قصد خواندن بهترین کتاب ها را دارید؟ مجله بامیک سایت تخصصی معرفی انواع کتاب و رمان,از بهترین نویسندگان ایران و جهان به همراه نقد و بررسی کتاب

طراحی وب سایت ارزان با قیمت مناسب و پنل مدیریت حرفه ای فول داینامیک

0 10

طراحی سایت ارزان

طراحی سایت ارزان با استفاده از سیستم مدیریت محتوای رایگان مانند وردپرس، جوملا و دروپال روشی کاملآ بهینه و تخصصی می باشد.برای پیاده سازی اینگونه پروژه ها با استفاده از سیستم های مدیریت محتوا نیاز به متخصصان و برنامه نویسان وب سایت است تا امنیت و کیفیت طراحی سایت ارزان به طور کامل برقرار گردد.

امکانات و طراحی سایت ارزان

قیمت مناسب: هزینه راه اندازی وب سایت ارزان با توجه به هزینه های رایج سایت های حرفه ای و گران قیمت, بسیار مقرون به صرفه بوده و به شما این امکان را می دهد تا در زمان اندکی وب سایت خود را راه اندازی کنید .

ورود اطلاعات صفحات سایت: ورود محتوای اولیه تا چندین مورد به روی سایت به صورت رایگان انجام می شود. پس از تحویل سایت و پنل مدیریت , امکان ایجاد و مدیریت صفحات سایت با استفاده از پنل کاربری سایت به راحتی قابل انجام خواهد بود.

قالب های متنوع و زیبا: صاحب سایت این امکان را دارد که با توجه به سلیقه خود قالب ظاهری وب سایت را از بین قالب های متنوع موجود انتخاب کند. همه قالب ها بر روی اکثر مرورگر ها بهینه شده و در حالت مناسب و سریع ترین زمان ممکن لود می شوند.

پشتیبانی آنلاین: این امکان فراهم شده تا در صورت ایجاد هر گونه مشکلی در حین کار با بخش مدیریت سایت و یا کنترل پنل هاست, از طریق بخش پشتیبانی سایت مشکلات خود را مطرح نموده تا در صورت رفع آن اقدام نمایند.

آماده سازی سریع در طراحی سایت ارزان: دامنه و هاست وب سایت یک روز پس از سفارش بسته فعال شده و ایمیل های سایت نیز قابل استفاده خواهند بود . برای نصب قالب و ایجاد صفحات و ورود محتوا بر اساس اطلاعات ارسالی کارفرما در اسرع وقت انجام می گیرد.

خدمات طراحی سایت ارزان

مطالب مرتبط
1 از 78

خدمات طراحی سایت قیمت مناسب و حرفه ای معمولا توسط قالب های اماده اتجام می شود و یکی از معایب آن این است که ممکن است خیلی از افراد دیگر نیز از این قالب استفاده کنند پس حتما این قالب را در سایت های دیگر خواهید دید.اما جدا از این مورد, طراحی سایت ارزان مزایای خیلی زیادی دارد یکی از این مزایا سرعت در اماده سازی و راه اندازی سایت اشاره نمود که موجب صرفه جویی در زمان می گردد.مهم ترین و اصلی ترین مزیت آن هم می توان به این اشاره کرد که هزینه طراحی سایت است که برای داشتن یک سایت مناسب قیمت بسیار پایینی را پرداخت می کنید .

قیمت و افزودنی های طراحی سایت ارزان

یکی از امکاناتی که سایت برای مشتریان خود در نظر می گیرد افزودنی های سفارش است افزودنی سفارش مرحله ای از سفارش است که می توانید امکانات جدیدی را به سفارش خود اضافه کنید.این امکانات شامل تنظیم پیش نمایش, فارسی سازی قالب, بهینه سازی سایت پشتیبان گیری ماهیانه, آموزش با هزینه اضافی به سفارش اضافه می گردد.

هزینه ساخت سایت ارزان چقدر است

دامنه همان نام سایت است با پسوند  از انها از بقیه بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. معمولا دامنه به صورت سالانه خریداری می شود شما می توانید با پرداخت هزینه 120,000 تا 150,000 تومان برای یک سال یکدامنه خریداری کرده و.net یا .com و یا پسوند های دیگر که گفته شده است که دومورد هرسال آن را با همین مبلغ تمدید کنید.اگر می خواهید سایت یا کسب و کار اینترنتی خود را اصولی راه اندازی کنید پیشنهاد میکنیم حتما این هزینه را انجام داده و یک دامنه اختصاصی برای کسب و کار خود خریداری کنید. علاوه بر دامنه برای میزبانی سایت خود نیاز به یک فضا روی اینترنت دارید به این فضا هاست گفته می شود .هزینه هاست را به صورت ماهانه یا سالانه پرداخت میکنند و هزینه هاست ماهانه به صورت 20,000 تومان به بالا شروع می شود . البته شرکت های معتبر با امکانات هاستی که ارائه می کنند دارای هزینه های متغیری هستند .

از طراحی سایت ارزان چه هدفی داری

اکثر افرادی که از خدمات طراحی سایت ارزان استفاده میکنند، هدف بزرگی در سر دارند؛برای مثال می خواهند که از طریق طراحی وب به نوعی برند سازی نمایند و در فضای مجازی حرفی برای گفتن داشته باشند و ما نیزاین هدف را تایید می کنیم؛ زیرا می دانیم که از این روش می توان به عنوان یک ابزار قدرتمند برای رسیدن به محبوبیت و مانایی استفاده نمود.از این رو از شما همشهری محترم دعوت می نماییم که در مورد طراحی سایت ارزان اطلاعات بیشتری کسب نمایید؛طراحی سایت ارزان می تواند سایت انحصاری کسب و کار و برند اختصاصی شما را آن گونه که از لحاظ هزینه های مالی و زمانی برایتان مناسب باشد، در اختیارتان قرار دهد.

سئو سایت

سئو و بهینه سازی سایت

فقط طراحی سایت کافی نیست و با ساخت سایت خود فقط پایه های بازاریابی و تبلیغات اینترنتی خود را ریخته اید و در صورتی که بخواهید مشتریان جدیدی جذب نمایید می بایست عملیات سئو سایت و بهینه سازی خود را آغاز نمایید با انجام امور سئو رتبه وب سایت شما برای کلمات کلیدی مرتبط به زمینه فعالیت وب سایت ارتقاء می یابد و کاربران با جستجوی خدمات و محصولات در زمینه فعالیت شرکت شما به سایت شرکت شما می رسند و با شرکت شما آشنا خواهند شد. سئو یکی از مقرون به صرفه ترین روش های تبلیغاتی می باشد که امروزه با توجه به گسترش استفاده از اینترنت می توانید تاثیر بسیاری در رونق کسب و کار شرکت ها داشته باشد.

میانگین امتیاز ها 0 / 5. 0

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عضویت در کانال تلگرام بامیک

X