قصد خواندن بهترین کتاب ها را دارید؟ مجله بامیک سایت تخصصی معرفی انواع کتاب و رمان,از بهترین نویسندگان ایران و جهان به همراه نقد و بررسی کتاب

تمام پادکست های رادیو چهرازی

21 338,352

دانلود تمام پادکست های رادیو چهرازی به صورت یکجا

دانلود قسمت 1 تا 25 رادیو چهرازی با فرمت فایل zip

قسمت 21 و 24 در فایل زیپ بارگزاری نشده است.

دانلود و شنیدن تمام پادکست های رادیو چهرازی به صورت تکی


متن قسمت صفرمتن قسمت پنجممتن قسمت دهممتن قسمت پانزدهممتن قسمت بیستم
متن قسمت اولمتن قسمت ششممتن قسمت یازدهممتن قسمت شانزدهممتن قسمت بیست و یکم
متن قسمت دوممتن قسمت هفتممتن قسمت دوزادهممتن قسمت هفدهممتن قسمت بیست و دوم
متن قسمت سوممتن قسمت هشتممتن قسمت سیزدهممتن قسمت هجدهممتن قسمت بیست و سوم
متن قسمت چهارممتن قسمت نهممتن قسمت چهاردهممتن قسمت نانزدهممتن قسمت بیست و چهارم
متن قسمت بیست و پنجم
متن قسمت های رادیو چهرازی


  • در صورت بروز مشکل برای دریافت پادکست ها  با ارسال نظر ما را در جریان بگذارید.

امروزه به دلیل مشغله زیاد، بسیاری از افراد وقت کافی برای مطالعه کتاب ندارند. به همین منظور فایل های صوتی مختلف در رابطه با کتاب ها و همچنین پادکست هایی تولید و آماده شده است و افراد می توانند هر کدام از فصل ها و قسمت های مربوط به آن را گوش کنند و از شنیدن آن لذت ببرند. پادکست رادیو چهرازی نمونه ای از همین پادکست ها است که با محتوای جالبی که دارد افراد زیادی را به خود جذب کرده است. این پادکست جذاب توسط شخصی ناشناس اجرا شده و افراد زیادی ادعای تولید آن را داشته اند. در ادامه بیشتر در رابطه با رادیو چهرازی و محتوای آن توضیح خواهیم داد و شما خواننده عزیز را با آن آشنا خواهیم کرد.

داستان رادیو چهرازی در مورد چیست؟
بهتر است بدانید پادکست های زیادی در زبان فارسی تهیه و اجرا شده اند که برخی از آن ها از نظر محتوا و داستان های جالبی که دارند موفق بوده اند که طرفداران زیادی را به خود جلب کنند.‌ در رابطه با رادیو چهرازی نیز این چنین است، رادیو چهرازی نیز نوعی پادکست است که در قالب ۲۵ اپیزود تهیه و آماده شده است. البته ناگفته نماند که بیست اپیزود آن به صورت رسمی و ۵ اپیزود آن به صورت غیر رسمی منتشر شده اند و از قسمت ۰ تا ۲۵ را شامل می شود و هر کدام از این اپیزود ها حدود ۶ تا ۱۰ دقیقه زمان دارد. این پادکست برای اولین بار در اسفند سال ۱۳۹۱ تولید و عرضه شد و تا بهمن ۱۳۹۲ انتشار آن ادامه داشت و از آن زمان تاکنون هیچ قسمت جدیدی به این محتوا اضافه نشده است. این پادکست ابتدا خطاب به مخاطبان خاصی تولید شده بود اما کم کم تعداد علاقه مندان به آن افزوده شد طوری که امروزه یکی از پرطرفدارترین پادکست های زبان فارسی است.در این تیمارستان زیرزمینی وجود دارد که این دیوانه ها هر از گاهی برای بیان احساسات و درد و دل های خود به این زیر زمین می روند و گفته های خود را به صورت رادیو ضبط می ‌کنند و به همین خاطر است که نام این اثر رادیو چهرازی انتصاب شده است. بنابراین شخصیت‌ ها و کاراکتر های این داستان دیوانه هایی هستند که به دیوانگی خود افتخار می ‌کنند و معتقدند دنیای دیوانگی بسیار زیباتر از دنیای انسان های عاقل است. در واقع اظهار نظرها و صحبت هایی که در این داستان بیان می شود بازگو کننده مسائل و مشکلات سیاسی و اجتماعی موجود در جامعه است. مسائلی که از دید بسیاری از افراد پنهان بوده اما هر روز با این مسائل درگیر هستند. هر کسی با شنیدن این پادکست، اگر دنبال کننده اخبار و مسائل روز جامعه هم نباشد به مشکلات آشکار و پنهان سیاسی و اجتماعی جامعه پی می برد. به همین دلیل است که پادکست رادیو چهرازی با استقبال زیاد از سوی مخاطبان مواجه شده و محبوبیت زیادی پیدا کرده است.
نویسنده و راوی رادیو چهرازی چه کسی میباشد؟
یکی از نکات جالب توجه و مرموز در رابطه با رادیو چهرازی نویسنده آن است، در واقع با وجود این که هزاران نفر دنبال کننده اپیزود های رادیو چهرازی هستند اما هنوز هیچ اطلاعاتی در رابطه با نویسنده و گویندگان هر کدام از شخصیت های آن وجود ندارد و هیچ کس نمی داند که چه کسی صدای شخصیت های این داستان را اجرا کرده است. بسیاری از افراد کنجکاو هستند که بدانند این اثر را چه کسی تولید و گویندگی کرده است. با توجه به این که این پادکست از استقبال زیادی در بین مخاطبان برخوردار شده بسیاری از افراد ادعای تولید و گویندگی آن را داشته اند. از زمان انتشار آخرین اپیزود تاکنون که حدود هشت سال از آن موقع می گذرد، صفحات مختلفی در شبکه های توییتر، اینستاگرام و فیس بوک ایجاد شده‌ اند که هر کدام نوعی خود را مالک رادیو چهرازی معرفی می کنند. کسانی مثل فواد خاک نژاد، پویا رفیعی، محمد امین چیتگران و مرحوم سید احمد حسینی از جمله کسانی بودند که چنین ادعایی داشته اند. البته با بررسی ادعاهای آن ها در شبکه های اجتماعی و نوشته های آنها مشخص شد که چنین ادعایی کذب و دروغ بوده و هیچ اطلاعاتی در رابطه با نویسنده اصلی و گویندگان شخصیت ‌های این داستان وجود ندارد. تنها اطلاعاتی در رابطه با آنها ارائه شده در صفحه رسمی رادیو چهرازی و وب‌ سایت‌ های مختلف می باشد.
موضوع رادیو چهرازی در مورد چیست؟
رادیو چهرازی پادکستی است که با محتوای سیاسی و اجتماعی تهیه و تولید شده است. موضوعات این اثر همگی حول محور مسائل اجتماعی و سیاسی هستند که در واقع در قالب فضایی خیالی و از قول افرادی که از قدرت تفکر و تعقل محرومند بازگو می شود. کسی که برای اولین بار این پادکست را گوش دهد فکر می ‌کند جملاتی بی ربط و نامفهوم در آن بازگو می ‌شود که هیچ معنای خاصی ندارد، اما با شنیدن چند باره آن به خوبی پی خواهید برد که بسیاری از مشکلات و مسائل روز که مردم جامعه با آن درگیر هستند در آن مطرح می شود به گونه ای که دیدگاه و تصور هر شنونده ای را نسبت به موضوعات اجتماعی تغییر خواهد داد. رادیو چهرازی ۲۵ اپیزود است که در هر اپیزود موضوع و داستانی بازگو می شود که هر موضوع به نوعی اوضاع سیاسی کشور را تشریح می‌ کند. بنابراین با شنیدن آن بدون این که از خبرها و وقایع مطلع باشید تا حدودی به این مسائل پی می بریم. به همین خاطر است که رادیو چهرازی با استقبال زیادی از سوی مردم مواجه شد چرا که مشکلات و ناهنجاری هایی که مردم با آن درگیر هستند و به دنبال چاره و راه حلی برای رفع این مشکلات هستند، در آن مطرح می شود.
شخصیت های رادیو چهرازی چه کسانی هستند؟
کاراکتر ها یا شخصیت های رادیو چهرازی تعدادی افراد دیوانه به نام های حبیب، جمشید و علی هستند که در یک بیمارستان روانی بستری شده اند. حبیب و جمشید هر دو عاشق پرستار بیمارستان که دخترکی زیبا است و در طول داستان از او به عنوان دلبر یاد می شود. حبیب و جمشید که بعد ها مشخص می شود یکی هستند، همیشه به خاطر عشق مشترک به یکدیگر حسادت دارند اما توجه بیشتر دلبر به یکی دیگر از دیوانه ها که موی فرفری دارد می باشد. هر کدام از این دیوانه ها برای بیان احساسات و ناراحتی های خودشان و به نوعی درد و دل کردن به زیر زمین آسایشگاه می روند و حرف ‌هایشان را بلند بلند ضبط می کنند. در واقع بخش زیادی از محتوای داستان حرف های همین آدم های دیوانه است که از دیدگاه خودشان در رابطه با موضوعات صحبت می کنند. یکی از نکات جالب توجه در رابطه با کاراکترهای این داستان این است که آنها تاکید زیادی بر روی دیوانه بودن خود دارند و معتقدند که دیوانگی دنیای خیلی زیبا تر و قشنگ تری دارد و همین امر موجب شده محتوای داستان بسیار زیبا و جذاب باشد.
چگونگی دستیابی به اپیزود های رادیو چهرازی ؟
تمامی ۲۵ اپیزود رادیو چهرازی به صورت فایل های صوتی و رایگان در سایت های مختلف گوگل از جمله سایت مجله بامیک منتشر شده است. بنابراین برای گوش کردن به این داستان جذاب می توانید تمامی قسمت های آن را از طریق مجله بامیک دانلود کرده و از شنیدن آن لذت ببرید. لازم به ذکر است که در کنار وب ‌سایت‌ های مختلف در شبکه های اجتماعی فیسبوک، تلگرام و اینستاگرام نیز اپیزود های داستان ارائه شده و در اختیار کاربران قرار گرفته است.

سوالات متداول

نویسنده رادیو چهرازی کیست؟

اطلاعاتی در رابطه با نویسنده و گویندگان رادیو چهرازی وجود ندارد.

محتوای رادیو چهرازی چگونه منتشر شده است؟

رادیو چهرازی داستانی است که در قالب پادکست تهیه و تولید شده است.

چگونه می توان اپیزود های رادیو چهرازی را تهیه کرد؟

با ورود به سایت مجله بامیک می توانید تمامی اپیزود های این پادکست را دانلود کنید.

میانگین امتیاز ها 4.6 / 5. 29

21 نظرات
  1. شایان می گوید

    قسمت نانزدهم یا نوزدهم؟!

    1. بامیک می گوید

      الان چه فرقی بین نوشتار عدد 19 هست؟

  2. عسل می گوید

    خیلی بینظیره

  3. عسل می گوید

    خیلی ممنون از سایت خوبتون

    1. بامیک می گوید

      خواهش میکنم

  4. مهدی می گوید

    اون کدوم قسمته که میگه بعضی رفتنا قشنگ بوی نیومدن میده حتی اگه بگه زودی برمیگردم…؟

  5. سارا می گوید

    21 و 24 و چجوری میتونیم پیدا کنیم ؟

    1. بامیک می گوید

      روی لینک قسمت 21 بزنید وارد صفحه دانلود میشود سپس دانلود کند را انتخاب کنید و ادامه مراحل…

  6. الهام می گوید

    ددرود خسته نباشید قسمت ۲۶ کی میاد؟

    1. بامیک می گوید

      سلام متشکر/مشخص نیست

  7. محسن می گوید

    خیلی ممنون تو فایل زیپ قسمت ۲۱ نیست

    1. بامیک می گوید

      سلام در متن ذکر شده که نیست روی لینک قسمت 21 که در همین صفحه است کلیک کنید و وارد صفحه دانلود قسمت 21 میشوید

      1. سارا می گوید

        روی اون میزنیم ولی دانلود نمیشه

    2. فاطمه می گوید

      تو کدوم قسمت میگه دیشب سفید پوشیده بود دلم رفت آبی که میپوشه روحم میره….

  8. سحر می گوید

    من جریانو نفهمیدم حبیب و جمشید یکین؟اون صدا خسته حبیبع ولی در اصل ذهن جمشیده که داره با خودش حرف میزنه؟؟اخه تو پادکستا جمشیدم هی به حبیب میگفت جمشید میشه کامل بگین

  9. مهدیان می گوید

    ممنون خیلی دنبالش بودم. دیگه ساخته نمیشه؟

    1. بامیک می گوید

      خواهش میکنم/هنوز مشخص نیست

  10. قاسم می گوید

    فقط 20تای اولی چهرازی هست
    بقیه تایید شده نیستن الکیه

    1. بامیک می گوید

      درود،20 تای اول ابتدا رسما منتشر شد سپس پس از وقفه ای از 21 تا 25 از طریق کانال رسمی رادیو چهرازی از طریق تلگرام منتشر شد که میتوانید بررسی داشته باشید-پیروز باشید

  11. ۳۱۳ می گوید

    من میمیرم برای کارتون🙏😔💚

    1. سارا می گوید

      لایک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عضویت در کانال تلگرام بامیک

X