قصد خواندن بهترین کتاب ها را دارید؟ مجله بامیک سایت تخصصی معرفی انواع کتاب و رمان,از بهترین نویسندگان ایران و جهان به همراه نقد و بررسی کتاب

بیوگرافی خواننده های مشهور جدید

0 331

بدون اتلاف وقت به بیوگرافی خواننده های مشهور جدید می پردازیم که این روز های حرف های زیادی در موسیقی داشته اند و توانسته اند رتبه خوبی در میان خواننده های پارسی برای خود ایجاد کنند. در این مقاله نیز مختصر بیوگرافی چند تن از این هنرمندان را بر اساس نتایج بدست آمده از سایت آی ریتم بیان کرده ایم.

بیوگرافی آرون افشار

متولد 1 تیرماه 1377 از شاندیز مشهد می باشد. وی موسیقی را یک جا به شهرت رساند و با قطعه جانم باش مشهور شد. مشهوریت وی را مدیون معین راهبر می داند از همین رو معین را مدیر هنری خود خواند. تاکنون بیشتر فعالیت هایش هم با معین راهبر بوده است. وی قصد دارد به زودی اولین آلبوم رسمی خود را منتشر کند تا به بازار تکانی اساسی بدهد. شرکت آوای فروهر با مدیریت برادران حاتم پور نیز اسپانسر وی هستند. وی تاکنون آثار قابل توجهی را هم منتشر کرده است. وی را جدیدا طرفداران بسیاری را به طرف خود کشیده است.

بیوگرافی رضا بهرام

رضا بهرام

متولد 20 دی 1370 از یزد می باشد. نام اصلی اش رضا هلاورجانی می باشد. وی ابتدا عاشق فوتبال بود و سپس وارد دنیای موسیقی شد. وی ابتدا در آهنگ گلی به عنوان بک وکال خواند و از آنجا مشهور شد. سپس اهنگ هایی برایش با تنظیم مسعود جهانی ساختند. وی در سریال های ممنوعه، دل و .. نیز موسیقی هایی را ارائه داده است. تاکنون کنسرت های بسیاری نیز رفته است. یکی از نکات موفقیتش قطعا همین در گام بالا خواندن است.

بیوگرافی پازل بند

یک گروه موفق و سربلند شامل علی رهبری متولد 1362 و آرین بهاری 1370 می باشد. علی به عنوان خواننده گروه و آرین به عنوان تنظیم کننده فعالیت می کنند. این گروه تاکنون آثار بسیار عالی و با کیفیتی چه برای خود و چه برای دیگر هنرمندان مثل مرتضی پاشایی، محسن یگانه، علی عبدالمالکی، مهدی احمدوند، میثم ابرهیمی، حمید هیراد و … ساخته اند. از بهترین آهنگ هایشان می توان به خاطرهٔ بچگی، نگم برات، آخرش رسید و … اشاره کرد. آلبوم قایق کاغذی اولین آلبوم رسمی این گروه می باشد.

بیوگرافی بردیا بهادر

خواننده و آهنگساز متولد تهران می باشد. وی تاکنون آثار بسیار خوبی از جمله مو قرمز، با استعداد، متبحر و … را منتشر کرده است. وی با هنرمندان بزرگی همچون مسعود جهانی، آرین بهاری و علی رهبری از گروه پازل بند، مهرزاد امیرخانی و … همکاری هایی داشته است. وی به دنبال برگزاری کنسرت های خود می باشد و در تلاش است تا اولین آلبوم رسمی خود را نیز روانه بازار کند. او و گروه پازل به تازگی کار های در سبک های ترپ ساخته اند که اولین همکاریشان نیز آهنگ مو قرمز بوده است.

بیوگرافی سینا درخشنده

متولد 31 شهریورماه 1371 از شیراز می باشد. وی با آهنگ کوک حالم مشهور شدو تا قبل از این کار نیز کار هایی را منتشر کرده بود که نتیجه نگرفت و موسیقی را برای مدتی کنار گذاشت. وی به دنبال انتشار اولین آلبوم رسمی خود نیز می باشد و تاکنون با هنرمندان به نامی چون حامد برادران، حمید هیراد، پازل بند، ماکان بند، و … نیز همکاری داشته است. شرکت آوازی نو تاکنون کنسرت های زیادی برایش برگزار کرده است.

بیوگرافی مجید رضوی

مطالب مرتبط
1 از 78

متولد 1372 خواننده و موسیقی دان اهل تهران می باشد که از سال 1399 با همکاری در تیم مسعود جهانی به شهرت دست یافت. محبوب ترین موزیک وی نگین قلبمی می باشد که بهترین اثر وی است. هم چنین خالق آهنگ های منم، چشم نظر، دسته گل، از خودت بگو و .. می باشد.

بیوگرافی احسان کریمی

خواننده و آهنگساز متولد 15 تیرماه 1375 از بردسکن می باشد. وی فعالیت هنری خود را از سال 1394 به صورت رسمی آغاز کرد و با اولین آهنگ به نام دست می کشم بازار موسیقی را تکانی داد. از برتری های این خواننده این است که وی تنظیم کننده کارای خود می باشد و تاکنون با هنرمندان زیادی همکاری داشته و برای ان ها کار ساخته است. سبک مورد علاقه اش تلفیقی پاپ و راک است و در نظر دارد اولین آلبوم رسمی خود را به زودی منتشر کند.

بیوگرافی مسعود صابری

متولد اردیبهشت 1349 از تهران می باشد. وی شغل اصلی اش پزشک و جراح می باشد و در زمینه مغز و اعصاب و ستون فقرات متخصص است. وی گاهی خوانندگی نیز می کند و تاکنون آهنگ های خوبی مثل دلبر، یه ریز مستم، خوابتو دیدم و … را منتشر کرده است. وی از سال 88 فعالیت موسیقی دارد و با هنرمندان بزرگی چون مسعود جهانی، میثم ابراهیمی، مهدی دارابی، روزبه بمانی و … همکاری داشته است. تاکنون کنسرتی نداشته است ولی به زودی پیش بینی می شود این اتفاق شکل گیرد.

بیوگرافی آصف آریا

یک ترانه سرا و خواننده می باشد که تا کنون آثار زیادی را منتشر کرده است از جمله از آن ها پایتم من، نرو، عزیزم و … می باشند. وی با هنرمندان بسیار زیادی همکاری داشته است چه از نظر ترانه ساخت برای آنها و په از نظر همخوانی در آهنگی ازجمله از آنها می توان اشاره به پازل باند کرد. آصف تا کنون تلاش زیادی در جهت پیشرفت خود انجام داده است و امید داریم بتواند در مسیر خود حرکت کند و موفق شود.

بیوگرافی کسری زاهدی

کسری زاهدی

متولد 5 خردادماه 1368 از تهران می باشد. وی تاکنون آهنگ های موفقی همچون زبونم لال، دریاشو، سلامت کردم و … به شهرت یافته است. وی به دنبال کسب جواز کنسرت های خود می باشد و تاکنون در برنامه دورهمی نیز اجرا داشته است.وی با هنرمندان بزرگی چون رضا بهرام، حامد دهقانی، مسعود جهانی، و … همکاری داشته است. وی با گروه موسیقی ساز دی پاپ نیز همکاری دارد. وی پسر جانباز علیرضا زاهدی می باشد که در جنگ ایران عراق جانباز شد.

بیوگرافی مهند

متولد اسلامشهر خواننده می باشد. وی سابقه همکاری با هنرمندان بزرگی همچون احسان کریمی، عباس ستارزاده و … در کارنامه خود دارد. مشهور ترین آهنگش اثر چته بی رحم می باشد که از سایت آی ریتم پخش انحصاری و اختصاصی صورت گرفت. وی به دنبال جمع آوری چند ترک برای آلبوم خود می باشد و در تلاش است تا موزیک های بهتری را روانه بازار کند. سپس قطعا همانند دیگر هنرمندان به دنبال برگزاری کنسرت های خود می باشد. به زودی از این هنرمند موزیک های جدید دیگری نیز شنیده خواهد شد. محند از خواننده های خوش اخلاق و دوست داشتنی کشور است. لازم به ذکر است وی همچنین پیگیر ساخت ویدئو های جدید برای آهنگ هایش نیز می باشد.

جهت مطالعه و خواندن بیوگرافی های بیشتر و کامل تر به سایت دانلود آهنگ آی ریتم مراجعه کنید.

میانگین امتیاز ها 0 / 5. 0

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عضویت در کانال تلگرام بامیک

X