسیقی پیدا کند.

محسن چاوشی
محسن چاوشی

اما همواره مهم ترین فاکتور در موسیقی محسن چاوشی ترانه و شعر بود که با تلفیق آن با ملودی ها جذاب و گیرا توانست هم ارزش موسیقایی کار خود را بالا ببرد هم توانست جایگاه گم شده شعر خوب در بازار موسیقی پاپ را برگرداند. اما چندین سالی میباشد که خود محسن چاوشی پس خواندن اشعار شاعران بزرگ ایران زمین و کار کردن با شاعران جوان و مجرب نظیر حسین صفا،امیر ارجینی،روزبه بمانی و… به سرودن اشعار خود رو آورد و پس از انتشار آثار شرح الف،او،ضمیر خودسر،ضمیر خود سر،طاق ثریا،شدت میدان،علی،عباس،حسین که در وصف ائمه اطهار سرود اقدام به چاپ اولین کتاب اشعار خود تحت عنوان “این عشق هیولایی” کرده است.

بخوانید:محسن چاوشی جواب نمیدهی ام

فهرست آلبوم های محسن چاوشی

آلبوم‌های رسمی محسن چاوشی :نفرین (۱۳۸۳)یه شاخه نیلوفر (۱۳۸۷)ژاکت (۱۳۸۸)حریص (۱۳۸۹)هشت (۱۳۸۹)سنتوری (۱۳۹۰)پرچم سفید (۱۳۹۰)من خود آن سیزدهم (۱۳۹۱)پارویِ بی قایق (۱۳۹۳)امیر بی گزند (۱۳۹۵)ابراهیم (۱۳۹۷ )بی‌نام (۱۳۹۸)

آلبوم‌های غیر رسمی محسن چاوشی :خودکشی ممنوع (۱۳۸۴)لنگه کفش (۱۳۸۴)متأسفم (۱۳۸۵)موسیقی متن فیلم سنتوری (۱۳۸۷)

مجموعه شعر این عشق هیولایی

کتاب شعر محس چاوشی شامل 31 شعر در قالب غزل منتشر شده است. چاوشی که پیش تر کلامِ قطعاتی از جمله «کجایی»، «شرح الف»، «او» و… را خود سروده و خوانده بود، با واکنشهای متفاوتی از سوی دوستداران و منتقدین رو به رو شد.در مرحله پیش فروش این کتاب بیش از 10 هزار نسخه از آن پیش فروش شد این کتاب هم اکنون در کتاب فروشی ها موجود میباشد و علاقه مندان میتوانند این کتاب را هم به صورت مجازی و هم حضوری تهیه نمایند.
محسن چاوشی که پس از انتشار آخرین آلبوم خود «بی نام» در سکوتی طولانی به سر میبرد، پس از مدت‌ها به حرف آمد و از تفکرات و دغدغه هایش در کتاب «این عشق هیولایی» پرده برداشت.
این خواننده درباره مفاهیم و محتوای کتاب شعرش نیز خطاب به مخاطبانش گفت: «مخاطب همه شعر‌های کتابم یک نفر است. من از عشق نوشتم و خواستم شما هم «عشق» را بخوانید.»
خواننده آلبوم «بی نام» درباره استقبال از کتاب شعر خود در مرحله پیش فروش اثر نیز معتقد است: «عدد‌ها و رکورد‌ها دیگر سالهاست که دغدغه من نیست. هنرمند یک مسئولیت اجتماعی و فرهنگی دارد و آن هم خوراک ذهنی و فکری دادن به مردم و مخاطبش است. همیشه سعی کرده ام به مخاطب احترام بگذارم و به داشته هایش بیفزایم. اینکه همراهانی تا این حد فرهیخته و متفکر دارم برای من ارزشی غیرقابل وصف دارد و امیدوارم بتوانم مثل گذشته همپا و همراه با آن‌ها پیش بروم.»

هیچم‌ نتوان گفتن
‌پیش رخ پنهانت
این عشق هیولایی
بلعیده زبانم را
بی‌حُسن در این زندان
قحطی زده چاهم را
بشنو شه باران‌ها
اندوه کلانم رااز گرگ ِبرادرها
خون شد دل کنعانم
از مصر ِزلیخا پرس
تعبیر جهانم را
تا باز تو بگشایی
بگشا و بخوان ما را
ای مونس تنهایی
گر روی تو بنمایی
گر لطف بفرمایی
دنیا همه قندانست
از بس که تو حلوایی
ای چشمه ی چشمان دریده
بین روی زر رنگ پریده
هم تای کمانیم،حقیقت
قد خم و ابروی خمیده
پیچیده به خود زهر کامم
خرگوش کر مارگزیده
مسخم پی و دنبال توام ای
مغرور بت سرمه کشیده
سوخته از دوری ات
هیبت مستوری ات
باز نظر کن مرا
با همه مغروری ات
قصه ی حیرانی ام
سر در بازار شهر
کشته و حیرانم از
عشق سیانوری ات
مشخصات کتاب این عشق هیولایی
  • انتشارات:انتشارات آفتاب اندیشه
  • تعداد صفحه:143
  • سال چاپ:1399
  • تعداد غزل:31

میانگین امتیاز ها 4.7 / 5. 12

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عضویت در کانال تلگرام بامیک

X