قصد خواندن بهترین کتاب ها را دارید؟ مجله بامیک سایت تخصصی معرفی انواع کتاب و رمان,از بهترین نویسندگان ایران و جهان به همراه نقد و بررسی کتاب

چطور در آزمون تیزهوشان قبول شویم؟

0 55

قبولی در آزمون تیزهوشان مهم‌ترین هدف دانش آموزان پایه نهم است که می‌بایست به دوره‌ای جدید قدم بگذارند. مسلماً تعداد بالایی از دانش آموزان در مناطق مختلف کشور هوش و توانایی کافی برای ادامه تحصیلات در بهترین شرایط تحت نظر اساتید مجرب و حرفه‌ای مدارس تیزهوشان را دارند، اما مسیر ورود به این مدارس را نمی‌دانند. به بیان دیگر امکان ورود و قبولی در آزمون تیزهوشان نیازمند، طی یک مسیر درست و اصولی است که متاسفانه بسیاری از محصلان تیزهوش از آن غافل هستند. به طور کلی، این خانواده‌ها هستند که می‌بایست به فرزندان خود برای پیشرفت درسی کمک کرده و برای ورود به مدرسه‌های تیزهوشان آماده نمایند. اگر شما هم به دنبال بهترین راهکار برای کمک کردن به فرزندان خود برای ورود به مدارس تیزهوشان هستید، به هیچ‌وجه ادامه این مطلب را از دست ندهید.

مطالب مرتبط
1 از 78

قبولی در سمپاد با آموزش آسان می‌شود!

قبول شدن در سمپاد در نگاه اول برای بسیاری از کلاس نهمی‌ها یک آرزوی دست نیافتنی است، اما اگر پای آموزش‌های درست به میان بیاید، ورود به سمپاد به آسانی آب خوردن خواهد بود. البته اگر به تازگی اقدام به تحقیقات برای پیداکردن بهترین راهکارهای قبولی در تیزهوشان کرده باشید، در ذهن شما سوال ایجاد خواهد شد که سمپاد چیست؟ در پاسخ باید بدانید که واژه سمپاد به معنای سازمان ملی پرورش استعداد می‌باشد که به صورت مخفف به کار برده می‌شود. این سازمان که با هدف پرورش نخبگان کشوری و دانش آموزان باهوش شکل گرفته است، همه ساله آزمون‌هایی را برای محصلان پایه هفتم و نهم برگزار می‌نماید.

بنابراین طبیعی است که دانش آموزان هر سال پیش از شرکت در آزمون دچار اضطراب و استرس شوند، این درحالی است که اگر آموزش‌های کافی برای شرکت در آزمون تیزهوشان صورت بپذیرد، تمامی اضظراب‌ها از بین خواهد رفت. پس می‌بایست به دنبال بهترین مرجع آموزشی شرکت در آزمون و قبولی در آزمون تیزهوشان برای فرزندان خود باشید تا نگرانی‌های روز آزمون از بین برود.

قبولی در آزمون تیزهوشان با چند تکنیک ساده

به طور کلی برای ورود به مدارس تیزهوشان و ادامه تحصیل در این مدارس تخصصی و علمی می‌بایست از مرحله آزمون ورودی سمپاد نمره بالا کسب گردد. برای رسیدن به بهترین نمره در آزمون سمپاد بهتر است به نکات زیر توجه ویژه داشته باشید:

  1. پیش از هر اقدامی می‌بایست فرزندان خود را تحت آموزش تیزهوشان یک مجموعه مطمئن و علمی قرار دهید تا به صورت اصولی آموزش ببینند.
  2. شرکت در جلسات آموزشی مجموعه انتخاب شده برای رسیدن به موقعیت تحصیلی مورد نظر ضروری خواهد بود.
  3. تمرین و تکرار مطالب آموزش دیده شده، پس از هر جلسه موجب تثبیت مطالب در ذهن و آمادگی بیشتر در آزمون خواهد شد.
  4. قبولی در سمپاد مستلزم خرید و در اختیار داشتن کتب کمک آموزشی است که توسط مجموعه‌های معتبر معرفی و ارائه می‌گردد.

قطع به یقین با توجه به موارد فوق، به راحتی می‌توانید فرزندان کلاس هفتم یا نهمی خود را در مسیر پیشرفت و صعود به مدارس تیزهوشان قرار دهید و شاهد موفقیت‌هایشان باشید. برای این اقدام تنها کافی است با مجموعه‌ای که در ادامه معرفی می‌شود، ارتباط بگیرید.

موفقیت در آزمون تیزهوشان با مجموعه ابراهیمی

مجموعه تیزهوشان ابراهیمی یکی از بهترین انتخاب‌هایی است که می‌توانید برای کمک به فرزندان خود داشته باشید. این مجموعه که تحت نظر استاد ابراهیمی است تا به امروز توانسته به تعداد زیادی دانش آموز باهوش کمک نماید. استاد ابراهیمی که خود یک محقق ریاضیات است از توانایی بالایی برای آموزش برخوردار می‌باشد، به همین جهت با استفاده از جدیدترین متدهای جهانی به آموزش تخصصی دانش آموزان می‌پردازد. شاید جالب باشد اگر بدانید که استاد ابراهیمی معتقد است، اگر دانش آموزان برنامه ریزی و مدیریت زمان درست داشته باشند، به‌راحتی می‌توانند تحت آموزش قرار بگیرند و به موفقیت برسند. قبولی در آزمون تیزهوشان با کمک استاد ابراهیمی کار سختی نخواهد بود، اگر به موقع برای ثبت نام فرزندان خود اقدام نمائید.

آموزش تیزهوشان ابراهیمی

آشنایی با سایت مجموعه تیزهوشان ابراهیمی

برای قبولی در آزمون تیزهوشان کار خیلی سختی در پیش نخواهد بود؛ تنها کافی است وارد سایت این مجموعه به نشانی https://ebrahimione.ir/ وارد شوید و روش‌های دریافت آموزش‌ها را بیابید. در این سایت مقالات متعددی نیز درباره آموزش‌های مناسب برای قبولی در تیزهوشان وجود دارد که برای خانواده‌ها و دانش آموزان به یک اندازه مفید خواهد بود. با مجموعه ابراهیمی از همین حالا فرزندان خود را قبول شده در آزمون‌های سمپاد بدانید و آسوده خاطر باشید.

میانگین امتیاز ها 0 / 5. 0

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عضویت در کانال تلگرام بامیک

X