قصد خواندن بهترین کتاب ها را دارید؟ مجله بامیک سایت تخصصی معرفی انواع کتاب و رمان,از بهترین نویسندگان ایران و جهان به همراه نقد و بررسی کتاب

اپلیکیشنی که به تجربه‌اش می‌ارزه!

0 16

تا حالا برایتان پیش‌آمده که دوست داشته باشید یک مهارت جدید کسب کنید؟ مهارتی که هیچ ارتباطی به رشته تحصیلی، کار و تخصص شما نداشته باشد. اگر تا حالا برایتان پیش‌آمده که چنین شرایطی داشته باشید، ما یک راه‌حل شگفت‌انگیز داریم. پس پیشنهاد می‌کنیم تا پایان این مطلب همراه ما باشید تا با اپلیکیشن اکتیک آشنا شوید.

مطالب مرتبط
1 از 78

چرا تجربه‌کردن چیزهای جدید خوبه؟

همه ما با آرزوها و هدف‌های زیادی زندگی می‌کنیم. باوجوداینکه شاید بعضی از آرزوهایمان دست‌یافتنی نباشند اما دست‌یافتن به بسیاری از اهداف ممکن هستند. فقط شاید نمی‌دانیم که از کجا باید شروع کنیم. یک راه جالب برای کسب تجربه‌های جدید و پیداکردن یک هدف تازه در زندگی، مشورت با فردی بوده که در آن حوزه فعالیت می‌کند. به‌عنوان‌مثال اگر همیشه درست‌کردن عطر برایتان یک آرزو بوده می‌توانید با عطرساز‌های مختلف صحبت کرده و حتی یک‌بار این کار را تجربه کنید. در این صورت می‌توانید بهتر تصمیم بگیرید که این هدف موردعلاقه شما است یا خیر.

تجربه‌کردن همیشه منجر به دنبال‌کردن یک مسیر نمی‌شود. گاهی ما بعد از چند بار تجربه‌کردن به این نتیجه می‌رسیم که این هدف موردنظر ما نیست؛ بنابراین بهتر است زمان خود را صرف فعالیت دیگری کنیم. با اپلیکیشن اکتیک شما می‌توانید به‌راحتی تجربه‌های جدید داشته و از زندگی لذت بیشتری ببرید.

 

اپلیکیشن اکتیک چیست؟

اپلیکیشن اکتیک، یک نرم‌افزار تجربه محور بوده که همسو با نیاز مخاطبان است. اگر هنر یا مهارتی دارید که علاقه‌مند به اشتراک گذاشتن آن با دیگران هستید، کافی است تا در این اپلیکیشن ثبت‌نام کنید. می‌توانید در یک فضای ایمن هنر خود را به دیگران یاد داده و درآمد کسب کنید.

در مقابل اگر از آن دسته افرادی هستید که دوست دارند در هر زمینه‌ای، مهارتی کسب کنند، این اپلیکیشن مناسب شما است. با ثبت‌نام در آن، وارد حوزه موردنظر خود شده و هر مهارتی را که دوست دارید یاد می‌گیرید. در مقابل هم پرداخت مطمئنی خواهید داشت و هم آموزش باکیفیت دریافت می‌کنید. همه این موارد باعث شده تا اپلیکیشن اکتیک به یک فضای مناسب برای تجربه‌گران تبدیل شود.

 

اپلیکیشن اکتیک برای چه کسانی مناسب است؟

اپلیکیشن اکتیک یک تجربه آنلاین بوده که علاقه‌مندان زیادی دارد. اگر دوست دارید تا با انجام کار‌های موردعلاقه خود به شکلی بهینه کسب درآمد کنید، این محیط دقیقاً برای شما ساخته شده است. علاوه بر این اگر علاقه‌مند به خلق ارزش هستید و دوست دارید تا دیگران با یادگرفتن مهارت‌های مفید زندگی راحت‌تری داشته باشند، این تجربه آنلاین را از دست ندهید.

دسته دیگری از افراد که این نرم‌افزار برایشان مناسب بوده، آن‌هایی هستند که اهل ارتباط و تعامل بوده و دوست دارند تا با افراد جدیدی در زندگی آشنا شوند. شما چه به‌عنوان میزبان چه به‌عنوان میهمان، فضایی را دارید تا با دیگران آشنا شده و تجربه‌های خود را به اشتراک بگذارید.

نکته مهم این است که این ارتباطات همه در محیطی مطمئن انجام شده و از سوی تیم اکتیک پشتیبانی می‌شوید؛ بنابراین هر مشکلی که در مراحل آموزش پیش بیاید، باعث ایجاد نگرانی نخواهد شد. علاوه بر این اگر به هر دلیلی از تصمیم خود هم منصرف شوید قوانینی برای کنسلی و استرداد وجه وجود دارد؛ بنابراین شاید این تابستان فرصت مناسبی باشد تا خود را میهمان یک تجربه جدید و ناب کنید.

چطور می‌توانم تجربیات خودم را به اشتراک بگذارم؟

اگر دوست دارید تا تجربیات خود را با دیگران به اشتراک بگذارید کافی است تا وارد سایت اکتیک شده و به صفحه «میزبان شوید» وارد شوید. فرم را پرکرده و تصاویر موردنیاز را برای سایت ارسال کنید. از این جا به بعد بسیار ساده است، زیرا تیم پشتیبانی درخواست شما را بررسی کرده و درخواست را تأیید می‌کند.

بعد از اینکه درخواست شما تأیید شد حالا می‌توانید انتخاب کنید که تجربیاتتان را به‌صورت آنلاین به اشتراک بگذارید یا حضوری. انتخاب آنلاین یا حضوری بودن کاملاً به حوزه فعالیت شما بستگی دارد. به‌عنوان‌مثال اگر در زمینه بنا‌های تاریخی فعالیت می‌کنید، بهتر است تور‌های گردشگری حضوری برگزار کنید.

درصورتی‌که قرار است یک زبان جدید را آموزش دهید یا فعالیت‌هایی که نیاز به حضور فیزیکی نبوده، به‌راحتی گزینه آنلاین پیش روی شما قرار دارد. با این کار افراد سراسر کشور امکان شرکت در دوره‌های شما را خواهند داشت.

چگونه از تجربیات دیگران استفاده کنم؟

این کار بسیار ساده بوده و در چند دقیقه امکان‌پذیر است. اگر دوست دارید تا از تجربیات دیگران استفاده کنید اپلیکیشن اکتیک، این موقعیت را به‌سادگی فراهم کرده است. اول‌ازهمه حوزه موردنظر خود را انتخاب کنید. برای این کار دسته‌بندی‌های متعددی وجود دارد. طبیعت، هنر، خوراکی، سرگرمی و فرهنگ فقط بخشی از آن‌ها است. بعد باید انتخاب کنید که دوست دارید تجربه شما آنلاین باشد یا حضوری. این موضوع کاملاً به شرایط شخصی شما بستگی دارد.

با انتخاب این موارد، لیستی از افرادی را مشاهده خواهید کرد که مایل هستند مهارت خود را با شما در میان بگذارند. هرکدام را که انتخاب کنید به صفحه پرداخت متصل شده و از یادگیری یک موضوع جدید لذت می‌برید.

 

سخن پایانی

اپلیکیشن اکتیک طراحی شده تا زندگی ما با کسب تجربه‌های جدید، غنی‌تر شود. مطمئناً هیچ‌کدام از ما دوست نداریم روز‌های خود را به بطالت گذرانده و در پایان سال از هیچ روزی لذت نبرده باشیم. این تجربه آنلاین و حضوری برای ما فرصت یادگیری و کسب لذت‌های جدید را فراهم می‌کند. پشتیبانی دائم و پرداخت ایمن هم فرصتی برای آسودگی خیال ما هستند. پس بهتر است تا دیر نشده کسب تجربه‌های جدید را به خود هدیه دهیم.

میانگین امتیاز ها 0 / 5. 0

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عضویت در کانال تلگرام بامیک

X