قصد خواندن بهترین کتاب ها را دارید؟ مجله بامیک سایت تخصصی معرفی انواع کتاب و رمان,از بهترین نویسندگان ایران و جهان به همراه نقد و بررسی کتاب

قسمت چهارم رادیو چهرازی(متوسط)

رادیو چهرازی
2 25,068

متن قسمت چهار رادیو چهرازی با عنوان متوسط

برنامه‌های ما الان این جوری می‌شه. این برنامه: متوسط
موسیقی
ایران بر یک دسته است: متوسط. متوسط یعنی وقتی آدم لباسِ موسیقی می‌پوشد و همه‌ی فیلم‌ها را نقد می‌کند و سیگار یا گیاهخوار می‌کشد. یکی از ویژگی‌های متوسط، اجتماعی و مجازی است. در این‌جا آدم با بقیه ی متوسط‌ها حرف‌های اسمارت می‌زند و بیش‌ترِ افکارش درباره عصر ارتباطات، دهکده‌ی جهانی، کلیک، دهکده‌ی المپیک، بیک یا کیرپاتریک که بعدن با زونکرر عروسی می‌کند می‌باشد.
موسیقی
متوسط خیلی مظلوم و دوست‌داشتنی‌ست؛ چون در کارهای خیلی خوبی شرکت می‌کند و تحصیلات دارد. اما بعضیا این‌ها رو تحت‌فشار قرار می‌دن و اینا ناراحت هستن. در سال‌های اخیر بیش‌تر آدم‌ها متوسط هستند، چون یه حالت خوبی توش هست، خنده‌هاش یه حالتی داره اصلن قیامته.
جهت مراسم عروسی به رادیو چَهرازی تماس بگیر.
کلیدواژه‌های متوسط عبارت از کف مطالبات و کیوسک و بی‌عملی‌ست. جاهای متوسط عبارت از کافه‌ی هفتادوُهشت، کافه هشتادوُهفت، هشت‌صدوُهشتادوُهفت، هفتادوُهشت، هشتادوُهفت و دم‌نوش گاوزبان و گل‌های رضائیه است. فعالیت‌های متوسط عبارت از خستگی و مهمانی تعدادمتوسط و گیزگیزی و نقد فیلمی است.
موسیقی
گرفتاری متوسط عبارت از مطبوعات آزاد و سیزن لاست و منع گسترش تبریز علیه سلام است.
موسیقی
هنر متوسط عبارت از خونِ افشین زیر چادرِ پروجکت‌شده یا پیرهاشمی است.
موسیقی
بهترین بازیکن فوتبال کریم باقری است، چراکه همیشه وسط توپ می‌زده است. بهترین بازیکن متوسط استیلی است. توصیه‌های متوسط: وسط را گرفتَه کن، از همه بهتره.
نقش این مردک را ببینید. این چگونه آدمی‌ست؟ این از کجا آمده؟ چه می‌خواد؟
در گذشته یکجا متوسط دیگه عصبانی شد و نزدیک بود با استفاده از ابزارهای اجتماعی از قبیل فیس‌بوک رژیم رو استاد کنه، اما ناگهان جنبش په‌نه‌په اومد و کف مطالبات چیز شد.
خانمم ریشتو با چی زدی؟ تیغ دوطرفه‌ی دومارمولکه؟
رادیو چهرازی صدای ناپوت؟
یکی از مهم‌ترین چیزها در متوسط زیرزمینی یا همان موسیقی است. آهان راستی متوسط خیلی شهریه، یه‌وخ فکر نکنی‌ها. زیرزمینی بیش‌تر یه‌حالت اعتراض توش نهفته است؛ نسبت به بقیه و چون بقیه اخم‌ و تخم می‌کنند و متوسط هم خیلی مدبر و عمل‌گرا و با عقل است، به زیرزمین می‌رود که حریف را کلافه کند. اصلن اخلاق متوسط به شکلی‌ست که فورن می‌رود، کار به این چیزها ندارد. الان هفتاد میلیارد نفر از نخبگان در خارج و لندن هستند و از اون‌جا نهضت متوسط رو با همون اجتماعی و مجازی و چیزهای زیرزمینی چیز می‌کنند، از راه‌های دور و نزدیک. مثلا یک‌روز اندی به کوروس گفت: ببین دیگه دور ایران رو تو فولان کن، یه هم‌چین حالتی.
موسیقی
علاوه بر متوسط یک‌چیزهای دیگه‌ای هم در ایران هستند که اون‌ها خیلی کم‌اند. چون با اینترنت و اجتماعی کار نمی‌کنن و با هیچ زیرزمینی آشنایی ندارن و جولیان آسانژ رو بلد نیستن. اما چون نود درصد جمعیت ایران جوان هستند و نود درصد اون‌ها تحصیلات عالی دارند و زن‌ها از مردها بهتر هستند، پس ما درخواست دموکراسی و بیان داریم و اگر زیاد حرف بزنی دوباره جنبش می‌کنیم، شبکه‌ی اجتماعی، بهار عربی، خدافظ.
موسیقی
فدای هوای فردا برم. هوا تاره، چرا غم سوت‌ و کوره؟ تنم داره می‌سوزه مثل کوره، خدایا یار من کی برمی‌گرده؟

مطالب مرتبط
1 از 12

دانلود قسمت چهار رادیو چهرازی


میانگین امتیاز ها 4.1 / 5. 25

2 نظرات
  1. چلپ چلوپ می گوید

    خیلی قشنگه 🙂

    1. بامیک می گوید

      ممنون از نظرتون

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عضویت در کانال تلگرام بامیک

X