قصد خواندن بهترین کتاب ها را دارید؟ مجله بامیک سایت تخصصی معرفی انواع کتاب و رمان,از بهترین نویسندگان ایران و جهان به همراه نقد و بررسی کتاب

نقش میز و صندلی اداری در دکوراسیون داخلی

0 43

صندلی، میز و مبلمان اداری یکی از مهم ترین و اساسی ترین بخش های دکوراسیون داخلی شرکت ها به شمار می رود. مبلمان اداری لاکچری به تنهایی می تواند زیبایی و خلاقیت را به محیط کاری شما بدهد.

استفاده از مبلمان اداری با کیفیت مرغوب، طراحی ارگونومیک می تواند در فروش و بازدهی کاری شرکت یا بیزینس شما تاثیر بسیار زیادی داشته باشد.

تاثیر مبلمان اداری در دکوراسیون داخلی محیط کار

انتخاب مبلمان اداری مناسب، یکی از مهم ترین نکات برای مدیران کسب و کارها می باشد. مبلمان اداری استاندارد می تواند بر سلامت محیط کار و جنبه روانی و در نتیجه فروش مجموعه تاثیر مستقیم بگذارد.

مبلمان اداری آرامش روانی و جسمی کارمندان شما را در بر می گیرد، در هر مجموعه ارزشمندترین دارایی شما کارکنان و سپس مشتریان شما می باشند، پس باید با تهیه بهترین و استاندارد ترین مبلمان اداری به آن ها ارزش گذاری ویژه ای دهید.

مبلمان اداری شاریس www.sharisco.com با بیش از نیم قرن تجربه در زمینه تولید مبلمان اداری می تواند شما را در انتخاب بهترین گزینه نسبت به بودجه بندی مورد نظر، راهنمایی کند.

مبلمان اداری شاریس در زمینه تولید انواع میز مدیریت، میز کارمندی، میز کارشناسی، میز کانتر، صندلی و… فعالیت می کند.

مطالب مرتبط
1 از 79
نقش میز و صندلی اداری در دکوراسیون داخلی

اهمیت مبلمان در دکوراسیون داخلی

داشتن مبلمان شیک و لاکچری در محل کار، باعث می شود تا کارمندان شما احساس خیلی بهتری نسبت به محل کار خود داشته باشند و دوست داشته باشند زمان بیشتری در آن سپری کنند. همچنین مبلمان اداری لوکس و لاکچری می تواند در ذهنیت مشتری شما تاثیر بگذارد تا فرایند فروش بسیار حرفه ای تر و سریع تر انجام شود.

متریال استفاده شده در مبلمان نیز بسیار مهم است، زیرا هر چقدر کیفیت مبلمان اداری شما بالا باشد، تعداد سال های بیشتری برای شما کار می کند و دیگر نیاز نیز هر چند سال یکبار برای خرید مبلمان اداری جدید هزینه کنید!

در خرید مبلمان اداری، حتما به رنگبندی سازمانی کسب و کار خود دقت کنید، هر چقدر رنگبندی مبلمان اداری نزدیک تر به رنگبندی سازمانی بیزینس شما باشد، می تواند در برندینگ شما تاثیر گذار تر باشد.

ارگونومیک بودن مبلمان اداری

فاکتورها و شاخصه هایی از علم مهندسی  که در آن به طراحی لوازم و ابزار، جهت حفظ سلامت جسمی به هنگام کار پرداخته می‌شود را ارگونومیگ میگویند. از آنجا که یکی از دلایل شایع بروز درد در بدن انسان، قرار گرفتن بدن در حالتی نادرست از نظر پزشکی برای مدت طولانی است، بسیار پیش می‌آید که بی آنکه متوجه شویم، ساعت‌ها مشغول انجام کار به صورت مداوم در پوزیشنی نادرست هستیم که اثرات منفی غیر قابل جبرانی به اعضای بدنمان  وارد می‌سازد.

استفاده از میز اداری استاندارد، توجه به قرار دادن صحیح مونیتور، کیبورد و موس بر روی میز و استفاده از صندلی اداری طبی استاندارد و منطبق با اصول ارگونومیک، آسیب‌های جسمی احتمالی را به صورت چشمگیری کاهش خواهد داد.

میانگین امتیاز ها 0 / 5. 0

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عضویت در کانال تلگرام بامیک

X