قصد خواندن بهترین کتاب ها را دارید؟ مجله بامیک سایت تخصصی معرفی انواع کتاب و رمان,از بهترین نویسندگان ایران و جهان به همراه نقد و بررسی کتاب

سفر به کیش و اقامت در هتل شایان کیش

جزیره کیش
0 23

شاید فکر کنید سفر به کیش و اقامت در هتلی مثل هتل شایان کار مشکلی باشد، اما امروز در این مطلب ما قصد بررسی کیش و راه‌هایی برای سفر بدون مشکل و ارزان به آن‌جا را داریم. کیش مثل همیشه شهر روزهای شادی و رویایی است؛ جزیره‌ای مرجانی در دل خلیج فارس که هزاران طرفدار در ایران و خارج از کشور دارد. با ما همراه باشید تا ببینیم می‌شود سفری جذاب را با قیمت کم تجربه کرد؟! راهنمای رزرو هتل کیش ارزان را ازدست ندهید.

مطالب مرتبط
1 از 78

شرایط کیش

کیش جزیره‌ای تفریحی در جنوب ایران است. جزیره‌ای که اصلا بر همین اساس از قدیم توسعه یافته و تاکنون قسمت‌های زیادی از آن دیگر شرایط عادی و بومی گذشته را ندارد. برعکس قشم که هنوز جزیره‌ای بومی نشین است و وقتی وارد آن می‌شوید با همه امکاناتی که دارد، حس‌وحال سنتی بودنش شما را سرجای‌تان میخکوب می‌کند. اگر دوست دارید کیش را از نزدیک ببینید، باید به آن‌جا سفر کنید. خوشبختانه کیش مثل آنتالیا و دبی جزو کشورهای خارجی نیست؛ پس فقط کافی است بلیط بخرید.

بهترین راه سفر به این جزیره

جزیره کیش جزو شهرهای توریستی ایران است؛ پس این مساله که شرکت‌های گردشگری تورهای مختلفی برای سفر به آن تدارک ببینند، امری طبیعی است. به شخصه سفر با تور کیش از تهران را بهترین نوع سفر به این جزیره می‌دانم. در تور همه چیز راحت است. سر موقع غذا می‌خورید، بهترین غذا را نوش‌جان می‌کنید، بدون دردسر هتلی برای اقامت دارید، بلیط‌ها آماده است و در یک کلام هیچ دغدغه‌ای ندارید. پیشنهاد می‌کنم اگر سفر اولتان به کیش است، با همان تور بروید و از دفعات بعدی سفر شخصی را تجربه کنید.

جاهای دیدنی کیش

کیش جاهای دیدنی مختلفی دارد. پدیده‌های طبیعی مثل صخره‌های مرجانی یا مصنوعی مثل کشتی یونانی جزو جاذبه‌های گردشگری این شهر هستند که پیشنهاد می‌کنم از تماشای آن‌ها غافل نشوید.

کشتی یونانی
کشتی یونانی

کشتی یونانی

سال‌ها پیش کشتی یونانی در شامگاهی به گل ساحل جزیره کیش نشست. آن زمان کسی فکرش را نمی‌کرد که دهه‌ها این کشتی مهمان جزیره شود و صاحب یونانی آن هرچه تلاش کند نتواند از جای تکانش دهد؛ اما این شد که می‌بینید. کشتی قدیمی سال‌ها است به گل نشسته و درواقع اکنون مراحل پوسیدن را طی می‌کند. کنار کشتی گروه‌های غواصی هستند که توریست‌ها را برای شنا در کشتی به گل نشسته کمک می‌کنند.

باغ آهوان

مجموعه باغ پرندگان و دلفیناریوم کیش کنار یک‌دیگر قرار دارند. این دو مجموعه هر دو به باغ آهوان هم مشهور هستند. دلیل این نام‌گذاری آهو‌هایی‌ است که در باغ پرندگان کیش به‌صورت آزادانه می‌چرخند و درواقع در قفس نیستند. این جاذبه گردشگری خصوصا دلفیناوریم برای کودکان حرف ندارد و تا ساعت‌ها آن‌ها را مشغول می‌کند.

هتل شایان کیش

نزدیک‌ترین نقطه به ساحل، قسمت انتهایی بلوار ساحل جایی است که هتل شایان کیش را در آن ساخته‌اند. این هتل سال 54 یعنی قبل از انقلاب با مساحتی حدود 5500 مترمربع احداث شد. آن زمان همه می‌دانستند که نباید انتظار هتلی ساده را از سازه بزرگ این هتل داشت و همین هم شد! الان با گذشت چیزی حدود 50 سال این هتل هنوز به‌عنوان یکی از بهترین هتل‌های کیش شناخته و استفاده می‌شود. رزرو هتل شایان کیش زمان زیادی از شما نمی‌گیرد.

هتل شایان کیش چهار طبقه و 191 باب واحد اقامتی دارد. لازم به ذکر است که اتاق‌های آن ویوی ساحل دارند و درواقع رو به دریا از خواب بیدار می‌شوید. شما می‌توانید از سوئیت‌های دو نفره تا سوییت‌های رویال شش نفره این هتل لوکس را انتخاب کنید. انتخابی که گزینه‌هایش تمامی ندارند و همه جز ظرفیت برابر هستند.

هتل شایان کیش
هتل شایان کیش

امکاناتی که در ادامه از آن‌ها یاد می‌شود، در اتاق‌های این هتل ثابت هستند. روم سرویس، صبحانه، یخچال، مبلمان، دراور، آباژور، میزتحریر، آب رایگان، بالکن، کمد لباس، تلفن، تلویزیون، حمام، لوازم بهداشتی، دمپایی، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات، سیستم اطفای حریق، تلویزیون و اینترنت از جمله این موارد هستند.

جز این موارد که در اتاق‌ها هستند، هر امکانات و خدماتی که بخواهید و فکرش را بکنید هم در هتل به‌صورت عمومی وجود دارد. فقط تعدادی از آن‌ها شامل کافی شاپ، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، روزنامه، پذیرش ۲۴ ساعته، دستگاه واکس کفش، اتاق تلفن،  کپسول آتش نشانی، سیستم اعلام حریق، فضای سبز، سالن بیلیارد، آرایشگاه، خدمات تور، شبکه پخش فیلم، تلفن، پارکینگ، استخر،  سونا، ماساژ، وسایل بدنسازی، کرایه اتومبیل (بدون راننده)، خدمات بیدار باش، خدمات خانه داری، سیستم تهویه مطبوع، مینی بار با هزینه، تلویزیون در لابی، اینترنت در لابی، لاندری (خشکشویی) و… می‌شود.

سفر ارزان قیمت به کیش

یکی از دلایلی که بسیاری از مردم راهی کیش نمی‌شوند، قیمت‌های نسبتا زیاد این جزیره است. خدمات ارائه شده در کیش بسیار گران هستند؛ همین مساله نیز مردم را از سفر به این جزیره منصرف می‌کند. راهی که من پیشنهاد می‌دهم تا هم قیمت‌های کیش را بشکنید و هم از خدمات لوکس آن استفاده کنید، سفر در تابستان است.

تابستان‌ها کیش بسیار خلوت و قیمت‌های آن تاحدود نصفه و شاید کم‌تر هم کاهش می‌یابد. پیشنهاد می‌کنم بدون اینکه به گرمای هوا فکر کنید، تور کیش از تهران را در تاریخی از روزهای تابستان رزرو فرمایید و به کیش بروید. بهترین قیمت تور کیش از تهران در تابستان پیدا می‌شود که قیمت بسیار کم‌تری نسبت به زمستان دارد.

میانگین امتیاز ها 0 / 5. 0

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عضویت در کانال تلگرام بامیک

X