قصد خواندن بهترین کتاب ها را دارید؟ مجله بامیک سایت تخصصی معرفی انواع کتاب و رمان,از بهترین نویسندگان ایران و جهان به همراه نقد و بررسی کتاب

بهترین شرکت خدمات پرستاری ارائه دهنده دستگاه زردی نوزاد کیست؟

0 32

یکی از بهترین شرکت های خدمات پرستاری ارائه دهنده اجاره دستگاه زردی نوزاد که تاییدیه اتحادیه این صنف را نیز دارد، خدمات پرستاری آریافتو می باشد.

این شرکت تمام تلاش خود را می کند تا در زمینه بهبودی زردی نوزاد شما هر آن چه که در توان دارد به منصه ظهور برساند و با دستگاه های به روزی که در اختیار دارد بتواند در کمترین زمان ممکن زردی نوزاد شما را بهبود بخشد.

دستگاه زردی نوزاد چیست؟

دستگاه زردی نوزاد یکی از تجهیزات پزشکی است که با پرتوهای نوری خود در درمان و بهبودی زردی نوزادان که در بدو تولد دچار زردی می باشند، زردی آن ها از بین برده و نوزاد سلامتی خود را باز می یابد.

درمان با دستگاه زردی که امروزه از انحصار بیمارستان ها درآمده و بخش های خصوص و کارشناسان و متخصصینی که به امر درمان با دستگاه زردی آشنا هستند این دستگاه را از به عنوان خدمات اجاره دستگاه زردی نوزاد در منزل ارائه می دهند.

کسانی که نوزاد آن ها دچار زردی می باشد نیازی نیست به مراکز درمانی از قبیل بیمارستان ها مراجعه نمایند و در منزل خود نیز می توانند درمان کودک خود را پی گیری و در خانه از طریق گرایه دستگاه زردی اقدام به درمان نوزاد خود کنند.

چرا درمان زردی نوزاد در منزل بهتر از درمان در بیمارستان است؟

دلایل زیادی وجود دارد که  اجاره دستگاه زردی نوزاد در منزل ارجعیت دارد نسبت به درمان در بیمارستان و این دلایل می تواند در تسریع درمان و بهبودی زودتر و ایمن تر به نوزاد کمک خوب و موثری بنماید.

از جمله موارد برتری درمان نوزاد در منزل می توان به همراهی مادر در کنار نوزاد اشاره کرد که در طول 24 ساعت مادر می تواند در کنار نوزاد خود شاهد بهبودی وی باشد.

این همراهی شبانه روزی هم در بحث تغذیه که نیاز است هر چهار ساعت یک بار از دستگاه زردی خارج گردد و نوزاد تغذیه از طریق شیر مادر شود موثر است و هم بحث روانی مادر که در کنار فرزند خود بودن به صورت شباتنه روزی مادر آرامش زیاد و خوبی دارد.

مطالب مرتبط
1 از 79

در مورد رفت و آمد از منزل به بیمارستان می توان اشاره نمود که اگر فرزند در منزل با استفاده از دستگاه زردی نوزاد درمان شود رفت و آمدهای مکرر و پرهزینه حذف شده و مادر با فراغ بال بیشتر در منزل می ماند و رفت و آمدها حذف می شود.

در بحث ایمنی و بهداشت وقتی در منزل نوزاد درمان شود از بیماری هایی که درون بیمارستان به وفور وجود دارد مصون می ماند و دچار بیماری های واگیردار که در بیمارستان احتمال درگیر شدن آن وجود دارد، در منزل این جهت با خیال راحت تری می توان نسبت به درمان اقدام کرد و از آن بیماری ها دور ماند.

درمان زردی نوزاد در منزل به چند روز زمان نیاز دارد؟

درمان زردی نوزاد از طریق اجاره دستگاه زردی نوزاد در منزل در ظرف مدت سه روز درمان کامل می شود و می توان به درمان خوب و مطمئن رسید.

در بعضی مواقع اگر زردی نوزاد زیاد باشد شاید تا پنج روز نیز به طول بیانجامد. درمان در منزل یکی از بهترین و مطمئن ترین و ایمن ترین روش های درمان زردی نوزاد می باشد.

مقالات ما را ببینید!

قیمت اجاره دستگاه زردی نوزاد در منزل چقدر است؟

قیمت اجاره دستگاه زردی نوزاد در منزل به علت تورم روزانه در جامعه هر روز متغییر است و نمی توان قیمت دقیقی برای آن قائل شد.

قیمت های اجاره دستگاه زردی نوزاد که شرکت خدمات پرستاری آریافتو ارائه می دهد قابل رقابت با دیگر همکاران می باشد و می توان به صورت قاطع گفت که قیمت های ما زیر قیمت های همکاران می باشد.

دستگاه زردی نوزاد چگونه نوزاد را درمان می کند و زردی را دفع می نماید؟

دستگاهع زردی نوزاد به علت استفاده از نور فرا بنفش که آبی رنگ نیز هست با تابانیدن این نور در حدو 460 نانومتر بر روی بدن نوزاد باعث شکسته شدن بیلی روبین موجود در زیر پوست بدن نوزاد گشته و از طریق مدفوع نوزاد دفع می گردد. هر چه تعداد تغذیه نوزاد با شیر مادر بیشتر باشد سیستم گوارش بشتر کار کرده و می تواند به دفعات بیشتری بیلی روبین خارج گردد.

میانگین امتیاز ها 5 / 5. 2

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عضویت در کانال تلگرام بامیک

X