قصد خواندن بهترین کتاب ها را دارید؟ مجله بامیک سایت تخصصی معرفی انواع کتاب و رمان,از بهترین نویسندگان ایران و جهان به همراه نقد و بررسی کتاب

دانلود فیلم های اسکات ادکینز با دوبله فارسی

0 499

سکات ادوارد ادکینز (Scott Edward Adkins) بازیگر فیلم های رزمی و اکشن متولد متولد ۱۷ ژانویه ۱۹۷۶ انگلیس است او در خانواده ای قصاب متولد شد. اسکات ادوارد ادکینز بخاطر علاقه شدید به ورزش های رزمی همراه برادر و پدرش به باشگاه می رفت و حرکات رزمی را بصورت عالی یاد گرفت. او در رشته هایی چون ساندا، کیوکوشین، موی‌تای و نینجوتسو مهارت زیادی دارد و در فیلم های با موضوعاتی چون مبارز زندانی روسی (یوری بویکا) در فیلم شکست‌ناپذیر ۲ (۲۰۰۶) و دنباله‌ های آن شکست‌ناپذیر ۳(۲۰۱۰)، بویکا: شکست‌ناپذیر (۲۰۱۷) و کیسی بومن در سری فیلم‌ های نینجا (۲۰۰۹) و نینجا: سایه یک قطره اشک نقش داشته است. اسکات در کالج ساتن کولدفیلد در کلاس درام ثبت نام نمود و در ۲۱ سالگی به فرهنگستان هنرهای دراماتیک داگلاس وارد شد؛ ولی به دلیل مشکلات مالی دوره اموزشی را رها کرد. دانلود فیلم های اسکات ادکینز در رسانه نیکی دیلی امکان پذیر است.

معرفی فیلم های اسکات ادکینز

1- قلعه سقوط می کند

فیلم خارجی قلعه سقوط می کند با هنرمندی اسکات ادکینز محصول 2021 کشور امریکا به کارگردانی دولف لوندگرن است و موضوعی اکشن دارد. نویسندگی این فیلم را اندرو کنائر بر عهده دارد. در این فیلم هنرمندانی چون اسکات ادکینز، دولف لاندگرن، جیم ای چندلر، کوین وین، اسکات هانتر، لوک هاکس، بیلی کالبرستن، لسلی سیدس، ملانی جفکوت، ایدا لاندگرن، ایوان الیس اونز، جاستین بی؛ ووتن، ایوان دین تیلور، اریک گری، مگان باون ایفای نقش کرده اند. تهیه این فیلم بر عهده کمپانی BondIt Media Capital و Buffalo 8 Productions بوده است؛ داستان فیلم : پس از دهه ها بی توجهی، بیمارستان قلعه ارتفاعات، این نماد از گذشته جدا شده شهر مملو از دینامیت شده و آماده تخریب است. هیچ کس نمی داند که یک رهبر باند، که اکنون در زندان است، 3 میلیون دلار پول نقد را که از رقبای خود دزدیده بود، در داخل ساختمان متروکه مخفی کرده است. اکنون، سه طرف ناامید پول را می‌خواهند – یک جنگجوی سابق یقه آبی (ادکینز) که آن را در حین کار به عنوان بخشی از خدمه تخریب پیدا می‌کند، یک نگهبان زندان (لوندگرن) که حاضر است برای درمان سرطان دخترش دست به هر کاری بزند و یک بی‌رحم. باندی که ادعا می کند مالکان واقعی هستند. هزینه‌های تخریب تعیین می‌شود، همه پاک می‌شوند و قرار است قلعه در 90 دقیقه سقوط کند. تیک تاک ساعت است. چه کسی پول نقد را پیدا خواهد کرد و: آیا آنها زنده بیرون خواهند آمد؟

2- انتقام

مطالب مرتبط
1 از 78

فیلم خارجی انتقام Avengement با هنرمندی اسکات ادکینز محصول 2019 کشور انگلیس به کارگردانی جسی وی جانسون است و موضوعی اکشن و جنایی دارد. نویسندگی این فیلم را استو اسمال جسی وی جانسون بر عهده دارد. در این فیلم هنرمندانی چون اسکات ادکینز، کرستون وارینگ، توماس ترگوس، لوئیس ماندیلور، کریگ فایربراس، لئو گرگوری، جو اگان، نیک موران، باو فاولر، راس اوهنسی، دنیل ادگبویگا، مارک استرنج، لوک لافونتین و ترنس مینارد ایفای نقش کرده اند. فیلم انتقام که محصول کمپانی ساموئل گلدوین فیلمز به حساب می‌آید، در می ۲۰۱۹ به صورت محدود در سینماهای کشور آمریکا به نمایش درآمده و در ژوئن ۲۰۱۹ نسخه دیجیتالی آن بر روی دیسک‌های دی‌ وی‌ دی عرضه شده‌ است. داستان فیلم : در حالی که با مرخصی از زندان آزاد می شود، یک جنایتکار حقیر از نگهبانان فرار می کند و به مکان های قدیمی خود باز می گردد تا از افرادی که او را به یک قاتل خونسرد تبدیل کرده اند انتقام بگیرد. این یک نبرد حماسی و خونین برای جستجوی روحی است که سال ها پیش در خیابان های شهری نابخشوده از دست داده است. این فیلم را در دانلود فیلم با زیرنویس فارسی بیابید.

3- آخرین فرصت

فیلم خارجی آخرین فرصت One Shot با هنرمندی اسکات ادکینز محصول 2021 کشور امریکا به کارگردانی جیمز نون است و موضوعی اکشن و جنایی دارد. نویسندگی این فیلم را جیمی راسل (فیلمنامه) جیمز نون بر عهده دارد. در این فیلم هنرمندانی چون اسکات ادکینز، اشلی گرین، رایان فیلیپ، امانوئل ایمانی، دینو کلی، جک پار، ولید الجدی، ترنس مینارد، جس لائودن، لی چارلز، دانکن کیسی، جیمی چمبرز، دیمیتریس کافاتاریس، دن استایلس ایفای نقش کرده اند. این فیلم محصول سه کمپانی Fiction Films و Screen Media Films و Signature Films است داستان فیلم : یک جوخه نخبه از نیروی دریایی SEAL، در یک ماموریت مخفی برای انتقال یک زندانی به خارج از زندان جزیره سیاه سایت سیا، هنگامی که شورشیان در تلاش برای نجات همان زندانی حمله می کنند، به دام می افتند.

4- ایپ من ۴: نهایی

فیلم خارجی ایپ من ۴: نهایی Ip Man 4: The Finale با هنرمندی اسکات ادکینز محصول 2019 کشور چین و هنگ کنگ به کارگردانی ویلسون ییپ است و موضوعی اکشن و جنایی دارد. نویسندگی این فیلم را ادموند وانگ هیروشی فوکازاوا تای لی چان بر عهده دارد. در این فیلم هنرمندانی چون دانی ین، اسکات ادکینز، دنی چان، وانس وو، جیم لیو، کنت چنگ، وو یوئه و نگو کا-نین ایفای نقش کرده اند. این فیلم که براساس داستان زندگی استاد ایپ من، مربی اسطوره‌ای هنرهای رزمی سبک وینگ‌چون ساخته شده و چهارمین و آخرین قسمت از مجموعه فیلم‌های ایپ من به حساب می‌آید، نقدهای مطلوبی را از سوی بسیاری از منتقدان دریافت کرده و در جشنواره‌های مختلف افتخارات متعددی را بدست آورده که از میان آنها می‌توان به نامزدی دریافت نه جایزه در سی و نهمین دوره جشنواره فیلم هنگ کنگ اشاره کرد. داستان فیلم : آیپ من باید به سانفرانسیسکو سفر کند تا برای پسرش که تازه اخراج شده مدرسه جدیدی پیدا کند. هنگامی که او سعی می کند یک توصیه نامه از انجمن خیرین چینی دریافت کند، متوجه می شود که استادان هنرهای رزمی از یکی از شاگردان آیپ من که کونگ فو را به آمریکایی ها آموزش می دهد عصبانی هستند. در همین حال، تبعیض علیه چینی ها اوضاع را بیشتر متشنج می کند زیرا Ip Man باید از هموطنان خود دفاع کند.

دانلود سریال

میانگین امتیاز ها 0 / 5. 0

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عضویت در کانال تلگرام بامیک

X