قصد خواندن بهترین کتاب ها را دارید؟ مجله بامیک سایت تخصصی معرفی انواع کتاب و رمان,از بهترین نویسندگان ایران و جهان به همراه نقد و بررسی کتاب

با چند روش ساده خود را در خانه سرگرم کنید

روش های سرگرم شدن در خانه
0 37

گاهی پیش می‌آید که بعد از مدتی احساس خستگی می‌کنیم، چرا که برای زمان زیادی در خانه مانده‌ایم و نمی‌دانیم چگونه از زمانمان بهره کافی ببریم. با آموختن راه‌های سرگرمی در منزل و استفاده از آن‌ها می‌توانید وقت خود را پر کنید.

شاید شما فکر کنید برای انجام سرگرمی‌هایی که در ادامه مطرح می‌کنیم به سرمایه یا ابزار خاصی نیاز است، اما واقعیت این است روش‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید خودتان را با بودجه کم با آن‌ها سرگرم کنید.

تفریح و سرگرمی لزوما همراه با خرج کردن معنا نمی‌شود. در ادامه فهرستی از ایده‌های خلاقانه را به شما معرفی می‌کنیم که می‌توانید بدون ترک منزل آن‌ها را انجام دهید. با ما همراه باشید.

  1. 22  راهکار برای سرگرمی در منزل
  2. عبارت بهترین فیلم‌ها را در اینترنت جستجو کنید و با انتخاب ژانر مورد علاقه خود یک فیلم را دانلود کنید و ببینید.
  3. کتاب جدید بخوانید. نیمی از لذت خواندن یک کتاب جدید یافتن آن است، همچنین می‌توانید از پیج‌های اینستاگرامی که کتاب معرفی می‌کنند کمک بگیرید و کتاب مورد علاقه خود را پیدا کنید.
  4. کتابی را که قبلا خوانده‌اید دوباره بخوانید.
  5. می‌توانید در یوتیوب فیلم‌های حیوانات را نگاه کنید.
  6. بهترین راه برای سرگرمی در منزل قطعا ورزش کردن است که علاوه بر رایگان بودن بسیار برای سلامت شما مفید است
  7. برنامه پینترست را باز کنید و از ایده‌های آن برای تغییر دکوراسیون اتاقتان آن هم بدون صرف هزینه زیادی کمک بگیرید. با انجام این کار تا مدت زمان زیادی سرگرم خواهید بود.
  8. موسیقی مورد علاقه خود را پخش کنید و در حین آن به انجام کارهای خود بپردازید و لذت ببرید. تام کروز در شرایط ریسکی کسب‌وکار خود این کار را انجام می‌داد.
  9. اگر از سایتی خرید اینترنتی کرده‌اید می‌توانید نظر خود را وارد کنید، گفته می‌شود این کار بسیار اعتیادآور است و به خریداران دیگر نیز از این طریق برای انتخاب کمک می‌شود.
  10. شعر بنویسید. اگر نمی‌دانید چگونه باید این کار را انجام دهید از اینترنت کمک بگیرید.
  11. اگر به انجام کارهای هنری علاقه دارید نقاشی بکشید.
مطالب مرتبط
1 از 78

  1. با استفاده از دوربین گوشی یا دوربین عکاسی جلوی آینه از خود یا از منظره بیرون عکس بگیرید و برای ادیت آن از نرم‌افزارهای موجود کمک بگیرید. بعد از آن می‌توانید عکس را در پیج شخصی خود در اینستاگرام به اشتراک بگذارید.
  2. می‌توانید به دوست قدیمی خود که زمان زیادی است از او خبر نگرفته‌اید زنگ بزنید.
  3. اگر حیوان خانگی دارید می‌توانید برایش پیج اینستاگرام یا توییتر راه‌اندازی کنید.
  4. با مواد اولیه که در خانه دارید دستور جدیدی برای پختن غذای مورد علاقه خود امتحان کنید و آشپزی کنید.
  5. شیرینی بپزید.
  6. می‌توانید با استفاده از خلاقیت خود یا کمک گرفتن از اینترنت شیر بادام یا پروتئین بار درست کنید و از مزیت‌های آن‌ها برای سلامتی بهره ببرید.
  7. برای خود سس پستو با سبزیجات تازه (ریحان، اسفناج و غیره)، روغن زیتون، آجیل دلخواه ، پنیر پارمزان تازه و نمک و فلفل درست کنید.
  8. می‌توانید برای سرگرمی در منزل با استفاده از وسایل دورریختنی کار دستی درست کنید.
  9. اگر نوازنده ساز خاصی هستید، زمانی را صرف ساز زدن کنید.
  10. برای خود چای یا قهوه درست کنید و از نوشیدن آن لذت ببرید.
  11. سعی کنید با پیدا کردن موضوع مورد علاقه خود و جستجو در اینترنت اطلاعاتتان را در موردش بالا ببرید. بعد از انجام این کار قطعا حس بهتری خواهید داشت.

رسیدگی به پوست، مو و بدن نیز می‌تواند از لذت‌بخش‌ترین کارها برای سرگرم شدن در خانه باشدبرای سرگرمی در منزل به دنبال چیز پیچیده و خاصی نباشید، چرا که با انجام چند مورد از این کارها قطعا به اندازه کافی وقتتان پر خواهد شد. پس وقت را تلف نکنید و همین حالا یک مورد را برای انجام دادن انتخاب کنید.

با مراجعه به وب سایت مجله اینترنتی گلزاد می توانید از دیگر مطالب ما استفاده کنید

میانگین امتیاز ها 0 / 5. 0

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عضویت در کانال تلگرام بامیک

X