قصد خواندن بهترین کتاب ها را دارید؟ مجله بامیک سایت تخصصی معرفی انواع کتاب و رمان,از بهترین نویسندگان ایران و جهان به همراه نقد و بررسی کتاب

معرفی گوشی مناسب تا 30 میلیون + بهترین پادکست

0 20

بهترین گوشی‌ هایی که تا بازه قیمتی ۳۰ میلیون تومان می‌ توانید تهیه کنید

شیائومی ردمی نوت 11: بهترین گوشی تا 5 میلیون تومان

شیائومی همواره در نام‌گذاری گوشی‌های هوشمند خود، پیچیده‌ترین روش‌ها را به کار می‌گیرد و همین موضوع نیز باعث شده تا کاربران در خرید گوشی‌های هوشمند این شرکت سردرگمی خاصی داشته باشند؛ موضوعی که برای ردمی نوت 11 و نسخه گلوبال آن که یکی از اعضای مقرون‌به‌صرفه این خانواده پرجمعیت به شمار می‌آید، صادق است. این گوشی هوشمند با داشتن نمایشگر OLED با وضوح +FHD و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز تجربه بسیار خوبی را هنگام استفاده از صفحه‌نمایش در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

از آن طرف، تراشه ۶ نانومتری اسنپ‌دراگون 680 از شرکت کوالکام نیز می‌توان تجربه روانی را هنگام استفاده از سیستم‌عامل و انجام فعالیت‌های مختلف با این گوشی به ارمغان آورد. در بحث دوربین، این گوشی از یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کند که تصاویر با کیفیتی را به کاربر ارائه می‌دهد و با داشتن باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و شارژ سریع ۳۳ واتی‌اش، نه تنها می‌تواند یک روز کامل دوام بیاورد، بلکه می‌تواند در سریع‌ترین زمان ممکن نیز شارژ شود. اگر به دنبال یک گوشی خوب در بازه قیمتی ۵ میلیون هستید که بتواند تمام نیازهای شما را برآورده کند، شیائومی ردمی نوت 11 گلوبال انتخابی بسیار خوب به حساب می‌آید.

از دیگر  بهترین گوشی تا ۳۰ میلیون تومان، گلکسی S21 Ultra جدید، تلفن همه‌کاره سامسونگ با دوربین‌های بیشتر، مشخصات قوی‌تر و سازگاری با قلم S است و در راهنمای خرید بهترین گوشی تا 30 میلیون تومان، به عنوان بهترین گوشی با قیمت 30 میلیون تومان شناخته می‌شود. چشم‌انداز سامسونگ از گوشی‌‌های هوشمند خود برای سال 2021 این محصول است: پنج دوربین با حسگر 108 مگاپیکسلی، دو لنز تلفه‌فوتو، زوم 100x و سلفی‌های 40 مگاپیکسلی، به‌علاوه پشتیبانی از شبکه 5G، عمر باتری یک روزه و حداکثر 16 گیگابایت رم. تمامی این ویژگی‌ها در یک تلفن اندرویدی با نمایشگر 6.8 اینچی 120 هرتز Quad HD که در داخل خود، یک حسگر اثرانگشت دارد.

رفع مشکل فوکوس خودکار گلکسی S20 Ultra سامسونگ در این محصول با استفاده از استفاده لیزر در دوربین اصلی رفع شده و امکان ضبط ویدیوهای 8K، یکی از بهترین تجربه‌های فیلم‌برداری را در میان گوشی‌های هوشمند برای شما به‌ ارمغان می‌آورد. با استفاده از زوم فضایی نیز می‌توانید دوربین خود را 100 برابر نسبت به سوژه مورد نظرتان زوم کنید. در مقایسه آیفون 12 پرو مکس با سامسونگ S21 Ultra، پیشرفته بود حالت شب در گوشی سامسونگ بسیار ملموسی است و دوربین پیش‌فرض این محصول دارای ویژگی‌های بیشتری نسبت به اپل است که نحوه استفاده را برای مخاطبان آسان می‌کند.

بهترین برنامه‌ هایی که برای پادکست می‌ توانید استفاده کنید، چیست؟

در ادامه قصد داریم به بهترین برنامه پادکست اشاره کنیم:

۱- Pocket Casts | برای اندروید و iOS

Pocket Casts به‌لطف ویژگی‌هایی مانند همگام‌سازی بین دستگاه‌ها و پلتفرم‌های مختلف، دانلود خودکار قسمت‌ها و پاک‌سازی فید، مدت‌ها است یکی از پادکچرهای موبایل مورد علاقه بوده است. با این حال، به‌عنوان یک برنامه پولی، مانع قابل توجهی برای مخاطبان و کاربران تازه‌وارد محسوب می‌شد. این موضوع در سال ۲۰۱۹، زمانی که Pocket Casts به‌طور کامل در گوشی‌های هوشمند رایگان شد، بدون این که هیچ ویژگی برای کاربران حذف شوند، به‌طور کامل تغییر کرد.

۲- Overcast | تنها برای iOS

Macro Ament’s Overcast ترکیبی عالی از طراحی تمیز، صداهای باکیفیت و ویژگی‌های مدیریت پادکست را یک جا در اختیار شما قرار می‌دهد. Overcast پخش و دانلود قسمت‌ها را کنترل می‌کند، نوتیفیکیشنی نسبت به انتشار قسمت‌های جدید ارسال می‌کند و در صورت نیاز به‌ صرفه‌جویی در فضا، می‌تواند به‌صورت آفلاین یا از طریق Streaming پخش شود. به علاوه دارای برخی ویژگی‌های صوتی خوب نیز است؛ Voice Boost سطوح صدای گفتار را عادی می‌کند، به‌طور خودکار صداهای آرام را بلند می‌کند و پایین می‌آورد، Smart Speed نیز به‌شکل اتوماتیک شکاف‌ها و سکوت را در پادکست کاهش می‌دهد و سرعت پخش را بدون تحریف صدا افزایش می‌دهد.

به‌روزرسانی‌هایی که در طول سال‌های متوالی شاهد بوده، بهبود رابط کاربری، ویجت‌های iOS و اکشن‌های درون‌بنرامه‌ای، مدیریت قسمت‌های پادکست مورد علاقه‌تان را آسان می‌کند. با وجود این که Overcast یکی از بهترین برنامه پادکست فارسی(بهترین نرم افزار پادکست فارسی) برای اندروید نیست، اما برای کاربران iOS گزینه‌ای بسیار مناسب است.

چه مک‌ بوکی بخریم؟

در ادامه قصد داریم راهنمای خرید مک بوک  را در اختیار شما قرار دهیم:

در حال حاضر مکبوک پرو در سه سایر مختلف عرضه می‌شود. یکی از آن‌ها مدلی است که در سال 2020 عرضه شده و دو مدل دیگر، در تاریخ 18 اکتبر سال گذشته (2021) در رویداد Unleashed معرفی و روانه بازار شد.

در سال 2021، این دستگاه در دو سایز 14 و 16 اینچی معرفی شد که مدل اول برای اولین بار شاهد رونمایی از آن بودیم و سایز 16 اینچی نیز جایگزین مدل پیشین خود با پردازنده اینتل شد. همزمان با معرفی مدل‌های 2021، لاین آپ مکبوک پروها به صورت کامل به تراشه اپل سیلیکون مهاجرت کرد.

در این محصولات، همچنین شامل بازطراحی دستگاه هستیم که به این ترتیب، زبان طراحی آن‌ها که از سال 2015 ثابت باقی مانده بود، با تغییراتی مواجه شد و برخی پورت ها که از سال 2016 از مکبوک پرو حذف شده بود نیز مجددا به این دستگاه بازگشت.

آخرین نسل از مکبوک پرو 13 اینچی که در سال 2020 با پردازنده M1 روانه بازار شد، حاصل ترکیبی از نوآوری و طراحی نسبتا قدیمی این دستگاه بود. به این ترتیب آخرین پردازنده روز درون بدنه دستگاهی قرار گرفت که زبان طراحی آن آشنا و کاملا قدیمی به نظر می‌رسید. این دیوایس با قیمت 1299 دلاری خود، از جمله محصولاتی به حساب می‌آمد که برای کاربران حرفه‌ای گزینه مقرون به صرفه‌ای محسوب می‌شد.

مک بوک پرو 14 اینچی را می‌توان دستگاه قدرتمند جدید اپل دانست. سخت افزار جدید، تراشه M1 Pro و M1 Max پرقدرت باعث شد تا علاقمندان به خرید لپتاپ‌ها، آن را به عنوان یک گزینه در میان انتخاب‌های خود قرار دهند. این دستگاه با قیمت پایه 1999 دلاری در دسترس خریداران قرار گرفت

میانگین امتیاز ها 0 / 5. 0

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عضویت در کانال تلگرام بامیک

X