قصد خواندن بهترین کتاب ها را دارید؟ مجله بامیک سایت تخصصی معرفی انواع کتاب و رمان,از بهترین نویسندگان ایران و جهان به همراه نقد و بررسی کتاب

چرا باید گوشی سامسونگ a54 بخریم؟

0 99

احتمالا شما هم پس از پرس و جوی فراوان قصد خرید گوشی را دارید که به نوبه خود بهترین بوده و شما را در انجام کارهای روزمره یاری برساند. پس از اینکه بودجه خود را تامین کردید، به بازار رفته و سری به گوشی‌های سامسونگ بزنید. ممکن است پیشنهاد اغلب فروشندگان گوشی سامسونگ a54 باشد.

مطالب مرتبط
1 از 79

 در این مرحله برای شما سوال پیش می‌آید که چرا باید آن را خریداری کنید؟ برتری آن نسبت به دیگر گوشی‌ها چیست؟ در این محتوا تصمیم گرفته‌ایم علل خرید گوشی   سامسونگ a54 5g  را مورد بررسی قرار دهیم، پس همراه ما باشید.

معرفی گوشی سامسونگ  a54

این گوشی در آوریل ۲۰۲۰ وارد بازار شد. با بررسی‌های انجام شده بر روی گوشی سامسونگ a54 متوجه می‌شوید، که هیچ تفاوتی با گوشی a53 ندارد. این گوشی را جز گوشی‌های میان رده سامسونگ می‌شناسند، که در بخش دوربین و سخت‌افزاری بسیار مورد رضایت خریداران بوده است.

جالب است بدانيد اين گوشی دارای گواهی ۶۷ IP در زمینه حفاظت از گوشی است. منظور از حفاظت، در واقع جلوگيری از ورود آب و گردوغبار است. این ویژگی یک مزیت بزرگ به حساب می‌آيد. گوشی A54 با پردازنده خیلي بهتری نسبت به مدل‌های قبلی خود را راهی بازار کرد.

علل خرید گوشی‌های سامسونگ ۵۴a

ممکن است خیلی از شماها هنگام خرید گوشی سامسونگ ۵۴ aبا این سوال مواجه شوید که چرا باید اقدام به خرید این گوشی نماییم؟ در این بخش به بررسی برتری‌های آن نسبت به دیگر گوشی‌ها می‌پردازیم.

طراحی خاص و منحصربه‌فرد

اگرچه طراحی یکپارچه در تمام محصولات سامسونگ به چشم می‌خورد، اما این طراحی در گوشی‌های سامسونگ ۵۴ aبیشتر خودنمایی می‌‎‌کند. در این طراحی، لنز دوربین‌های هرکدام درون رینگ براق مانندی‌ جای گرفته‌اند.

این قرارگیری به گونه‌ای است که یادآور پرچمدار بودن این گوشی باشد. فریم محصول از جنس پلاستیک بوده، اما مقاومت خیلی خوبی دارد. یکی دیگر از پیشرفت‌های این گوشی نسبت به دیگر گوشی‌های سامسونگ، عریض‌تر شدن کل گوشی است. یعنی چیزی حدود ۳ میلی‌متر نسبت به گوشی قبل عریض‌تر گشته. طراحی آن به گونه‌ای است، که دکمه‌های کنترل صدا را در سمت راست به خوبی مشاهده می‌کنید. این امر موجب دسترسی راحت شما به دکمه‌ها شده است. نمایشگر a54 هم چیزی حدود ۶.۴ اینچ است.

با کیفیت بودن دوربین‌های اصلی

سامسونگ در دوربین‌های مدل 54a  کم کاری نکرده و از ماژول‌های بسیار خوب و باکیفیت به کار می‌‌برد. کیفیت دوربین‌ها در حدی است، که جزئیات عکس‌ها به خوبی قابل رویت می‌باشد. دوربین اصلی این گوشی ۵۰ مگاپیکسل است. اين عدد بيانگر كيفيت مطلوب دوربين آن خواهد بود.

کیفیت عکس‌هایی که با دوربین‌های این مدل گرفته می‌شود، در هر حالت اعم از روشنایی روز، نور کم، حالت پرتره، سلفی و غیره بهترین‌ها را ارائه می‌دهد. پس نگرانی از این بابت نداشته باشید و با خیال راحت اقدام به خرید و استفاده از آن نمایید.

طول عمر بالای باتری

یکی دیگر از جنبه‌های قدرت‌نمایی سامسونگ در مدلa ۵۴ بخش باتری آن است. یکی از معیارهای سنجش عمر باتری‌ها در واقع میزان شارژدهی پیوسته‌ آن خواهد بود. در بررسی‌های انجام شده سامسونگ a54  توانست چیزی حدود ۳۰ دقیقه بیشتر از دیگر باتری‌ها دوام بیاورد. پیشرفت اساسی و اصلی این باتری را در قسمت وبگردی به خوبی شاهد هستیم. یعنی نزدیک به ۱۸ ساعت به خوبی شارژ گوشی شما را تامین می‌کند.

 با تمام این اعداد و ارقام نرخ کل شارژ دهی آن مطلوب به نظر می‌رسد، البته ذکر این نکته هم لازم است که سرعت شارژ شدن باتری آن خیلی بالا است. يعني در عرض ۶۳ دقیقه باطری فول شارژ می‌شود. بنابراین طول عمر باتری و شارژدهی خوب، یکی از  دلایل مهم خرید گوشی ۵۴a به شمار می‌روند.

روشنایی مطلوب صفحه نمایش

در نسل جدید از گوشی‌های سامسونگ کره‌ای‌ها به این فکر فرو رفتند، که صفحه نمایش‌های روشن‌تری را به بازار عرضه کنند. در نتیجه a54 سامسونگ با صفحه نمایشی با حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ به بازار عرضه گردید.

میزان روشنایی پنل آن در حدی است که صفحه نمایش بزرگ ۶.۴ این دستگاه حتی زیر تابش نور خورشید هم به راحتی قابل رویت است. برگ برنده‌ی دیگر این گوشی دقت رنگ بسیار بالا است.

 رنگ‌بندی جذاب

به غیر از تمام نکات فنی که ذکر شد، بهتر است از رنگ‌بندی جذاب این محصول غافل نشویم. این رنگ‌بندی در میان بسیاری از کاربران از محبوبیت خاصی برخوردار است. در میان تمام رنگ‌ها، رنگ بنفش جلوه‌های بصری خاصی را ایجاد کرده که  با هیچ رنگی قابل مقایسه نخواهد بود. البته رنگ سفید و مشکی آن هم به نوبه خود مورد علاقه بسیاری از خریداران هستند. همین تنوع رنگ خود عاملی برای پیشتاز بودن گوشی ۵۴ aنسبت به دیگر مدل‌ها است.

سخت‌افزار قدرتمند

یکی از برنامه‌های مهم سخت افزاری گوشی ۵۴ aپردازنده آن هست. پردازنده اگزینوس ۱۳۸۰ با تراشه ۵ نانومتری روی آن کار شده، که موجب گردیده CPU و GPU خیلی قوی‌تری داشته باشد. از همه مهمتر حافظه این گوشی ۱۲۸ گیگابایت بوده و رم آن از ۶ گیگابایت شروع شده و تا ۲۵۶ گیگابایت حافظه و ۸ گیگابایت رم را هم ساپورت می‌کند.

خدمات نرم‌افزاری فوق‎العاده

در میان تمام گوشی‌های اندروید، برند سامسونگ به خوبی توانسته نرم‌افزارهای آن را پشتیبانی کند. حسگرهای اثر انگشتی که زیر نمایشگر وجود دارند، اولین انتخاب شما برای باز کردن گوشی می‌باشند. خریداران می‌توانند، نسخه دیگر از اندروید را با این گوشی داشته باشند پشتیبانی فوق‌العاده نرم‌افزاری برای این گوشی واقعا شگفت‌انگیز است.

اسپیکرهای توانمند

در این گوشی از سیستم اسپیکر استریو هیبرید استفاده می‌شود، که یکی از آنها قسمت پایین گوشی قرار دارد و در واقع نقش اسپیکر دوم را بازی می‌کند. گوشی سامسونگ  a54  در زمینه بلندی صدا توانسته سربلند بیرون بی‌آید.

قیمت مناسب

قیمت گوشی سامسونگ a54  نسبت به دیگر مدل‌های بالاتر، مقرون‌به‌صرفه‌تر و مناسب‌تر بوده است. قیمت این دستگاه دقیقا  برابر با پیکسل ۶ aگوگل است، که خود جز یکی از بهترین میان رده‌های دنیا به حساب می‌آید.

جمع‌بندی نهایی گوشی سامسونگ ۵۴ a

گوشی سامسونگ ۵۴ aدر همه بخش‌ها توانسته بهبود خوبی نسبت به دیگر گوشی‌های پرفروش داشته باشد. از صفحه نمایش با جزئیات و روشن گرفته تا دوربین با قابلیت‌های متنوع و با کیفیت، طراحی بسیار زیبا و خوش‌دست، کیفیت ساخت مطلوب و قدرت سخت‌افزاری این گوشی، آن را به گوشی میان رده‌ای تبدیل کرده که رقیب خاصی برای آن نمی‌توان یافت.

علاوه بر تمام این موارد، برخورداری از گواهی IP67 در زمینه‌ي محافظت در برابر آب و گرد و خاک از مزایای خاص در این رنج قیمت است.

میانگین امتیاز ها 0 / 5. 0

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عضویت در کانال تلگرام بامیک

X