قصد خواندن بهترین کتاب ها را دارید؟ مجله بامیک سایت تخصصی معرفی انواع کتاب و رمان,از بهترین نویسندگان ایران و جهان به همراه نقد و بررسی کتاب

جملات و سخنان ونسان ون گوگ

ونسان ونگوگ
0 8,057

تاثیر گذار ترین جملات و سخنان ونسان ون گوگ

اگر یکدفعه نیروهای پنهان شده احساس همدردی و عشق در درونمان بیدار شوند، چه چیزی می‌توانیم بگوییم؟


تا آنجا که می توانید چیزهای زیبا را پیدا کنید ، اکثر مردم خیلی کم زیبایی را پیدا می کنند.


عشق بین برادران یک پشتیبانی قوی از طریق زندگی است ، این یک حقیقت قدیمی است ، بیایید به دنبال این حمایت باشیم ، ممکن است پیوند بین ما را تقویت کند ، و اجازه دهید ما نسبت به یکدیگر صادق و صریح باشیم ، بگذارید هیچ رازی وجود نداشته باشد


قبل از اینکه شروع به کاری کنم، آن کار قبلاً در ذهن من شکل گرفته. تلاش‌های اولیه یقیناً غیرقابل تحمل هستند. به همین خاطر است که می‌خواهم بدانید اگر در آنچه که من انجام می‌دهم، چیز با ارزشی می‌بینید تصادفی نبوده بلکه به خاطر هدف و جهت واقعی است.

جملات و سخنان قصار ونسان ون گوگ


کسی آتش بزرگی در روحش است و هیچ کس نمی تواند خود را در آن گرم کند و رهگذران چیزی جز دود کمی در بالای دودکش نمی بینند و راه خود را ادامه می دهند.


«من برای انجام کاری خوب و مناسب هستم! حیات من بی دلیل نبوده است! می‌دانم که می‌توانم شخص کاملاً متفاوتی بشوم! چطور می‌توانم از توانایی ام استفاده کنم، چطور می‌توانم مفید باشم.

جملات و سخنان تاثیر گذار ونسان ون گوگ


من از نظر اکثر مردم – غیرحرفه ای ، غیر عادی ، یا یک فرد ناخوشایند – کسی هستم که هیچ موقعیتی در جامعه ندارد و هرگز نخواهد داشت. به طور خلاصه ، کمترین کمترین. خوب ، پس – حتی اگر این کاملاً درست باشد ، پس باید روزی بخواهم با کار خود نشان دهم که چنین عجیب و غریب ، چنین کسی در درون خود ندارم.


امکان دارد همه چیز بعد از آنکه بد به نظر می‌رسد بهتر شود. من روی این مسئله حساب نمی‌کنم، شاید هرگز این اتفاق نیافتد. اما اگر اوضاع رو به بهبودی برود. باید آن را یک دست‌آورد بدانم، باید شادی کنم.

جملات و سخنان ماندگار ونسان ون گوگ


فکر می‌کنم همه چیز واقعاً خوب و زیبا است، منشا زیبایی درونی، اخلاقی، روحی و والای انسانها و کارهایشان خدا است؛ و هر آنچه که در انسانها و کارهایشان بد و زشت است خدایی نیست و خداوند آن را تصدیق نمی‌کند.


اگر ازدرونتان صدایی شنیدید که می گفت: نمی توانید نقاشی بکشید، با تمام وجود شروع به کشیدن نقاشی کنید؛ به این ترتیب آن صدا ساکت خواهد شد

جملات و سخنان خواندنی ونسان ون گوگ


من در رویایم نقاشی می کنم و سپس رویایم را نقاشی می کنم.


بهتر است که با شدت روحیه، حتی اگر یک اشتباه بزرگتر را انجام دهد، بلکه محدودیت ذهن و آرامش است.

میانگین امتیاز ها 4.4 / 5. 5

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عضویت در کانال تلگرام بامیک

X