قصد خواندن بهترین کتاب ها را دارید؟ مجله بامیک سایت تخصصی معرفی انواع کتاب و رمان,از بهترین نویسندگان ایران و جهان به همراه نقد و بررسی کتاب

درمان چاقی موضعی شکم با سه روش تضمینی

0 15

در این مطلب با مفهوم چاقی موضعی شکم و شیوه های درمان چاقی موضعی شکم آشنا می شوید. اغلب افراد از داشتن چربی در شکم رنج می برند، بیشتر افراد در سراسر جهان در محدوده شکم، چربی دارند. معمولا آب کردن این چربی ها بسیار دشوارتر از چربی سوزی در سایر نواحی بدن است و ذخیره چربی در این ناحیه به سرعت اتفاق می افتد. با کمک روش های درمان چاقی موضعی شکم مثل عمل اسلیو معده می توانید از شر این چربی های اضافه راحت شوید و لباس های مورد علاقه خود را بپوشید.درمان چاقی موضعی شکم با سه روش تضمینی

چاقی موضعی شکم چیست؟

چاقی موضعی شکم یعنی تمرکز چربی روی ناحیه شکم می باشد، تجمع چربی در این ناحیه ظاهر ناخوشایندی ایجاد می کند که با درمان چاقی موضعی شکم، این مشکل رفع می شود.
در حقیقت چاقی موضعی شکم به معنی تجمع چربی در ناحیه شکم است، این چربی نسبت به چربی سایر نقاط بدن، مقاومت بیشتری دارد. این تجمع چربی می تواند ارثی یا بر اثر پرخوری و تغذیه ناسالم باشد. ممکن است این تجربه را داشته باشید که از رژیم های مختلف استفاده کرده اید و تمام نقاط بدنتان لاغر شده اما همچنان چربی های شکم خودنمایی می کنند. در این حالت نیاز به درمان چاقی موضعی شکم دارید.
شکم بزرگ و چرب در افراد مختلف با بدن چاق یا حتی بدن لاغر یک مشکل ناخوشایند است که نمی توان آن را نادیده گرفت، اگر به دنبال راهی برای درمان چاقی موضعی شکم هستید، پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب را به دقت مطالعه کنید:

روش درمان چاقی موضعی شکم

مطالب مرتبط
1 از 78

روش های مختلفی برای درمان چاقی موضعی شکم وجود دارد، بعضی از این روشها بی اثر، بعضی تاثیر ضعیف و بعضی دیگر بسیار موثر هستند. در این قسمت به بررسی این روش ها پرداخته ایم:

روش اول:
یکی از روش های مرسوم برای درمان چاقی موضعی شکم، گرم نگهداشتن و افزایش دمای ناحیه دور شکم است. بعضی افراد از شکم بندهای لاغری استفاده می کنند بعضی نیز دور شکم خود را با مشمع می بندند تا گرم بماند و عرق کند. این افراد انتظار دارند تعریق شکم به عنوان روش درمان چاقی موضعی شکم عمل کند.
باید بگوییم حقیقت این است که این روش ها به هیچ عنوان تاثیری در روند درمان چاقی موضعی شکم ندارد. زیرا تنهای چیزی که از بدن دفع می شود، آب است. با نوشیدن مجدد آب، مایعات از دست رفته بر اثر تعریق دوباره جایگزین می شوند و شاهد این خواهید بود که اندازه چربی های داخل شکم هیچ تغییری نکرده است.
لازم است توجه داشته باشید که چربی سوزی با افزایش متابولیسم و سوخت و ساز انجام می شود نه با گرم نگهداشتن و تعریق بر اثر گرما.

روش دوم:
یک سیستم تمرینی ورزشی به نام Abs به عنوان روشی برای درمان چاقی موضعی شکم به کار می رود. در بسیاری از باشگاه های ورزشی، دوره های ورزشی به نام ای بی اس شکم برگزار می شود، ثبت نام کنندگان در این دوره های ورزشی به امید درمان چاقی موضعی شکم، صرفا اقدام به انجام حرکات مختلف شکمی می کنند.
باید بگوییم این روش تا حدودی بر روی درمان چربی موضعی شکم موثر است، اما تاثیر آن در حد چشمگیری نخواهد بود. زیرا در حقیقت با انجام ورزش Abs شکم، کمکی به درمان موضعی چربی شکم نخواهید کرد. با انجام این حرکات ورزشی، فقط عضلات شکم را قوی تر می کنید. تا حدود بسیار ناچیز، چربی سوزی رخ می دهد اما حقیقت این است که بخش اعظم چربی های شکم باقی می ماند و مقداری عضله زیر بافت چربی ایجاد می شود.
اگر می خواهید با ورزش کردن به درمان چربی شکم بپردازید، لازم است آگاه باشید که با ورزش کردن، چربی سوزی به صورت موضعی انجام نمی شود. بلکه این چربی سوزی به صورت عمومی در کل بدن رخ می دهد. برای درمان چربی شکم با ورزش، لازم است تمرین مناسب به همراه ورزش های هوازی و رژیم غذایی صحیح داشته باشید. نتیجه اینکه این تصور که با انجام ورزش ای بی اس شکم، می توانید به درمان چربی موضعی شکم کمک کنید، یک تصور نادرست است.
رفع چاقی موضعی یکی از مشکلاتی است که تقریبا همه خانم ها با آن سر و کار دارند. برخی برای درمان چاقی موضعی، به سراغ عمل ها و جراحی های لاغری موضعی مانند مزوتراپی لیپوساکشن یا لیپولیز لیزری، کربوکسی تراپی، آر اف، هایفو، اسلیو و پیکرتراشی می روند، عده ای هم دست به دامان رژیم لاغری سریع و ورزش هایی همچون وزنه برداری، دومیدانی، دوچرخه سواری، ایروبیک و فیتنس به طرق مناسب می شوند.

روش سوم: 
می توانید از روش های جراحی چاقی برای درمان چربی موضعی شکم و درمان چربی عمومی در کل بدن استفاده کنید. این روش بسیار فوری و قوی است، اما لازم است رژیم غذایی سالم را رعایت کنید. پیشنهاد می کنیم برای آشنایی با روش های جراحی چاقی دکتر موسوی به سایت دکتر موسوی جراح چاقی در تهران مراجعه کنید:
 دکتر موسوی جراح چاقی در تهران

 

میانگین امتیاز ها 0 / 5. 0

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عضویت در کانال تلگرام بامیک

X